Beantwoord

T-Mobile Family uitzetten lukt niet



Toon eerste reactie

55 reacties

Reputatie 5
@SvenDH ik zie dat je de bundel onlangs hebt geactiveerd. De minimale contractperiode van deze bundel is één maand. Daarna is de bundel ieder moment opzegbaar. Mocht je hier nog vragen over hebben stel deze dan gerust. 🙂
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/svendh-298815/" ik zie dat je de bundel onlangs hebt geactiveerd. De minimale contractperiode van deze bundel is één maand. Daarna is de bundel ieder moment opzegbaar. Mocht je hier nog vragen over hebben stel deze dan gerust. :)


Beste Tom,

Ik hoef de Family bundel niet te verwijderen, ik vroeg mij af waar ik hem (tijdelijk) uit kon zetten, maar begrijp dat dit na 1 maand na activatie pas kan.
Ik zou graag een nummer uit de Family willen verwijderen, maar dit kan ook nog niet?

Mvg ,

Sven
Reputatie 4
@SvenDH

Ik zie dat je ondertussen al via Facebook bent geholpen. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.
Hallo,

ik heb geprobeerd mijn abonnement aan te passen. Ik wilde T-Mobile Family uitzetten, maar dit wil via de website niet lukken.
Tot het moment dat ik op de 'knop' moet klikken om dit te bevestigen, werkt de website gewoon.
De bevestiging lukt dus niet, graag een optie of hulp......

Ik lees graag welke oplossing hiervoor is/komt.

Mvg John
Reputatie 6
@John-Switzar

Wil je mij in een privébericht jouw mobieletelefoonnummer en geboortedatum sturen? Dan zal ik de Family voor je deactiveren 🙂

Reageer