T-Mobile & Deezer Music gratis uitproberen?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

68 reacties

Reputatie 7
@ DennisAmeling

Wat een heerlijke enthousiaste reactie. Super leuk om te horen. Veel plezier met Deezer 🙂

@ djerooontje

Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat meerdere artiesten nummers hebben uitgebracht onder (nagenoeg) dezelfde titel. Het zou dan inderdaad zomaar kunnen voorkomen dat jouw gewenste nummer dan niet bovenaan staat.
Wat betreft je 2e punt, een hele cd is toch veel leuker dan alleen één nummer 😉?

@ Razah

Helaas zijn alle codes ondertussen vergeven. Wel kun je Deezer 15 dagen gratis uitproberen via Deezer's eigen website. Op deze manier kun je toch 15 dagen lang, onbeperkt genieten van alles dat Deezer te bieden heeft.
@CindyS

Ik begrijp dat het fijn kan zijn om een hele cd binnen te halen maar ik wil er liever zelf voorkiezen ipv dat er voor mij wordt gekozen.
Dus zelf kiezen of ik een heel album wil binnen halen of alleen een los nummer.. (dat doe je ook in de winkel)

Tevens lijkt het mij wenselijker dat de origineel uitvoerend artiest boven aan komt te staan ipv dat je eerst de lijst door moet scrollen om dan ergens tussen de rest de originele versie te vinden.

en dan nog het meest kwalijke van allemaal.... zoek eens op Blof of op BLØF
dan krijg je slechts 3 resultaten, waarvan 2 karaoke versies (Wat zou je doen en Liefs uit Londen) en een nummer wat NIETS met blof te maken heeft.

Verder als je zoek op Titel kun je als je het gevonden nummer wilt downloaden voor offline gebruik kan dat niet en lukt dat alleen vanuit Albums, hoort dit zo ?

we gaan verder met proberen !!

Reputatie 4
@djerooontje

Ik wil je verzoeken om je feedback in 1 topic te plaatsen. Zo blijft het overzichtelijk voor alle lezers. Ik heb in je aangemaakte topic een reactie geplaatst.

Je feedback wordt doorgegeven aan Deezer. Er zullen steeds meer Nederlandstalig muzieknummers toegevoegd worden aan Deezer. Blijf de feedback maar sturen! 😉
Reputatie 4
T-Mobile & Deezer Music tip: wist je dat het heel eenvoudig is om je eigen muziek naar Deezer te uploaden? Zo kan je ook altijd luisteren naar je eigen collectie! Meer informatie over deze handige dienst vind je hier. 🙂
Reputatie 2
ik wil het ook graag proberen 🙂 als het nog kan...
Reputatie 6
Helaas 😉 Ik zou het op zich ook wel 6 maanden willen uitproberen, maar had dit over het hoofd gezien 😛
Harvey schreef:

Alle codes zijn nu verstrekt. Geen code gehad? 😞 Maar wil je het wel proberen? Via de Deezer website krijg je 15 dagen gratis als je een account aanmaakt. Alvast veel luisterplezier! :)

Reputatie 4
@kakit

Alle codes zijn nu verstrekt. Geen code gehad? 😞 Maar wil je het wel proberen? Via de Deezer website krijg je 15 dagen gratis als je een account aanmaakt. Alvast veel luisterplezier! 🙂

@Bubbly

Jammer dat je het over het hoofd hebt gezien! 😞 Houd het forum in de gaten, mochten we weer wat codes kunnen weggeven. 😉
Reputatie 6
Badge +12
Op 1 oog opslag ziet T-Mobile Deezer er prima uit via website en mobiel 🙂 !
Ga natuurlijk de komende maanden nog uitgebreid testen!

Dat testen ga ik doen zodra mijn nieuwe telefoon er is !

Reputatie 4
@Dave670

Goed om te lezen, Dave670! Ik ben benieuwd van welk muziek je houdt. Please share.. 😉
Reputatie 6
Badge +12
@Harvey,

Moet zeggen dat de lijst van Armin van Buuren heerlijk is zeg!

Heb hem aanstaan op de achtergrond !
Reputatie 7
Toen ik hoorde van het muziek programma Deezer dacht ik, dit wordt weer zo'n Spotify look a like. Echt niet dus.

Je kan via jou PC, inloggen op de Deezer site. Zo kan je makkelijk naar muziek zoeken en een plaat toevoegen aan een playlist.
Maak je nog eens gebruik van Premium + account, dan kan je ook de Deezer app gebruiken en muziek luisteren op jou mobiele telefoon. Door dat je via jou pc een plaat toevoegd aan een playlist, wordt deze bijna meteen op jou mobiel gezet. Je kan dus bijna meteen de muziek beluisteren die jij zojuist hebt toegevoegd.

De volgende functie is echt GENIAAL. Je kan jou playlist, platen, muziek downloaden naar jou mobiel. (dit is trouwens geen MP3 bestand) Hiervoor moet jou mobiel wel verbonden zijn met een draadlozen omgeving, of te wel WiFi. Doordat je de muziek download naar jou mobiel kan je de muziek ook beluisteren als je geen internet hebt. Deze bestanden gebruiken, zover ik weet, bijna geen opslag capaciteit wat altijd heel erg fijn is. Mocht je deze bestanden willen verwijderen, hoef je alleen op het groene knopje te drukken en bestanden zijn binnen no-time verwijderd. Dit geldt overigens ook voor de pc.
Voordelen:
  • Snel.
  • Gebruiksvriendelijk.
  • Overzichtelijk.
  • Hoge kwaliteit muziek.
  • Groot aanbod aan muziek. Niet alleen Top 40 muziek maar ook bijvoorbeeld dubstep, hiphop, hardcore enz..
  • Je kan je playlisten makkelijk beheren via de site van Deezer maar ook via jou mobiel.
  • Onbeperkt muziek downloaden naar je mobiel en af kunnen luisteren mits het internet niet beschikbaar is. Dit geldt ook voor PC.
Nadelen:
  • Deezer app voor mobiel is alleen te gebruiken mits je Premium+ hebt.
  • Je kan alleen onbeperkt muziek downloaden naar jou pc/mobiel mits je Premium+ hebt.
Mocht er iemand zijn die dit heeft gelezen en er klopt iets niet. Stuur dan even een PM naar mij, dan pas ik het aan.Alvast bedankt.
Ik heb vandaag Deezer Vast (dus voor €5,95 per maand) aangevraagd via de T-Shop.
Mijn contract is vandaag ingegaan. Als ik nu echter kijk op My T-Mobile, dan zie ik daar staan dat ik een Deezer Flexibel abonnement heb voor €9,95 per maand.

Hoe kan dit?
Tevens heb ik nog geen SMS'je ontvangen met daarin mijn logingegevens voor Deezer.
Reputatie 5
@JeFFJuH
Ik heb het gecontroleerd en Deezer Flexibel staat geactiveerd met 1 maand 100% korting. Is dit misschien de reden dat de collega in de T-Shop de Flexibele versie heeft geactiveerd?

Je ontvangt binnen 24 uur een sms met inloggegevens voor Deezer en ik wens je alvast veel luister plezier! 😃

Ik heb je een privébericht gestuurd en wil je daar op reageren?
Reputatie 6
Badge +12
Vandaag weer uitgebreid aan het luisteren naar Deezer! :D
Top applicatie voor Android, Iphone en via de PC.

Complimenten voor Deezer en T-Mobile! :o  en als jullie het niet erg vinden ga ik nu weer verder met luisteren naar Armin van Buuren ;)
Reputatie 7
Na 1 maand nogsteeds super tevreden. Ik kan sneller muziek opzoeken dan via youtube 😃 Dat vind ik al een compliment waard :D:P
Reputatie 5

@Anne -Marie

Wat is het data verbruik voor deze dienst? Zit dat in het abbo van Deezer Music of gaat dat ten koste van de databundel van de klant.

Gezien het steeds verder afknijpen van de hoeveelheid data die je kunt downloaden zou dat een slechte zaak zijn.

Het gaat van je databundel af, ik heb thuis natuurlijk Wifi maar moest ff de deur uit totaal vergeten om hem 'off-line' te zetten.....maw heb ik ff voor slordige 600 Mb verspilt
Ik wil ook graag
Reputatie 7
Er zijn geen accounts meer beschikbaar om T-Mobile & Deezer Music 6 maanden uit te proberen. Omdat dit topic daarom niet meer actueel is gaat deze op slot. Wil je je ervaringen met T-Mobile & Deezer Music delen dan kan dat in dit topic. 🙂