Beantwoord

T-Mobile opzeggen, Deezer voortzetten

  • 14 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 2378 Bekeken

Ik heb mijn mobiel abonnement van T-Mobile opgezegd, dit gebeurt per 6 september, maar ik wil wel mijn Deezer Family abonnement normaal voortzetten. Wat moet ik hiervoor doen voordat het zover is om mijn account te behouden en er niets verloren gaat. Gaat Deezer mij automatisch een rekening sturen.
icon

Beste antwoord door Lodan 14 augustus 2018, 22:50

Beste Arno3005,

Jammer dat je vertrekt als klant bij T-Mobile :(
Wat betreft Deezer, kun je het beste https://www.deezer.com/en/ controleren.
Als je hierop inlogt kun je vervolgens je abonnement beheren.
Zodra je abonnement stopt zul je waarschijnlijk omgezet worden naar de "Free" variant op dat account.
Vervolgens kun je er dan voor kiezen om een abonnement te nemen op Deezer in de vorm jij het liefste wilt.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +9
Beste Arno3005,

Jammer dat je vertrekt als klant bij T-Mobile :(
Wat betreft Deezer, kun je het beste https://www.deezer.com/en/ controleren.
Als je hierop inlogt kun je vervolgens je abonnement beheren.
Zodra je abonnement stopt zul je waarschijnlijk omgezet worden naar de "Free" variant op dat account.
Vervolgens kun je er dan voor kiezen om een abonnement te nemen op Deezer in de vorm jij het liefste wilt.

Reageer