T-Mobile Family fors duurder?

Reputatie 2
Ik zag op mijn factuur dat T-Mobile family fors duurder gaat worden , niet voor de bestaande klanten maar wel voor nieuwe klanten .
Ik heb denk ik inmidels al ruim een jaar naar volle tevredenheid T-Mobile Family .
Speciaal hiervoor zijn er 2 nieuwe abbonemnten afgesloten en 2 prepaid kaartjes vanaf Vodafone omgezet naar T-Mobile.
Ik begrijp alleen de stijging van 9,95 naar 14,95 niet het is wel een groot verschil .
Hoe lang blijft het 9,95 voor bestaande klanten , ik heb net met 2 jaar verlengd en het abbonement van mijn vriendin is nu aan de beurt maar het is alleeen aantrekelijk i.v.m. family .

-UPDATE- T-Mobile moderator: De prijs van T-Mobile Family is inmiddels verlaagd naar €7,50. Meer informatie vind je op deze pagina.

77 reacties

Reputatie 2
Het is inderdaad zo dat het fors duurder wordt, maar als je heel eerlijk bent dan is voor 10 euro nagenoeg onbeperkt bellen wel erg goedkoop. Volgens mij zijn ze daar bij T-Mobile ook achter gekomen. Ik denk dat 15 euro nog steeds een schappelijke prijs is, maar dat je dan wel iets meer gebruik moet maken van Family wil je er voordeel uit halen.
Reputatie 2
Het is volgens mij wel zo dat je T-Mobile family bovenop je maandelijkse abonnementkosten moet voldoen en dat is meestal al een fors bedrag dus ik denk erover om het volgend jaar maar op te zeggen als het veel duurder wordt.
Reputatie 2
Man zit ik er net over na te denken zie ik hier weer dat het duurder wordt.
Nou dan maar niet, wilde net mijn spaarpunten omzetten naar 2 prepaidsims
en die doe ik dan in twee oude telefoons en die wilde ik dan geven aan familie en zo de familieboom bouwen, maar ja, nu dus niet, het is jammer.
Reputatie 2
Het juiste antwoord staat gewoon bij de factuur vermeld.

Wil je ook in de toekomst nog gebruik kunnen maken van T-Mobile Family voor
Reputatie 2
Ik heb net een familie plan afgesloten en zal voor nu met mn 2 dochters gratis kunnen bellen, dat is al heeeeel wat. En mensen, mensen, wat willen jullie nou? bellen voor helemaal niets? Krijg je 5 mensen met wie je gratis mobiel kan bellen (denk wel 1000 min en 1000sms per persoon) voor van 10 euro naar 14,95 vinden jullie dat echt duur???
come on waar vind je dit ????
Reputatie 2
Op mijn laatste factuur werd ik ge
Ik kreeg hetzelfde antwoord.
Reputatie 7
@Rsd86
Mijn excuses voor de onstane verwarring. Jij maakt al gebruik van T-Mobile Family. De prijs verandert niet zolang je het huidige abonnement niet verandert. Als je T-Mobile Family uitzet en vervolgens opnieuw wil aanzetten, kun je deze na 6 december alleen voor de oude prijs van 10 euro krijgen als je dit via T-Mobile Klantenservice doet en je je gegevens hebt ingevuld op www.t-mobile.nl/familyregistratie.
Reputatie 2
Ik heb me via www.t-mobile.nl/familyregistratie geregistreerd om ook in de toekomst gebruik te maken van family voor €10. Naar aanleiding hier van kreeg ik een email waarin stond dat ik de klantenservice moest bellen en een code moest noemen.
klantenservice wist nergens van en zou me terugbellen. Ik heb niks meer gehoord. Ben ik nou wel of niet geregistreerd? Anderen al ervaring hiermee??
Reputatie 7
@ VakkieV

Een soortgelijke vraag stond ook in een ander topic.
Dit was het antwoord van moderator CindyS:

CindyS vrijdag, 5 november 2010 19:27moderator
Mijn excuses voor de onstane verwarring. Jij maakt al gebruik van T-Mobile Family. De prijs verandert niet zolang je het huidige abonnement niet verandert. Als je T-Mobile Family uitzet en vervolgens opnieuw wil aanzetten, kun je deze na 6 december alleen voor de oude prijs van 10 euro krijgen als je dit via T-Mobile Klantenservice doet en je je gegevens hebt ingevuld op www.t-mobile.nl/familyregistratie.

Gr.
Reputatie 2
Dank je ezz!
Reputatie 7
VakkieV schreef:

Dank je ezz!

Graag gedaan!
Reputatie 2
Dat aanmelden om in de toekomst ook voor
Reputatie 2
En wat als mijn houdige iphone abonnement wordt veranderd ivm de aanschaf van een andere telefoon? Wordt dan de family ook weer afgesloten en moet die weer opnieuw geactiveerd worden ?
Reputatie 7
@hbwk
Iedereen die in de toekomst van plan is om zelf T-Mobile Family te activeren kan zich aanmelden via www.t-mobile.nl/familyregistratie. Family-leden betalen niets om deel uit te mogen maken van een family. Zij hoeven zich dan ook niet aan te melden als zij in de toekomst niet zelf T-Mobile Family aansluiten.

Waneer je het tariefplan aanpast bijft de Voordeelbundel T-Mobile Family staan. Bij een contractvernieuwing dien je wel opnieuw voor T-Mobile Family te kiezen.
Reputatie 2
CindyS schreef:

@hbwk
Iedereen die in de toekomst van plan is om zelf T-Mobile Family te activeren kan zich aanmelden via www.t-mobile.nl/familyregistratie. Family-leden betalen niets om deel uit te mogen maken van een family. Zij hoeven zich dan ook niet aan te melden als zij in de toekomst niet zelf T-Mobile Family aansluiten.

Waneer je het tariefplan aanpast bijft de Voordeelbundel T-Mobile Family staan. Bij een contractvernieuwing dien je wel opnieuw voor T-Mobile Family te kiezen.

CindyS dank je wel voor deze duidelijke antwoorden .
Reputatie 7
Graag gedaan. 🙂
Reputatie 2
CindyS schreef:

Mij werd verteld dat de kosten van T-Mobile Family bij een contractvernieuwing niet gelijk blijven aan de huidige kosten (
Reputatie 2
QUOTE=Mufi;749745]
CindyS schreef:

Mij werd verteld dat de kosten van T-Mobile Family bij een contractvernieuwing niet gelijk blijven aan de huidige kosten (€9.95) maar dan wel gewoon €14,95 zullen worden. Ook al is het enkel een verlening van het huidige abonnement waarbij je verder niets verandert maar alleen de termijn weer met een jaar (of twee) verlengt.

Hoe zit dit nu precies?[/quote]

Het klopt zoals jij het zegt. Bij contractsvernieuwing ga je de nieuwe prijs betalen. Dat kun je voorkomen door je nu aan te melden via de speciale link zoals in het antwoord van CindyS staat. Dan krijg je een e-mail met daar een code in om geen 14,95 te gaan betalen maar toch de 9,95 per maand.
Reputatie 2
Dat had ik al direct gedaan toen ik het bericht onderaan mijn factuur zag staan. Maar ook met dat gegeven vertelde de T-Mobile medewerker me dat het tarief alleen
Reputatie 7
@hwbk en Mufi
Ik begrijp dat er onduidelijkheid is ontstaan wanneer je T-Mobile Family nog voor de oude prijs kunt krijgen na registratie via www.t-mobile.nl/familyregistratie. Wanneer je het mobieletelefoonnummer hebt geregistreerd behoud je T-Mobile Family voor de oude prijs gedurende het bestaande contract. Bij een contractvernieuwing, afgesproken na 6 december, betaal je automatisch de nieuwe prijs.

Ik maak uit jullie reacties op dat ik onderstaande vraag van hwbk niet goed had begrepen. Mijn antwoord had geen betrekking op de prijs van T-Mobile Family maar in welke situatie de bundel opnieuw geactiveerd zou moeten worden. Mijn excuses daarvoor.

hbwk schreef:

En wat als mijn houdige iphone abonnement wordt veranderd ivm de aanschaf van een andere telefoon? Wordt dan de family ook weer afgesloten en moet die weer opnieuw geactiveerd worden ?

CindyS schreef:

Wanneer je het tariefplan aanpast bijft de Voordeelbundel T-Mobile Family staan. Bij een contractvernieuwing dien je wel opnieuw voor T-Mobile Family te kiezen.

Reputatie 2
Goeiedag,

Als ik mijn flex gaat verlagen van flex 30 euro naar bijv. flex 25 of flex 20 euro na mijn contract datum(augustus 2011) , maar hoe zit het dat met het tarief van t-mobile family gaat dat dan naar het nieuwe tarief of blijft het dan 10 euro of wordt het na de wijziging 14,95 euro???
Reputatie 2
Er staat in die link van Cindy ''Dit geldt alleen zolang je je huidige abonnement niet wijzigt. Als je gebruik wilt maken van deze regeling.''

Ik ga mijn abbo in december verlengen van een simonly naar relax (ga dus ook veel meer betalen). Telt dit dan ook als wijziging of kan ik ook tmobile family krijgen voor 10 euro?
Reputatie 7
@robertlucky, @Umut89
Bij een contractvernieuwing, afgesproken na 6 december 2010, betaal je de nieuwe prijs voor T-Mobile Family.
Reputatie 2
kan iemand mij vertellen hoe ik in mijn familyplan kom,heb t-mobile al gebeld maar die kan het zo vinden maar ik niet ,ik wil graag iemand toevoegen ,toen ik net lid was (een paar mnd terug)lukte het wel maar nu niet meer.

Reageer