T-Mobile Family (deel1)

Reputatie 5
  • is een legendarische user
  • 1555 reacties
Met wie bel en sms jij het meest? Cre

This topic has been closed for comments

1202 reacties

Reputatie 2
Jammer dat het zo ingewikkeld in elkaar zit...
Reputatie 2
Interessant.. zit met twee vragen:

Ik heb een Flex 45 Sim Only abo, gaat die 10 euro uit de bundel, of komt die bovenop de kosten?

Kun je ook Orange nummers toevoegen?
Reputatie 5
Xtuv schreef:

Interessant.. zit met twee vragen:

Ik heb een Flex 45 Sim Only abo, gaat die 10 euro uit de bundel, of komt die bovenop de kosten?

Kun je ook Orange nummers toevoegen?

Bij T-Mobile wordt elke extra dienst die je bij je bundel afsluit extra berekend.

Volgens de tekst gaat het alleen om T-Mobile abonees, dus ik durf je op je tweede vraag geen concreet antwoord te geven.
Reputatie 2
2Xtuv
De 10 euro voor de Family Voordeelbundel wordt apart berekend op de factuur. Het betreft alleen T-Mobile mobiele telefoonnummers.
Reputatie 2
Beetje jammer
Reputatie 2
Als ik het goed lees dan hoeft er maar 1 die 10 euro te betalen of moeten ze allen 6
10 euro betalen?
Reputatie 2
@thia
Dat klopt degene die een family opzet betaalt de 10 euro. De andere familieleden niet.
Reputatie 2
Ik heb family zojuist toegevoegd aan mijn abonnement, heb ook al een bevestiging per email ontvangen van mijn gewijzigd contract, alleen kan nergens op "my t-mobile" vinden waar ik my family kan beheren?
Wie helpt mij, of kan dit nog niet gelijk de 1e dag??
Reputatie 6
Ik heb T-mobile Family woensdag geactiveerd. Binnen enkele minuten kreeg ik de bevestiging per email binnen. Ik kon de bundel ook niet zien bij mijn gegevens. Daarom uitgelogd en opnieuw ingelogd met succes. De bundel aangeklikt en meteen de telefoonnummers toegevoegd.

Ik ben erg blij met deze bundel. Het is me alleen niet duidelijk wanneer die 1000 minuten en 1000 smsjes ingaan?
Reputatie 2
Ik heb me net aangemeld! Wanneer gaat het in?
- Vanaf vandaag?
- Vanaf het moment dat ik de nummers instel?
- Of loopt de Family-bundel synchroon met mijn standaard abonnement?
Reputatie 2
Hi folks,

Tsja, ik heb de beschrijving ban Netgangster en op de T-Mobile site gekeken, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk.
Wat ik nog niet snap is het volgende, ik zal dat aan de hand van een voorbeeld doen:

De situatie:
Ik, pa, ma, broer1, broer2, zus1, zus2 en thuis vaste lijn.
Alle familieleden hebben een T-Mobile abonnement of T-Mobile Prepaid kaart

Ik besluit om een T-Mobile Family abonnement (voor EUR 10,00) af te sluiten.
- Dus 'Ik' krijg 1000 min en 1000 SMS per maand. Zo ook: pa, ma, broer1, broer2, zus1 en zus2. (in totaal dus 7000 minuten en 7000 SMSjes). Klopt?

Het gebruik:
Ik kan dus in totaal voor 1000 minuten bellen en 1000 SMS-jes versturen naar pa, ma, broer1, broer2, zus1 en zus2. Daarna gelden er de normale gesprekskosten.

Maar pa kan ook voor 1000 min bellen en 1000 SMS versturen naar de overige familieleden (waaronder ik, ma, broer1, broer2, zus1 en zus2).

Klopt dit?

Of hebben pa en ik samen 1000 min en 1000 SMS samen te verdelen?
Zo ook 1000 min en 1000 SMS met de andere familieleden te verdelen?

En hoe zit het met de vaste lijn? Kunnen alle familieleden de vaste lijn 'gratis bellen' of kan slechts de contractant dat doen? En wat is het maximum aantal minuten dat gebeld kan worden naar de vaste lijn?

Wie kan hier meer over vertellen?

Thanks,
AsianBoy
Reputatie 2
Anonym schreef:

Ik heb me net aangemeld! Wanneer gaat het in?
- Vanaf vandaag?
- Vanaf het moment dat ik de nummers instel?
- Of loopt de Family-bundel synchroon met mijn standaard abonnement?

Deze vraag is doorgestuurd, omdat het nog niet duidelijk is of ieder Family-lid op dezelfde dag de belminuten/sms'jes krijgt of dat het voor elk lid een andere dag is. Hier komen we dus nog op terug.
Reputatie 2
AsianBoy schreef:

De situatie:
Ik, pa, ma, broer1, broer2, zus1, zus2 en thuis vaste lijn.
Alle familieleden hebben een T-Mobile abonnement of T-Mobile Prepaid kaart

Je kunt met 1 Family maximaal 6 mobiele telefoonnummers koppelen en 1 'vaste' lijn.

Ik besluit om een T-Mobile Family abonnement (voor EUR 10,00) af te sluiten.
- Dus 'Ik' krijg 1000 min en 1000 SMS per maand. Zo ook: pa, ma, broer1, broer2, zus1 en zus2. (in totaal dus 7000 minuten en 7000 SMSjes). Klopt?

Nee. De Family ontvangt maximaal 6000 minuten en 6000 sms'jes. De vaste lijn ontvangt geen minuten en sms-berichten. Je kunt wel gratis bellen en sms'en naar de vaste lijn.

Het gebruik:
Ik kan dus in totaal voor 1000 minuten bellen en 1000 SMS-jes versturen naar pa, ma, broer1, broer2, zus1 en zus2. Daarna gelden er de normale gesprekskosten.

Maar pa kan ook voor 1000 min bellen en 1000 SMS versturen naar de overige familieleden (waaronder ik, ma, broer1, broer2, zus1 en zus2).

In het voorbeeld heb je 1 Family-lid te veel. Maar stel dat de Family uit jezelf, pa, ma, broer1, broer2, zus1 en zus2 (met vaste lijn) bestaat, dan ontvang jij, pa, ma, broer1, broer2 en zus1 elk 1000 minuten en 1000 sms'jes.

En hoe zit het met de vaste lijn? Kunnen alle familieleden de vaste lijn 'gratis bellen' of kan slechts de contractant dat doen? En wat is het maximum aantal minuten dat gebeld kan worden naar de vaste lijn?

Iedereen uit de Family kan gratis naar de vaste lijn bellen (vanuit Nederland).
Reputatie 2
Erg interessant dit... Helaas zitten pa en ma nog tot okt 2010 aan hun telfort vast 😞. Maar voor mijn vriendin en ik is het zeker de moeite waard 🙂 even overhalen ook van telfort hierheen te komen 😃
Reputatie 2
Het is niet erg duidelijk hoe je je Family-leden toevoegt. Het blijkt een kwestie te zijn van opnieuw inloggen en bij abonnementsgegevens op Mijn T-Mobile Family te klikken (links bij Mijn Abonnement). Dan kom je waar je wezen moet....
Dat mag wel iets duidelijker worden weergegeven op de website bij de aanmelding.
We customers also value simplicity!
Reputatie 2
Ik heb ook nog een paar vraagjes. Stel je bent lid uit de family, die 1000 minuten en 1000 smsjes kan je alleen aan de mensen uit je family opmaken of ook gebruiken om andere mensen te bellen? En hoe wordt het dan gescheiden gehouden op je rekening?
Reputatie 3
De 1000 sms-berichten en de 1000 belminuten kun je alleen binnen de Family gebruiken. Op de factuur zal dit zichtbaar zijn.
Reputatie 2
Heb me zojuist aangemeld . heb de mail ter bevestiging ontvangen.
Ik heb nog wel de volgende vragen :

Ik heb de Family opgezet en zojuist via my t-mobile iemand toegevoegd.
Ik heb de sms ontvangen en diegene ook.
kan op het moment van ontvangst van de sms gebruik worden gemaakt van de 1000 min en 1000 sms, of gaat dit op een vaste datum op de maand in.?
Per welke datum gaan steets de nieuwe 1000 min en 1000 sms in ?
kan je min en sms die je over heb meenemen naar de volgende maand ?
Is er een manier om na te gaan of je al de min en sms heb verbruikt.?
Als de minuten op zijn ga je dan de minuten gebruiken van je huidige relax of flex bundel?
Of betaal je buiten je vaste kosten per maand de kosten om te bellen met leden van de family en word dit als exstra kosten berekent?

Alvast bedankt voor de uitleg.
Reputatie 2
Ik heb zojuist het geactiveerd op mijn abonnement. Echter ik kan geen Orange-nummer toevoegen. Moet het pers
Reputatie 3
Alhoewel T-Mobile en Orange inderdaad zijn gaan samenwerken, heeft Orange nog eigen klanten. Als deze klanten aan een vernieuwing toe zijn, kiezen zij voor T-Mobile of voor een andere aanbieder. Je kunt inderdaad geen Orange nummer toevoegen aan T-Mobile Family.
Reputatie 2
Geerteke schreef:

Alhoewel T-Mobile en Orange inderdaad zijn gaan samenwerken, heeft Orange nog eigen klanten. Als deze klanten aan een vernieuwing toe zijn, kiezen zij voor T-Mobile of voor een andere aanbieder. Je kunt inderdaad geen Orange nummer toevoegen aan T-Mobile Family.

zou ik ook nog een andwoord mogen krijgen op mijn vragen van : hvvl vrijdag, 14 augustus 2009 21:13
Reputatie 3
@hvvl

T-Mobile Family gaat in op de dag dat je hem afsluit. Op die dag krijgt je Family 1000 belminuten en 1000 sms-berichten.

In het vervolg krijgt je Family de nieuwe belminuten en sms-berichten op de dag dat jij, de centrale figuur in de Family, je nieuwe belminuten of tegoed krijgt.

Bijvoorbeeld: je sluit T-Mobile Family af op 14 augustus. Iedereen in jouw Family krijgt 1000 belminuten en 1000 sms-berichten. Jouw nieuwe maand begint op de 18de. Op 18 augustus krijgen jouw Family-leden weer 1000 belminuten en 1000 sms-berichten.

De belminuten en de sms-berichten kun je niet meenemen naar een volgende maand. Elke maand begint iedereen weer met een schone lei.

Je kunt nergens zien hoeveel belminuten of sms-berichten je nog hebt.

Als je belminuten of sms-berichten op zijn, maak je gebruik van je reguliere bundels of tegoed. Pas als die belminuten, sms-berichten of het tegoed op is, genereer je kosten buiten de bundel.

Als een lid van jouw Family gebruik maakt van T-Mobile PrePaid, ontvangt deze persoon de 1000 belminuten en de 1000 sms-berichten elke maand op de eerste dag van de maand.
Reputatie 6
Geerteke schreef:

Bijvoorbeeld: je sluit T-Mobile Family af op 14 augustus. Iedereen in jouw Family krijgt 1000 belminuten en 1000 sms-berichten. Jouw nieuwe maand begint op de 18de. Op 18 augustus krijgen jouw Family-leden weer 1000 belminuten en 1000 sms-berichten.

Ik wil graag zeker weten dat ik het goed begrepen heb. Ik houd voor het gemak bovenstaand voorbeeld even aan. Op 14/8 (activatiedatum) krijgt ieder Family-lid 1000 min en sms tot aan 18/8. Op 18/8 (waarop de belbundel van de beheerder in dit voorbeeld start) krijgt iedereen weer opnieuw 1000 min en sms die geldig zijn tot 18/9 enzovoorts?

Geerteke schreef:

Als een lid van jouw Family gebruik maakt van T-Mobile PrePaid, ontvangt deze persoon de 1000 belminuten en de 1000 sms-berichten elke maand op de eerste dag van de maand.

Als een prepaidklant dus Family-lid wordt op 14/8 krijgt hij dus 1000 min en sms tot 1/9 en vervolgens op iedere 1e van de maand opnieuw 1000 min en sms?
Reputatie 2
bedankt voor jou reactie
Reputatie 3
@Cindy
Ja, alles wat je zegt klopt als een bus.