T-Mobile Cloud - Nieuw

Toon eerste reactie

57 reacties

Reputatie 2
Bezoek aan de shop en 5 telefoontjes naar de klantenservice hebben helaas niets opgelost. Mijn cloud staat nog steeds in de app op 5 GB in plaats van de 25 GB waar ik sinds december voor moet betalen. Aardige mensen hoor bij de klantenservice maar een oplossing is er niet.
Ander probleem bijgekomen: Mijn abonnement afgelopen september verlengd. Zou 7 januari 2014 ingaan. Ook dat is niet gebeurt. Grrr...
Reputatie 4
@dennyhim

heb je al eens geprobeert om de app eens af te sluiten (via het menu naast de homeknop, mocht je android gebruiken) en dan de app weer eens opnieuw te starten? Anders moet je proberen om opnieuw in te loggen in de app zelf. Dit kan je doen via systeem --> tab "instellingen" --> rechtsboven "log out".

anders op de webacces nog een keer proberen te registreren met een ander account rechtsboven. Verder houd het bij mij ook op om dit op te kunnen lossen.
Beste...,

Ik heb de cloud premium, maar ik heb geen activatiemail gekregen. Ook een code via de sms wil niet lukken.

Mvg.,

Suzan
Reputatie 4
Dit kan altijd even duren. Heb je al wel geregistreerd over 3 of 4G? dit zou namelijk ook zonder sms of activatiemail moeten lukken, het enigste war je hoeft te doen, is de voordeelbundel aanvragen (wat je hebt gedaan), de app downloaden en over je dataverbinding registreren :)

Laat je even weten of het is gelukt?
Reputatie 3
@ SuzanSuzan

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat het registreren op de T-Mobile Cloud inmiddels is gelukt. Kun je nu volledig naar wens gebruikmaken van de Cloud?
Ik heb sinds 16 mei t-mobile cloud met een voordeel bundel van 25 GB. Nou werkt het voor geen meter, hij upload de foto's nauwelijk het duurt echt uren en tussen door loopt elke keer de app vast waardoor ik weer opnieuw de map moet maken & foto's moet selecteren. Grrr alleen maar frustraties. Kan ik deze bundel nog opzeggen ? Of is er een manier waarop de app wel optimaal kan gaan werken ?

M.v.g. Pamela
Reputatie 4
Hey Pamvk,

Het upload probleem en dat het langzaam gaat is bekend, dit gaat inderdaad niet erg vlug. Misschien dat je het even via de pc kan proberen? De download kan je hier vinden.

Verder kan ik je even aanraden om te wachten, er komt binnenkort een major update aan die het misschien zal verhelpen 🙂 ik weet geen exacte datums, maar er wordt wel getest.

Mocht het na de update nog niet optimaal werken, laat even weten welk toestel en softwareversie je gebruikt, dan kan op hand daarvan getest worden en het verholpen worden.

Reageer