Beantwoord

T-mobile GO abbonement

• 19 mei 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Ik wil graag overstappen naar T-mobile als provider. Daarbij wil ik een GO abonnement afsluiten voor de samsung galaxy S8. Verder wil ik een groep vormen met twee kennissen die ook T-mobile als provider hebben maar geen GO abbonement hebben. Hierbij krijg ik zelf dus €5 maandelijkse korting waar mijn kennissen €2,50 korting kunnen krijgen.
Nu wil ik graag weten hoe ik deze korting direct kan laten ingaan bij het bestellen van de telefoon?
Ik kan de groep namelijk pas vormen nadat ik het abonnement heb afgesloten.
icon

Beste antwoord door 05alexander92 19 mei 2017, 22:59

Bij het bestellen van de telefoon kun je dit nog niet aangeven. Zodra je abonnement actief is, kun je inloggen in My T-Mobile en de groep activeren. Als je dit doet op dezelfde dag als dat je abonnement actief wordt, gaat de korting meteen in. Even in de agenda schrijven dus wat de datum is dat je nummerbehoud wordt uitgevoerd, ervan uitgaande dat je je nummer meeneemt naar T-Mobile.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Bij het bestellen van de telefoon kun je dit nog niet aangeven. Zodra je abonnement actief is, kun je inloggen in My T-Mobile en de groep activeren. Als je dit doet op dezelfde dag als dat je abonnement actief wordt, gaat de korting meteen in. Even in de agenda schrijven dus wat de datum is dat je nummerbehoud wordt uitgevoerd, ervan uitgaande dat je je nummer meeneemt naar T-Mobile.
Dat is duidelijk, bedankt voor de snelle reactie!

Reageer