T-mobile Family

Ik wil uit T-mobile family gezet worden maar de family beheerder staat dit niet toe. Wat dien ik te doen?

10 reacties

Badge +3
@wolfpanda

Ik heb je per direct verwijderd uit de T-Mobile Family.:)
@[url=" https:=]wolfpanda[/url]

Ik heb je per direct verwijderd uit de T-Mobile Family.:)

Nee hoor... Ik zit er nog in...
Badge +3
@wolfpanda

Mijn excuses hiervoor, er is iets misgegaan waardoor je niet goed bent verwijderd. Ik heb je nu wel echt uit de T-Mobile Family verwijderd.;)
Dank je wel maar mijn stalkende ex heeft me wederom toegevoegd!!! Ik word hier gek van!

Hij loopt me lastig te vallen en ik kan er niets aan doen! Hij belt ook gratis telkens. Dit is toch absurd voor woorden!!!!!

Kunnen jullie iets hier aan doen?
ik wil uit T-mobile family en wens ook niet meer toegevoegd te worden
Reputatie 4
Hoi,

Beschik je over een Android toestel? Download dan Mr. Number en voeg zijn nummer toe aan de blocklist. Je kan dan instellen dat de persoon die met een bepaald nummer belt, direct de voicemail krijgt of een ingesprekstoon krijgt 🙂.

Gr. Casper.
Nee ik heb geen geen android.
Pfffffff..... waar blijven die moderators?
Reputatie 7
@wolfpanda
Ik snap dat het vervelend is dat je ex je Prepaidnummer iedere keer weer aan zijn T-Mobile Family toegevoegd. Ik ga navraag voor je doen wat de mogelijkheden zijn om dit niet meer mogelijk te maken. Zodra ik meer weet kom ik er op terug.
Mijn inbox raakt telkens vol door zijn smsjes en hij belt 50x per uur zowat op. Vervelend is een understatement. Zelfs de politie doet niets. Ik word bedreigd, zegt de politie: Negeer hem en verander je nummer.

Hoe kan ik hem negeren als hij me telkens gratis kan bellen en smsen!

T-mobile Family is een nachtmerrie als je een stalker als beheerder hebt.

Reageer