T-Mobile Family (deel 2)

Reputatie 2
Ik ben al lid van een Family want iemand heeft mij toegevoegd. Nou wil ik wat nummers wijzigen maar ik kan helemaal niks doen. Het enige wat ik kan is namen veranderen maar geen nummers.

Weet iemand hoe ik dit wel kan doen???

This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 6
Jesi schreef:

Ik heb op 25 augustus t-mobile family aan mijn bundels toegevoegd. Alles ging hartstikke goed, tot het nummer van mijn moeders t-mobile prepaid overgezet werd naar sim only relax. Ik kreeg net een sms dat het nummer van mijn moeder is verwijderd uit mijn family, terwijl het nummer hetzelfde is gebleven! Hoezo wordt dit nummer verwijderd? Daar heb ik toch helemaal geen opdracht voor gegeven? Kunnen jullie het (door jullie) verwijderen van mijn family-lid ongedaan maken?

Dit gebeurde in onze Family ook toen mijn moeder het nummer liet over zetten naar een nieuw abonnement. Ik was wel blij met het smsje want anders hadden we het pas gemerkt op de factuur. Ik heb haar nummer gewoon weer kunnen toevoegen via My T-Mobile. Ik adviseer je hetzelfde te doen.

pjputs schreef:

- Hoe krijg ik haar iPhone simlockvrij zodat zij die in de UK kan gebruiken?

De website van T-Mobile heeft een zoekfunctie. Als je zoekt op de woorden iPhone en simlock krijg je een aantal
mogelijke antwoorden

Arjan88 schreef:

Ik ben al lid van een Family want iemand heeft mij toegevoegd. Nou wil ik wat nummers wijzigen maar ik kan helemaal niks doen. Het enige wat ik kan is namen veranderen maar geen nummers.

Weet iemand hoe ik dit wel kan doen???

Alleen de eigenaar van de Family kan aanpassingen maken.
Reputatie 2
Ik heb ook de T-mobile family sinds ongeveer 2 maanden.
Ideaal voor mijn 2 kinderen die beide een prepaid hebben en soms geen beltegoed meer,maar dan kunnen ze altijd mij op mijn mobiel,mijn ouders of naar huis bellen als ze iets willen weten of als er iets aan de hand is.
Wij zijn er allemaal heel erg blij mee.
En ik had het geluk dat ik t eerste half jaar niets hoef te betalen voor de T-Mobile Family.
Ik kan het iedereen aanbevelen!
Reputatie 2
Hoe weten mijn fam. leden hoeveel belminuten smsjes ze nog hebben.
Dus waar kun je als abonnee of pre-pay klant je beltegoed voor je family bekijken.
Reputatie 6
@assefras
Er is geen belstatus voor de Family. Het is al vaker gezegd in dit topic maar heb nu even geen zin om te zoeken als je het niet erg vindt.

1000 Minuten en 1000 sms klinkt vaag. Je kan het ook zo bekijken: je hebt iedere dag ongeveer 30 minuten en 30 smsjes om te besteden aan je Family. Je moet dus wel goed je best doen om daar nog over heen te gaan!
Reputatie 2
[QUOTE=centaur;741624]Dat antwoord is zo makkelijk te vinden op de t-mobile site.
Jammer dat je de vraag bij medegebruikers neerlegt en er een nieuw topic voor start.

Antwoord is NEE niet gratis, komen extra kosten voor.

Eigenlijk ook wel logisch toch?

COPY>PASTE De T-Mobile Family kan bestaan uit maximaal 6 T-Mobile nummers en
Reputatie 2
Mijn vriendin heeft sinds kort een andere tmobile nummer. Nu wil ik deze nieuwe nummer toevoegen aan mijn family. Maar hoe lang duurt het voordat het daadwerkelijk is toegevoegd en ik gewoon vanuit mijn family bundel kan bellen?
Reputatie 2
Zou gratis een half jaar t mobile family krijgen bij mijn abonnement, dit was echter niet zo, maar uiteindelijk toch door jullie toegevoegd, nu krijg ik en brief waar niks instaat over dat half jaar gratis, maar alleen dat het iedere maand 10 euro kost, graag wil ik een bevestiging van mijn half jaar gratis.
Kan jullie helaas niet mailen, en bellen daar ben ik al veel te veel kosten aan kwijt, heb al 2 keer 22 minuten in de wacht gezeten daarna de moed maar opgegeven, schrijven duurt e lang vaak voor een reactie of het komt niet aan, hoop dus hier op een reactie z.s.m. alvast bedankt
Reputatie 2
Hoe kan ik tijdelijk mijn Family uit zetten? Heb nu veel beltegoed opgebouwd. Groet, Stijn
Reputatie 2
Hallo,

ik zie net op mijn T-Mobile dat ik T-Mobile Family bij mijn abonnement heb zitten, ik heb hier geen toestemming voor gegeven en wil dit ook niet! Hoe kan ik dit veranderen?
Reputatie 6
Badge +8
ukki schreef:

Hallo,

ik zie net op mijn T-Mobile dat ik T-Mobile Family bij mijn abonnement heb zitten, ik heb hier geen toestemming voor gegeven en wil dit ook niet! Hoe kan ik dit veranderen?

Volgens mij kan je na 1 maand uitzetten, maar waarom wil je niet 6 maanden gratis bellen met andere t-mobile klanten die in jou famiily of kunnen zitten?

Denk dat ze automatisch toevoegen omdat het gratis is!
Maar als je niet wilt kan je na 1 maand denk ik uitvinken

Greetzzz
CENTAUR
Reputatie 2
centaur schreef:

ukki schreef:

Hallo,

Volgens mij kan je na 1 maand uitzetten, maar waarom wil je niet 6 maanden gratis bellen met andere t-mobile klanten die in jou famiily of kunnen zitten?

Denk dat ze automatisch toevoegen omdat het gratis is!
Maar als je niet wilt kan je na 1 maand denk ik uitvinken

Greetzzz
CENTAUR

Dank je, Centaur!
Het hokje T-Mobile family staat aangeklikt in mijn overzicht, hier staat een prijs bij van
Reputatie 6
Badge +8
Volgens mij was het eerste 6 maanden gratis, weet eerlijk gezegd niet 100% zeker of die aktie nog loopt.
Weet niet de startdatum van jou abonnement.
Laatste maanden is daar veel reclame voor geweest maar laatste weken niet.

Anders ff de KS bellen hoe het zit.

Mocht je nog in de aktie zitten lekker genieten en je ander vrienden/familie toevoegen om lekker uit te proberen.

Greetzzz
CENTAUR
Reputatie 2
centaur schreef:

Volgens mij was het eerste 6 maanden gratis, weet eerlijk gezegd niet 100% zeker of die aktie nog loopt.
Weet niet de startdatum van jou abonnement.
Laatste maanden is daar veel reclame voor geweest maar laatste weken niet.

Anders ff de KS bellen hoe het zit.

Mocht je nog in de aktie zitten lekker genieten en je ander vrienden/familie toevoegen om lekker uit te proberen.

Greetzzz
CENTAUR

Ik denk dat ik wel 'in de actie' zit, heb al een tijdje geleden mijn abonnement verlengd. Is per 10 september in gegaan. Ik wacht wel even een factuur af en kijk aan de hand daarvan verder. Bedankt voor het meedenken!
Groetjes Anja
Reputatie 2
Is er iemand aanwezig die me kan vertellen hoe je 'Family' uitzet?[
Reputatie 2
Geld dit ook voor BEN- abonnees? Mijn man is de enigste die geen t-Mobile heeft,maar BEN!
Reputatie 2
Je zou dus zeggen dat je, als je niet buiten je family belt, geen extra kosten naast je reguliere abo kosten zou moeten betalen!? Dat gaan we eens uitproberen...

Enne is wel lekker makkelijk dat de resterende belminuten en sms'jes niet worden bijgehouden, op deze manier tast je een beetje in het duister als je alsnog moet bijbetalen! Of zie je dit wel op de factuur onder 'binnen de bundel"?
Reputatie 7
samsonic schreef:

Je zou dus zeggen dat je, als je niet buiten je family belt, geen extra kosten naast je reguliere abo kosten zou moeten betalen!? Dat gaan we eens uitproberen...

Enne is wel lekker makkelijk dat de resterende belminuten en sms'jes niet worden bijgehouden, op deze manier tast je een beetje in het duister als je alsnog moet bijbetalen! Of zie je dit wel op de factuur onder 'binnen de bundel"?

Alles wordt netjes gespecificeerd op de factuur!

Gr.
Reputatie 2
Hoeft maar 1 persoon uit de familie 10 euro te betalen of iedereen 10 euro?
Reputatie 2
Hallo, ik heb sinds kort een abonoment en wil family gaan afslkuiten, mijn kinderen hebben een prepaid en maken gebruik van 300 gratis smsjes bij opwaardering van 10 euro blijft dit ook als ik hun aanmeld bij family???
ik kon hier geen eerder vraag over vinden sorry als ik toch dubbel post
gr diddllina
Reputatie 2
hoe kun je family pakket uitzetten dat ik heb geprobeerd gaat niet aan de 1200 telefoon vertellen ze dat het niet mogelijk wat is dat vooor boel sit
Reputatie 2
SVER1 schreef:

Hoeft maar 1 persoon uit de familie 10 euro te betalen of iedereen 10 euro?

Een persoon betaald 10 euro. De rest betaald niks voor de family.
Reputatie 2
RED****72 schreef:

hoe kun je family pakket uitzetten dat ik heb geprobeerd gaat niet aan de 1200 telefoon vertellen ze dat het niet mogelijk wat is dat vooor boel sit

Alleen de beheerder van de family kan dat. Dus alleen degene die de family opgezet heeft en dus ook de 10 euro betaald, kan dat.
Reputatie 6
Badge +8
RED****72 schreef:

Volgens mij kan je dit gratis voordeel pas na 1 maand uitzetten.

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Ik wist het wel, maar ja hoor het is T-Mobile weer gelukt!, heb nu een rekening van 44 euro!!!, heb ruim 3 uur verbeld met klantenservice en castle electronics, wat een prutsers!
Ook geen antwoord op mijn vragen.
Heb nu nog 3 euro tegoed, ben nog geen maand lid!Wat kan er een hoop fout gaan zeg, en niemand bij T-Mobile die kan helpen.
T-Mobuile family staat er nu bij, maar hoe krijg ik nu al mijn kosten gecrediteerd?
Ga maar aangetekend een brief sturen wegens contractbreuk.
Tevens is het misschien handig om potenti
Reputatie 2
Geachte Moderators (of andere die dit ook weten/snappen)

- Stel dat ik vandaag de Family afsluit en meteen de nummers toevoeg. Wanneer gaat deze voor mij in dan. M.a.w. wanneer kan ik beginnen te bellen en gaat het uit van de 1000 family minuten??

- Kunnen jullie zeggen of het volgende klopt?
Als ik wil weten of ik de family kosten al heb opgebeld/opgesmst (zou knap zijn).. Dan hoef ik alleen te checken op mijn Belstatus via op internet of er ineens minuten/smsjes van mijn I-phone 500 bundel afgaat toch???

Alvast super bedankt voor het antwoorden.
Gr.