Beantwoord

T-Mobile Samen, 2,50 of 5,00 euro korting

• 24 april 2017
  • 7 reacties
  • 439 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb t-mobile samen met mijn zoon. Krijg nu 2,50 korting. Paar maanden geleden heb ik daar mijn dochter aan toegevoegd. De korting wordt dan toch 5 euro?

Hoor het graag.

Mvg,
Arianne
icon

Beste antwoord door Eric_E 24 april 2017, 15:24

Dat is niet correct. In mijn groep zitten ook andere abonnementen (vriendin heeft SSSB) en mijn korting is €5. Dat klopt ook met wat er in de spelregels staat:

Met T-Mobile Samen krijgen jij én je groepsleden extra voordeel. Zo krijgt bijvoorbeeld iedereen met een Go-abonnement standaard elke maand € 2,50 extra korting. En als je groep uit 3 of meer abonnementen bestaat, is je extra korting met een Go-abonnement zelfs € 5,- per maand. Ook bellen jullie onderling gratis binnen Nederland. Het enige wat je nu hoeft te doen is een groep aanmaken via My T-Mobile.
Je groepsleden kies je helemaal zelf. En T-Mobile Samen is gratis. Je krijgt het van ons.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Arianne,

Alleen als de beheerder van de groep een Go abonnement heeft. Voor Basic, Stel Samen en Stel bij etc. blijft het 2,50. Ik ben twee weken geleden met T-Mobile Samen begonnen, zo kwam ik erachter.

Groet, Folkert
Reputatie 3
Badge +2
Dat is niet helemaal correct. Ook als de beheerder bijvoorbeeld een SSSB abonnement heeft dan krijgt een lid met een Go abonnement € 5 korting zodra er nog een lid (totaal 3 dus) in de groep is.
Reputatie 7
Badge +18
Net een reactie van een moderator gekregen bij een soortgelijke vraag die ik gepost had en het ligt dus nog anders: je krijgt alleen 5 euro korting als alle groepsleden een GO abonnement hebben! Als er 1 ander abonnement tussen zit krijgt iedereen 2,50 korting.
Reputatie 3
Badge +2
Dat is niet correct. In mijn groep zitten ook andere abonnementen (vriendin heeft SSSB) en mijn korting is €5. Dat klopt ook met wat er in de spelregels staat:

Met T-Mobile Samen krijgen jij én je groepsleden extra voordeel. Zo krijgt bijvoorbeeld iedereen met een Go-abonnement standaard elke maand € 2,50 extra korting. En als je groep uit 3 of meer abonnementen bestaat, is je extra korting met een Go-abonnement zelfs € 5,- per maand. Ook bellen jullie onderling gratis binnen Nederland. Het enige wat je nu hoeft te doen is een groep aanmaken via My T-Mobile.
Je groepsleden kies je helemaal zelf. En T-Mobile Samen is gratis. Je krijgt het van ons.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Arianne,

Wat leuk dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt met jouw zoon en dochter! 🙂 Het antwoord dat Eric_E als laatste geeft klopt. Dus in jouw geval (je hebt een Stel Samen & Stel Bij abonnement) ontvang je 2,50 euro korting per maand. Je kunt ook kiezen voor 500MB of dubbele T-Mobile Extra-punten op je factuur als je dat liever hebt. Als je een T-Mobile GO abonnement hebt en jouw groep uit drie of meer abonnementen bestaat, dan ontvang je 5 euro korting per maand.

2,50 euro korting per maand is ook leuk meegenomen toch? 🙂 En jouw kinderen kunnen onbeperkt met jou bellen als jullie in Nederland zijn, ook wel een fijn gevoel dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.

Ik zie trouwens dat je aardig wat T-Mobile Extra punten hebt gespaard, heb je al eens gekeken naar de leuke dingen in onze catalogus? Wie weet zit er iets leuks tussen!

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten. Ik help je graag!
Ik wil graag in een groep en een korting van 5 euro krijgen..
Hoe werkt het.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Els,

Je had jouw verzoek ook al ergens anders geplaatst en daar heb ik je op het algemene topic gewezen. Zou je erop willen letten dat je jouw vraag één keer en in het goede topic stelt? Alvast bedankt!

Dit topic gaat op slot.