T-Mobile & Deezer Music is beschikbaar!

Toon eerste reactie

46 reacties

Ha Casper, hetzelfde probleem houdt aan. 😕 Elke keer als ik de mij gesmst code invul, krijg ik bericht dat mijn account is aangemaakt, maar verandert er niets. Er verschijnen geen gekoppelde apparaten en mijn Deezer account blijft volhouden dat hij gratis is. Ik heb intussen 7 keer een viercijferige code ontvangen, ingevuld en mijn account 'geactiveerd', maar kom nog steeds niets verder.
Reputatie 4
Oke, even trechteren

- Je bent op www.deezer.com geweest en hebt daar ingelogd met het account dat de gratis-versie heeft;
- Je hebt de gekoppelde apparaten verwijderd;
- Je bent met hetzelfde account ingelogd op je telefoon;
- En dan blijft de gratis versie staan?

Gr. Casper.
*Ingelogd met dezelfde account als op mijn telefoon (Gratis versie, liep tot 17-10-12)
*Gekoppelde apparaten staan niet bij mijn account (http://studentenraad.nl/fgw/files/2012/10/Deezer.jpg)
*Elke keer als ik de mij gesmste viercijferige code invoer krijg ik het volgende bericht: http://studentenraad.nl/fgw/files/2012/10/Deezer2.jpg
*De account blijft echter gratis, gekoppelde apparaten verschijnen niet en ik blijf beperkt tot 30 seconden per track
Reputatie 4
Ik geef het op.... Ik zal vragen aan een T-Mobile Medewerker om hier naar te gaan kijken 🙂.

Gr. Casper.
Haha, snap ik. Lijkt me ook een afwijkende situatie dit. Bedankt voor de hulp iig!

EDIT: Als er dan toch een T-mobile medewerker bij wordt gehaald, hier ook een afbeelding van m'n My T-Mobile. Alles zou dus moeten werken, maar de Deezer account weigert Premium te gaan...

http://studentenraad.nl/fgw/files/2012/10/Deezer31.png
Reputatie 6
@Freekopolis

Er zal over een paar minuten contact met je opgenomen worden door een collega van mij, deze zal je helpen dit probleem op te lossen 🙂
Zouden jullie ook contact met mij kunnen opnemen en nog steeds het probleem
Heb de 15 dagen proef uitgezongen, en dacht waarom neem ik het niet voor vast. Zodat ook ik kan genieten van de muziek van Deezer.

Helaas zo makkelijk was het blijkbaar niet:

Ik via de APP Deezer een Abonnement afgesloten voor Deezer van 4,95 pm.
Nu heb ik een activeringslink gehad en zelfs na activering geeft de app aan dat ik een gratis account heb en dus niet gebruik kan maken van Deezer..

Zelfs activeren via de pc -> MyTmobile heeft geen enkel effect.. Erg jammer!

Hopelijk kan T-Mobile hier iets mee doen. Want nu betaal ik wel geld, maar kan ik niet gebruik maken van de Deezer app.
Hallo,

Ik leef met jullie mee! Kunnen jullie aub jullie topic met voortgang blijven registreren hier? Jullie zijn niet de enigste met dit probleem en zo kunnen we de ervaringen delen en weten wanneer er een oplossing is. Ik neem aan dat jullie nog niet de betaalde versie nu zichtbaar hebben in Deezer app? Als we straks maar niet met z'n allen bij KASSA zitten hahaha. Ik hoop dat t snel is opgelost.
@Allen

Een aantal klanten heeft momenteel helaas probemen met het aanmaken van een Deezer acount.Onze technische afdeling heeft het probleem in onderzoek.
Zodra het probleem is opgelost, ontvangen jullie een sms'jee.

Excuses voor het ongemak!
Ik heb precies hetzelfde probleem met Deezer. Ik heb ook de gratis versie van 15 dagen geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar mijn premium abonnement te activeren en te koppelen aan mijn huidige Deezer account. Hoe kan dit opgelost worden?
Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost.. Terwijl ik wel gewoon betaal voor deezer..
IK HEB PUNTEN INGELEVERD VOOR EEN JAAR Deezer helaas doet Deezer het niet. Volgens Deezer ligt het aan t mobile. C ontract staat op ja.
KOM NOG STEEDS UIT BIJ EEN PAGINA WAAROP JE MOET AANGEVEN HOE JE WILT BETALEN.....Klikje op ja krijg je een foutmelding...Wanneer lossen jullie dit een keer op????????
Hoi hoi hoi! Vandaag ga ik het opzeggen. Ik heb t tot vandaag gegeven als deadline. Zowel een hele treurige dag maar ook een gelukkige dag. Want ik meld me aan bij Spotify hoi hoi hoi hoi
Ik probeer Deezer uit m'n abonnement te halen maar krijg hem er niet eens uit...

Gaat t-mobile nog eens reageren en ons tegemoet komen??
Geachte Deezer,

De IOS versie klapt eruit, zodra je een nummer aantikt
om te beluisteren. Moet ik dan de gewone versie nemen
Voor mijn IPhone 5? Of wat is het probleem?

Bij voorbaat dank voor uw tijd, service en moeite.

Met vriendelijke groet,

Wendy Zwart
Ik heb sinds de 28e een "T-Mobile en Deezer Music with T-Mobile" account geactiveerd. Ik begrijp dat dit een gratis account is en dat vind ik prima. Maar ik wil niet gaan betalen voor Deezer. Moet ik dan iets opzeggen of stoppen ??
... mijne doet het niet hoor.. heb een premium abbonement betaal elke maand 6 euro maar kan alleen 30 sec liedjes luisteren en heb alles al geprobeerd
Ik betaal al een paar maanden voor Deezer maar het lukt maar niet om het te activeren. Help!
Ik wil graag deezer opzeggen, maar dat is nog een lastige klus.beetje jammer t mobile
Ik heb me nooit aangemeld voor deezer music, ik kreeg er opeens een berichtje over dat ik dat wel gedaan had...en nu betaal ik er voor. Hier baak ik van, ik wil dit namelijk helemaal niet. Op my t-mobile lukt het niet om het stop te zetten.

Reageer