T-Mobile My Family in combinatie met i150 iPlan storing

• 16 maart 2011
  • 4 reacties
  • 771 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Sinds de overstap van een Relax abo, naar iPlan i-150 abo, worden alle SMSjes en belminuten van mijn normale belbundel afgeschreven i.p.v. de My Family bundel. Er wordt bij T-Mobile klantenservice gesproken van een storing. Het aparte vind ik, is dat een vriend in de Family excact hetzelfde abonnement heeft, zonder problemen. Heb contact gehad met de 1202 klantenservice, uitstel van betaling gekregen omdat ik er niet mee eens was om geld voor te schieten maar vervolgens drijgmailtjes/smsjes gekregen dat ik het bedrag alsnog moet betalen, notities zijn door medewerkers gemaakt, zeggen dat ik teruggebeld wordt wat niet gebeurd, oftewel afdelingen die langs mekaar heenlopen en een hoop beloftes die niet worden nagekomen, terwijl ik maar overige kosten blijf opbouwen. Meer mensen die hier last van hebben?

Groet,

Luc Bronsdijk

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
@luckie
Ik begrijp dat dit vervelend is. Op 18 maart word je hierover geïnformeerd. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Daar ga ik inderdaad wel vanuit ja, telefonisch zoals ik al eerder bij uw college heb aangegeven via 1202. Zou het overigens iets uithalen als de desbetreffende My Family beheer(ster)(der) mij verwijderd en opnieuw toevoegd aan de Family?
Reputatie 2
Dit is niet waar hoor......

ik ben 18 maart niet gebeld om de status te horen.... er is uberhaupt nooit gebeld... case is al 23-02 aangemaakt......dies geclosed zonder iets te doen...nieuwe case aangemaakt, niks van gehoord en ja hoor, gister weer een hoge rekening!

gaat nergens over!
Reputatie 5
@Daanfouad
Een reactie over je T-Mobile Family is geplaatst in het Forum bij Abonnemeneten > T-Mobile Family > Vraag: Problemen met familyabonnement + i150.