Beantwoord

T-Mobile geeft klanten 5 euro T-Mobile Samen korting op Go Unlimited

Beste T-Mobilers,

Via Iculture heb ik vernomen dat T-Mobile klanten met een Unlimited abonnement 5,- euro korting krijgen op hun abonnement. Momenteel ontvang ik maar 2,50 korting per maand. Wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat ik ook gebruik kan maken van deze actie?

Ik hoop van jullie te horen.

Met vriendelijke groet,
Ferious
icon

Beste antwoord door Thalina 3 april 2017, 16:12

Hoi allemaal,

Wat leuk om te zien dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over de T-Mobile Samen korting 😃 Begrijpelijk, want wie houdt er nou niet van korting! Ik zie ook wat vragen voorbijkomen over wanneer je nou 5 euro korting krijgt en wanneer 2,50 euro bij T-Mobile Samen.

Vandaag hebben we T-Mobile Samen vernieuwd! Zo krijgt bijvoorbeeld iedereen met een Go-abonnement standaard elke maand € 2,50 extra korting. En als je groep uit 3 of meer abonnementen bestaat, is jouw extra korting met een Go-abonnement zelfs € 5,- per maand. Het maakt hierbij niet uit of jouw andere groepsleden T-Mobile GO hebben of een ander abonnement. En het maakt niet uit of welke T-Mobile GO variant je hebt, het geldt dus voor alle GO-abonnement. Niet alleen T-Mobile GO Unlimited. Klinkt goed toch? :)

Klanten die nu al 3 of meer in de groep hebben en een Go-abonnement hebben, zien hun 5 euro korting uiterlijk morgenochtend (4 april) terug in My T-Mobile. Dit gebeurt automatisch, daar hoef je dus niets voor te doen!

In het algemene topic over T-Mobile Samen vind je alle informatie en kun je eventuele aanvullende vragen stellen. We helpen jullie daar graag verder!

Om alle informatie overzichtelijk bij elkaar te houden, sluit ik dit topic. We kletsen uiteraard in het algemene topic graag met jullie verder hierover!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Zie hier

Je meldt je via de My T-Mobile app of website aan voor T-Mobile Samen;
Je maakt zelf een groep aan of je wordt lid van een groep met minimaal twee andere T-Mobile klanten en klaar is Kees.
Goedemorgen Eric_E,

Bedankt voor het reageren op mijn forumbericht. In het verleden heb ik een T-mobile samengroep aangemaakt. Daar heb ik twee vrienden van mij in toegevoegd. Wij, met zijn drieën, krijgen momenteel 2,50 korting. Geen van ons allen krijgt 5 euro korting op hun maandelijkse factuur. Zowel op de website van T-mobile als bij Iculture staat dat groepen met meer dan 2 leden automatisch 5 euro korting krijgen op hun maandelijkse factuur. Helaas is dit niet het geval bij ons.
Goedemorgen allen het zelfde probleem als wat ferious beschrijft ervaar ik ook. Ik heb een unlimited go abonnement en een grooe gemaakt met 5 andere mensen er in maar ik krijg ipv 5 euro ook maar 2.50 euro korting.. mvg keviniom
Leuk bedankt, alleen jammer dat T-Mobile onderscheid maakt tussen Go en Stel Bij & Stel Samen klanten. Aangezien mijn contract net is ingegaan en overstappen naar Go dus geen zin heeft, wat overigens ook veel te duur is, ontvangen de niet Go gebruikers 2,50 euro per maand.

He Ho... Ik hoor jullie al denken, wat een vreemde vogel is die Serviceweb. Nee hoor, ik ben met 2,50 euro per maand ook super blij, want geen enkele ander provider geeft deze extra korting. Dus ik ben, met een kleine ondertoon, zeer tevreden met mijn korting 😳 🆒
Ah ja ik ben uiteraard ook hartstikke blij met deze korting alleen werd mij verteld dat de korting 5 euro zou zijn ipv 2.50 😉
Reputatie 3
Badge +2
Waar baseer je dat op @serviceweb ? Zie de link en quote in mijn reactie.
Er staat
Zolang je deel uitmaakt van een groep met minimaal twee andere T-Mobile klanten ontvang je maandelijks de korting van 5 euro op je Go Unlimited abonnement of tot 5 euro korting op een ander T-Mobile abonnement.

Minimaal twee andere T-Mobile klanten dus. Niet minimaal 2 andere GO-klanten !

Dat je de (extra) korting nog niet ziet zal er mee te maken hebben dat het newsroom bericht van vandaag is. Ik ga er van uit dat een en ander nog verwerkt moet worden...
Ja ik ook. Hoop wel dat we daar misschien een bevestiging vanuit tmobile over kunnen krijgen? 🙃
Waar baseer je dat op @serviceweb ? Zie de link en quote in mijn reactie.
Er staat
Zolang je deel uitmaakt van een groep met minimaal twee andere T-Mobile klanten ontvang je maandelijks de korting van 5 euro op je Go Unlimited abonnement of tot 5 euro korting op een ander T-Mobile abonnement.

Minimaal twee andere T-Mobile klanten dus. Niet minimaal 2 andere GO-klanten !

Dat je de (extra) korting nog niet ziet zal er mee te maken hebben dat het newsroom bericht van vandaag is. Ik ga er van uit dat een en ander nog verwerkt moet worden...

Ik kan je zeggen dat er verschillende verhalen nu via internet rond gaan. Want op de site van iCulture staat: Alle deelnemers aan zo’n groep krijgen vervolgens 5 euro korting op hun Go Unlimited-bundel. Klanten met andere bundels krijgen maximaal 2,50 euro korting.

Zie bv ook de eigen website van T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen?

Daar staat: Heb je nog geen Go, maar een ander abonnement?
Dan krijg je van ons iedere maand een cadeau, als je met één (of meer) andere abonnementen in een groep zit!Je kunt zelf kiezen uit: € 2,50 korting per maand, 500 MB internet extra, Dubbele T-Mobile Extra punten.

Het lijkt me dus duidelijk dat er ergens een communicatie foutje is. Wie heeft er nu gelijk? Het persbericht van T-Mobile of de website van T-Mobile?
Reputatie 3
Badge +2
Ik begrijp hier uit dat het niet uitmaakt welke abonnementen er in de Samen-groep zitten maar dat de (maximale) hoogte van de korting afhankelijk is van je abonnement. Dus een groep met één Go en 3 SSSB abo's geeft één maal € 5,- korting voor de GO en 3 maal € 2,50 voor de SSSB klanten.
De enige onduidelijkheid voor mij is of die nu alleen voor GO-Unlimited geldt (volgens iculture en tweakers) of voor alle GO-varianten (volgens T-mobile site).

Joehoe T-Mobile ??? :?
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen allen het zelfde probleem als wat ferious beschrijft ervaar ik ook. Ik heb een unlimited go abonnement en een grooe gemaakt met 5 andere mensen er in maar ik krijg ipv 5 euro ook maar 2.50 euro korting.. mvg keviniom
Op twitter wordt door webcare gemeld dat de verhoogde korting vanaf morgen zichtbaar is...
De enige onduidelijkheid voor mij is of die nu alleen voor GO-Unlimited geldt (volgens iculture en tweakers) of voor alle GO-varianten (volgens T-mobile site).

Joehoe T-Mobile ??? :?

Volgens de website van T-Mobile is het toch ook overduidelijk hoor: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen?#no-go

En deze info:
Extra korting met een Go-abonnement
Je kunt in een Samen groep makkelijk extra korting verdienen:

Je krijgt € 2,50 korting als je met één ander abonnement in een groep zit
Je krijgt zelfs € 5,00 korting als je met twéé (of meer) andere abonnementen in een groep zit!

Dus overduidelijk dat jij (als je een Go abonnement hebt) 5,- euro krijgt als je nog eens 2 abonnementen in je T-Mobile Samen groep hebt (maakt dan niet uit wat voor abonnement). En je krijgt maar 2,50 euro (jij) als je maar 1 iemand er bij hebt.

Het is dus eigenlijk heel duidelijk dat het stom is dat Go abonnement mensen (als er maar 2 bij hebben en maakt niet uit welk abonnement ze hebben) wel 5,- euro krijgen en mensen die met 5 in 1 groep zitten, en geen van alle een Go abonnement, slechts 2,50 euro.

Nogmaals, zo zijn de regels, dus ik doe er niets aan. Maar zo is het wel en staat er toch duidelijk. Alleen de regel op de perspagina, die klopt dan niet helemaal 🙂
Excuus, maar ik dacht hier toch net een eind verhaal van een moderator te zien staan met daarop close topic. Daarom mijn vraag op een ander deel van deze forum ook geplaatst. Dat is natuurlijk niet de bedoeling maar waarom is deze topic dan nu opeens weer open?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Wat leuk om te zien dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over de T-Mobile Samen korting 😃 Begrijpelijk, want wie houdt er nou niet van korting! Ik zie ook wat vragen voorbijkomen over wanneer je nou 5 euro korting krijgt en wanneer 2,50 euro bij T-Mobile Samen.

Vandaag hebben we T-Mobile Samen vernieuwd! Zo krijgt bijvoorbeeld iedereen met een Go-abonnement standaard elke maand € 2,50 extra korting. En als je groep uit 3 of meer abonnementen bestaat, is jouw extra korting met een Go-abonnement zelfs € 5,- per maand. Het maakt hierbij niet uit of jouw andere groepsleden T-Mobile GO hebben of een ander abonnement. En het maakt niet uit of welke T-Mobile GO variant je hebt, het geldt dus voor alle GO-abonnement. Niet alleen T-Mobile GO Unlimited. Klinkt goed toch? :)

Klanten die nu al 3 of meer in de groep hebben en een Go-abonnement hebben, zien hun 5 euro korting uiterlijk morgenochtend (4 april) terug in My T-Mobile. Dit gebeurt automatisch, daar hoef je dus niets voor te doen!

In het algemene topic over T-Mobile Samen vind je alle informatie en kun je eventuele aanvullende vragen stellen. We helpen jullie daar graag verder!

Om alle informatie overzichtelijk bij elkaar te houden, sluit ik dit topic. We kletsen uiteraard in het algemene topic graag met jullie verder hierover!