Beantwoord

T-Mobile Family uitzetten lukt niet


Reputatie 2
Hallo,

Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd. Hierbij heb ik mijn bundel verhoogd en family uitgezet.

Nu kwam ik vandaag tot de ontdekking dat mijn family niet uitgezet is.

Wanneer ik hem bij abonnementsvorm uitZet lukt het ook niet.
Kunnnen jullie hem alsnog uitzetten?

Mvg
icon

Beste antwoord door Bram 27 januari 2014, 14:28

@SvenDH

Ik zie dat je ondertussen al via Facebook bent geholpen. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.
Bekijk origineel

55 reacties

Reputatie 6
@tonygils
Excuses voor de late reactie!

Ik zie dat de bundel inmiddels al voor je is uitgezet via de klantenservice.
Ik wil mijn family bundel ook graag stopzetten. Kan dit nergens op My T-mobile vinden.
Mvg
Ook ik begrijp de hogere wiskunde van deze site niet om family uit te zetten. Zie in mijn abonnement Mijn contractgegevens
Huidig tariefplan:
Flex 15 '07 € 15,00 per maand
Bundels: T-Mobile Family


Maar zie vervolgens in mijn abonnement géén bundels en géén family. Had 3 mnd gratis, zou vanaf 21-3-2012 moeten gaan betalen, maar wil dat niet.
Reputatie 5
@Nillus
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik kan je T-Mobile Family voor je uitzetten. Kun je mij aangeven wanneer je deze verwijderd wilt hebben?

@Boskabouter61
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik ga per 20 maart de T-Mobile Family voor je verwijderen.:)
Reputatie 2
@[url=" https:=]Nillus[/url]
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik kan je T-Mobile Family voor je uitzetten. Kun je mij aangeven wanneer je deze verwijderd wilt hebben?

@[url=" https:=]Boskabouter61[/url]
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik ga per 20 maart de T-Mobile Family voor je verwijderen.:)



Beste moderator,

Ik zou graag mijn family bundel per de nieuwe abbonementsperiode uitzetten. Kunt u dit voor mij doen, aub?


Ik heb eerder een thread geopend, maar daar gaf niemand reactie op 😞 --link: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-friends-and-family-421/family-beeindigen-per-nieuwe-abonemment-periode-161882/

Bij voorbaat dank!
Reputatie 5
@masant
Ik ga op 14 maart je Friends & Family bij je contract verwijderen. Ik sluit hierbij ook je andere topic welke je hierover hebt aangemaakt.
Reputatie 2
@EsthervD : Thanks and thanks! 🙂
kan u voor mij ook het family uitzeten met ingang van 24-07 alvast dank u
Kunt u voor mij ook het family uitzeten met ingang van 24-07 alvast dank u

Bij mij werkt het ook niet om het te wijzigen. Ik heb het al een paar keer geprobeerd.
Willen jullie mijn family-bundel ook uitzetten? Voor mij graag per ommegaande.
Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

@groene

Ik kan zien dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met de T-Mobile Klantenservice. T-Mobile Family zal per 24 juli worden stopgezet:)

@Espo

Ik heb T-Mobile Family per vandaag voor je uitgezet!
Reputatie 2
Als het kan... ik wil family ook graag uitzetten. 😮
Reputatie 2
Zou je mijn t-mobile family uit willen zetten...er wordt niet tot weinig gebruik van gemaakt.
Reputatie 4
Badge +3
@jodeldoos @GerdaB

Ik heb voor jullie beide T-Mobile Family per direct uitgezet.:)
Hi,
Is het mogelijk om ook mijn family bundel uit mijn abonnement te halen? Het lukt mij niet en hier lees ik dat ik het zelf niet kan..

Bij voorbaat dank,
Carmen
Reputatie 2
@jodeldoos @GerdaB Ik heb voor jullie beide T-Mobile Family per direct uitgezet.:)

Excuus voor de late reactie maar mijn dank is groot 🙂
Reputatie 7
@carmen01

Ik heb de bundel Friends&Family voor je stop gezet per vandaag.:)
@esthervD
Je mag hem nu gelijk stop zetten
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/nillus-248358/"
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik kan je T-Mobile Family voor je uitzetten. Kun je mij aangeven wanneer je deze verwijderd wilt hebben?

@https://"https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/htdocs/page/forum/BackFromForum.aspx?tmotokenback=7C6EF89FD1220FDAAD076A519E3BE5BF&targetPage=account"
Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik ga per 20 maart de T-Mobile Family voor je verwijderen.:)

@EsthervD
je kan mijn family per direct stopzetten. Bvd
Reputatie 4
Badge +3
@Nillus

Ik heb je T-Mobile Family per direct stopgezet. De T-Mobile Family-leden zullen hierover worden geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik graag van je.:)
@Nillus

Ik heb je T-Mobile Family per direct stopgezet. De T-Mobile Family-leden zullen hierover worden geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik graag van je.:)


@Ysammar,

op mijn laatste facturen staan nog steeds de kosten van T-mobile Family? Volgens mij is dit nog niet stopgezet.
Graag de mijne ook
Waarom werkt het trouwens niet gewoon via mijn tmobile? Wekt een beetje wantrouwen zo.....?
Mijn T-mobile Family is nog steeds niet stopgezet. Ik krijg elke maand de rekening hiervan. gelieve stop te zetten en te crediteren
Reputatie 6
@Nillus

Mijn excuses voor de late reactie en dat de bundel nog niet gedeactiveerd was! Ik heb dit bij deze voor je gedaan en ook een creditnota aangemaakt voor de onterechte kosten! Je zult deze spoedig ontvangen.

@mikerag

Als ik kijk in je gegevens dan zie ik dat de bundel is ingegaan op 2 november 2012. Deze dient een minimale looptijd te hebben van 1 maand en daarna kan de bundel opgezegd worden. Deze informatie kun je terugvinden op de T-Mobile Tarievenlijst.
@ruben. Ik snap dat de bundel op 2 november is ingegaan. Echter dit betreft een nieuw abbonnement. Ik heb voordat dit abbonnement is ingegaan talloze keren geprobeerd om de family uit proberen te schakelen en nogmaals dit werkt niet via het internet. Nu zit ik er weer een maand aan vast. Ik verzoek u met klem om dit uit te schakelen.

Reageer