T-Mobile & Deezer Music is beschikbaar!

Hoera! T-Mobile & Deezer Music is vanaf vandaag voor alle T-Mobile abonnees beschikbaar. Lees op onze T-Mobile & Deezer Music pagina hoe het allemaal werkt.

46 reacties

Reputatie 2
Hoi
Ik heb zin kort een T-mobile/Deezer abo afgesloten...voor 5,95.Maar is dat nou eigelijk die 9.95 onbeperk muziek luisteren ook op je ipad,mobile ?Wat bij die optie staat T mobile klant.
gr Marlon
@marlon40,

Je hebt de vaste T-Mobile & Deezer Music bundel van € 5,95. Dit is de Premium+ bundel die via Deezer zelf € 9,99 per maand kost. Is dit antwoord op je vraag?
Ik heb nog ruim 15 maanden in mijn iSmart-abonnement en zou graag het Deezer-vast abonnement willen afsluiten voor € 5,95, maar zie die optie niet in My-Tmobile. Ik zie alleen de optie voor het flexibel-abonnement van € 9,95.
Hoe kan ik nu toch het vaste Deezer-abo afsluiten voor de rest van mijn iSmart-abonnementsperiode?
@Liebra,

Welkom op ons forum!
De vaste variant van € 5,95 kun je alleen afsluiten via de klantenservice. Ik kan de bundel ook voor je toevoegen. Als je wilt dat ik de bundel toevoeg dan kun je dit aangeven in een reactie op dit bericht.
@[url=" https:=]Liebra[/url],Welkom op ons forum! De vaste variant van € 5,95 kun je alleen afsluiten via de klantenservice. Ik kan de bundel ook voor je toevoegen. Als je wilt dat ik de bundel toevoeg dan kun je dit aangeven in een reactie op dit bericht.

@Anne-Marie, Prima, voeg deze bundel maar toe. Dan ga ik ook genieten van Deezer!
@Anne-Marie zou je die bundel van 5.95 ook aan mijn account kunnen toevoegen?
@Liebra en pruimman,

Ik heb voor jullie beide de vaste T-Mobile & Deezer Music bundel toegevoegd. Binnen 24 uur ontvangen jullie een sms met een link waarmee je je account kunt activeren.

Heel veel plezier met Deezer!
Ik vroeg vanmiddag aan de klantenservice de vaste variant voor mij in te stellen, maar de medewerkster gaf aan dat dat voor mijn i200 abonnement dat t/m november 2013 loopt niet zou kunnen ( ze was het gaan navragen). Ik kan er verder niets over terugvinden, beetje vaag allemaal.
Hoera! T-Mobile & Deezer Music is vanaf vandaag voor alle T-Mobile abonnees beschikbaar. Lees op onze T-Mobile & Deezer Music pagina hoe het allemaal werkt.

Hoi,

Ik heb een paar weken een deezer vast abb.... Maar vanaf vandaag zegt hij dat ik me moet registreren...
Dat ik dus een gratis abb hebt....
Als ik in My t-mobile kijk staat er toch zeker dat dit abb aktief is....

Gr, Michael
Reputatie 2
Ik heb een i300 abonnement uit 2010, loopt af op augustus 2013. En ook ik kan geen Deezer toevoegen. Moet ik een ander abonnement nemen zegt de klantenservice..... Ik vind dit erg jammer, heb nu spotify en zou graag deezer vast willen hebben. En heb geen behoefte aan een ander abonnement. Is er een oplossing?

Gr, Leon
Hoi,
ik heb sinds 31-7 een maand gratis deezer, nu heb ik de link niet ontvangen of per ongeluk weggegooid om een account aan te maken. Hoe en wat kan ik dit nu regelen?
alvast bedankt!
@Droppy,

Je kunt T-Mobile & Deezer Music alleen afsluiten als je gebruikmaakt van een Smart Plus of iSmart abonnement. Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om deze bundel aan te schaffen bij één van de oudere tariefplannen.
Ik heb Deezer flexibel voor 9,95 per maand om eens te kijken of het iets is. Verdict: niets voor mij. hoe zet ik die deezer flex nu uit? via mijn t-mobile -> abo wijzigen gaat het niet en de hele "alles over deezer" pagina bestaat niet meer (http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/voordeelbundels/deezer) ... hebben jullie ook geen geloof meer in Deezer ofzo? 

Maar goed, ik wil voorkomen dat ik meer dan 1x die 9,95 moet betalen, wat moet ik doen en waar en waarom staat dit nergens uitgelegd?
Reputatie 7
@zimmen
Jammer dat Deezer niets voor jou is! Een flexibele voordeelbundel heeft een looptijd van minimaal één maand. Daarna kun je deze uitzetten. Dit wordt ook duidelijk vermeld op de pagina waar T-Mobile & Deezer Music wordt uitgelegd. Ik heb een aanpassing gedaan en op 24 augustus wordt deze voordeelbundel beëindigd.
Op onze T-Mobile & Deezer Music pagina vind je de 'Spring maar achterop-playlist en nog veel meer leuke playlists terug.
Hoi,

Ik heb een sms ontvangen om mijn Deezer account te activeren. Als ik op de link klik dan geeft hij een fout aan: "HTTP_NOT_FOUND".

Waar is het mis gegaan?
Hoi,

Ik heb een sms ontvangen om mijn Deezer account te activeren. Als ik op de link klik dan geeft hij een fout aan: "HTTP_NOT_FOUND".

Waar is het mis gegaan?

Beste Jeffrey1112,

Deze melding kreeg ik gisteren ook. Dit was nadat ik al 1x op de link had geklikt en niks had gedaan.
De browser onthoud schijnbaar dat je er al geweest bent, en geeft dan deze fout.
Zet een andere browser op je telefoon (bijvoorbeeld: Opera of Google Chrome) en open dan de link daarin. Dan werkt het wel weer!
Of dit nou aan de Browser ligt die onthoud dat je al op dat adres geweest bent, of aan een fout bij Deezer, dat weet ik niet. Maar dit werkte voor mij!

Ik ben trouwens wel benieuwd, als jij bij stap 2 komt " voer uw mobiele nummer in" of dan de registratie bij jou ook deze stap overslaat en meteen naar stap 3 gaat zonder dat jij HANDMATIG je nummer in hebt moeten geven. Bij mij werkt het nu wel, maar raar dat ik geen telefoonnummer heb moeten ingeven.

Succes!

Groeten, Ben
Ik heb meegedaan aan de 15 dagen op proef van deezer en kreeg een e-mail waarin een link stond dat ik nogmaals 15 dagen gratis mocht proberen. Wanneer ik hierop klik word ik doorgelinkt naar een betaalpagina om mij aan te sluiten als premium gebruiker. Is die 15 dagen op proef dus alleen geldig als je 
een abbonement afsluit? 
Hallo ,
Ik heb een paar dagen gelden Deezer premium genomen , maar als ik de deezer applicatie opstart dan staat er dat ik nog steeds een gratis gebruiker ben , ik heb al een paar keer een regisratie gedaan en als Tmobile klant geregistreerd , maar nog steeds niet Premium , er staat wel bij mijn bundels dat ik deezer premium heb , iemand een idee hoe ik dat kan fixen ? Alsvast bedankt
@student4iphone,

Je kunt gewoon een account aanmaken. Je hebt dan deezer 15 dagen gratis, na deze 15 dagen wordt je account omgezet in een gratis account. Je kunt dan ook kiezen voor een betaalde versie. Je dient daarom al direct je betaalgegevens in te vullen, maar hier wordt niets mee gedaan als je zelf niet aangeeft dat je wilt overstappen naar een betaald account.

@Jarnie,
Ik zie dat je nu de Deezer bundel hebt via T-Mobile. Had je daarvoor al een gratis Deezer account? In dat geval gebruik je eerst 15 dagen de gratis versie en wordt deze daarna omgezet naar de T-Mobile versie.
Ja ik had daarvoor een gratis 15 dagen account , maar die was verlopen , daarna had ik een premium account genomen maar hij staat nog steeds als Gratis gebruiker
Heb hier exact hetzelfde probleem als Jarnie.

Bij m'n bundels staat de 'Deezer Premium + Vast '12' bundel, maar in Deezer staat nog steeds dat het een Gratis versie is. De 15 dagen zitten er intussen echter al op en ik kan nummers niet langer dan 30 seconden afspelen.

Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de mij (tweemaals zelfs) gesmste code op m'n desktop en mobiel ingevuld, maar er is niets veranderd. Wat nu?

EDIT: Na de deïnstallatie is het groene + symbool met de 'oneindig luisteren?' tekst overigens vervangen door een rood + symbool met enkel een - eronder.
Reputatie 4
Hoi,

Ik had vandaag hetzelfde probleem en de oplossing was als volgt:

Ga met je PC browser naar www.deezer.com, log in met je inloggegevens waarmee je de foutmelding krijgt. Rechts in de rechterbovenhoek zie je dan "Mijn abonnement" staan, vervolgens klik je daarop en je krijgt een aantal tabbladen te zien, onder de mediaplayer. Een daarvan is het tabblad "Mijn gekoppelde apparaten". Verwijder daar alle devices en meld je opnieuw aan op je toestel.

De 'gratis' versie verandert dan naar een 'betaalde' vorm.

Laat je even weten of het gelukt is?

Gr. Casper.
Ha Casper, bedankt voor de snelle reactie. Als ik naar mijn account ga, staat er geen 'Mijn abonnement' rechtsboven, enkel 'Ik neem een abonnement'. Daar, voor de zoveelste keer, mijn nummer opgegeven via het 'T-mobile 1ste registratie' proces en de code ingevuld. Vervolgens krijg ik het bericht dat m'n account is aangemaakt, maar verandert er niets en blijft er nog steeds 'Ik neem een abonnement' staan. Enig idee wat nu te doen?
Reputatie 4
Hoi Freek,

Graag gedaan 😉 Ik heb even wat screenshots gemaakt, in de hoop dat je hiermee verder kunt.

Gr. Casper.

Bijlagen (plaatjes):

http://tinypic.com/r/23kvkex/6
http://i47.tinypic.com/2gxmcf9.png
http://i49.tinypic.com/21k9zrn.png

Reageer