T-Mobile & Deezer Music gratis uitproberen?

Reputatie 5
Ben jij de muziekliefhebber die we zoeken?
Nog 2 weken en dan is T-Mobile & Deezer Music beschikbaar. We zijn erg benieuwd wat jullie van deze nieuwe dienst vinden. We hebben daarom 25 accounts beschikbaar om T-Mobile & Deezer Music 6 maanden uit te proberen.

We zijn vooral benieuwd naar je persoonlijke ervaringen. Wat vind je van het gebruiksgemak, kan je makkelijk vinden hoe je een playlist maakt, mis je artiesten in de lijst van Deezer, etc. Al jullie suggesties zetten we in onze wishlist die we doorgeven aan Deezer om de dienst nog leuker te maken.

In een bericht hieronder kan je aangeven dat je Deezer graag uit wilt proberen. De eerste 25 reacties ontvangen bericht van mij en een code om T-Mobile & Deezer Music gratis 6 maanden uit te proberen. Wil je meer weten over Deezer, je leest het in ons blog.

This topic has been closed for comments

68 reacties

Lijkt me een goede reden om mijn T-Mobile abonnement te verlengen die in augustus afloopt, ik hou me daarom aanbevolen om Mobile & Deezer Music 6 maanden uit te proberen.
Reputatie 5
Hi Bonuskaart,

Ik heb je net een privébericht gestuurd met daarin de code om 6 maanden gratis Deezer uit te proberen.
Veel plezier ermee en laat je weten wat je ervan vindt?
Hoi, ik wil ook wel dat Deezer uitproberen.
Anne-Marie schreef:

Ben jij de muziekliefhebber die we zoeken?
Nog 2 weken en dan is T-Mobile & Deezer Music beschikbaar. We zijn erg benieuwd wat jullie van deze nieuwe dienst vinden. We hebben daarom 25 accounts beschikbaar om T-Mobile & Deezer Music 6 maanden uit te proberen.

We zijn vooral benieuwd naar je persoonlijke ervaringen. Wat vind je van het gebruiksgemak, kan je makkelijk vinden hoe je een playlist maakt, mis je artiesten in de lijst van Deezer, etc. Al jullie suggesties zetten we in onze wishlist die we doorgeven aan Deezer om de dienst nog leuker te maken.

In een bericht hieronder kan je aangeven waarom jij graag 6 maanden gebruik wilt maken van Deezer. Uit deze berichten kiezen we er 25 uit. Zit je erbij? Dan ben jij één van de eerste die 6 maanden gratis Deezer uit gaat proberen! Wil je meer weten over Deezer, je leest het in ons blog.

Het lijkt mij ook leuk om Deezer uit te proberen.
Reputatie 2
Ben benieuwd of Deezer net zo goed is als Spotify, geef het graag een kans. 🙂
Ik wil het ook wel graag proberen. Ben benieuwd wat het is.
Binnenkort mijn abonement verlengen en druk aan het kijken en het vergelijken, twijfel alleen nog tussen android en iPhone maar bij Tmobile blijven behoort zeker tot de mogelijkheiden zeker als je Deezers uit mag proberen en gebruiken. Spotify ken ik al en Deezers is niets nieuws wat ik nog niet ken dus ben benieuwd
Reputatie 2
Ik zou het ook graag proberen, lijkt me een goede aanvulling op mijn eigen muziekcollectie!
Reputatie 2
Dit lijkt me erg gaaf! Gaarne zou ik het uit willen proberen!
Ik zou wel graag willen deelnemen aan de pilot voor T-mobile & Deezer Music uitproberen.
Reputatie 6
Badge +8
Graag , luister graag naar muziek.
Ben benieuwd , heb wat ervaring met Spotify.
Reputatie 5
@Allen, wat leuk al jullie enthousiaste reacties! Ik ga jullie vandaag een mail sturen met de code om Deezer uit te proberen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Reputatie 3
Ook ik wil deezer wel uitproberen
Ik wil deezer ook wel uitproberen 🙂
Mooi om straks te gebruiken op mijn net vernieuwde abbo met Galaxy SIII ! :)

Mooi om straks te gebruiken op mijn net vernieuwde abbo met Galaxy SIII ! :)

En dan kan ik de vergelijking met Spotify mooi voor jullie maken want daar heb ik al een tijdje een premium account..
Jaaaaaaa, ik wil dat heel graag uitproberen!!!
Reputatie 3
Ja! heel graag, ben momenteel Spotify gebruiker en zou dus beide diensten graag met elkaar vergelijken!
mag ik het ook heel graag proberen en daarna kopen:)
ik zou het ook graag willen proberen aub
Reputatie 5
Jullie hebben net allemaal van mij een privébericht ontvangen met de code om 6 maanden gratis T-Mobile & Deezer Music uit te proberen. Heel veel plezier ermee en ik hoor graag van jullie hier op het forum wat je ervan vindt! Ook suggesties, op- en aanmerkingen zijn van harte welkom.

Ik heb nog 8 accounts die ik weg mag geven, dus reageer snel dan kan ik je wellicht nog blij maken met een account.
Reputatie 2
@Anne -Marie

Wat is het data verbruik voor deze dienst? Zit dat in het abbo van Deezer Music of gaat dat ten koste van de databundel van de klant.

Gezien het steeds verder afknijpen van de hoeveelheid data die je kunt downloaden zou dat een slechte zaak zijn.
Super, zou het graag willen uitproberen!
Moet binnenkort ook weer even mijn abonnement verlengen weer.
Ik kan niet zonder muziek als ik onderweg ben, en dat is dus elke dag!

Groetjes, Lucy
Wil het graag uitproberen, ben benieuwd naar de verschillen met Spotify.
Super blij als ik dit een half jaar mag proberen, muziek is echt mn levens lijn
En misschien wel bij mn verlening van abo erbij nemen.
Dus ik wil erg graag 6mnd proberen.
Gr George