Beantwoord

T-Mobile Samen

• 18 februari 2017
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

In onze Samen groep worden de onderlinge belminuten van de aangeschafte tijd (in dit geval 50 minuten € 3,95) afgetrokken. Als mijn moeder (0641......) mij belt 0614...... dan kom ik totaal op 53,39 m maar als ik de bel tijd binnen de groep eraf haal kom ik op 45,3 m. Ze wordt wel (tot nu toe) belast met € 3,60 extra bel kosten.

Hoe kan dit ?
icon

Beste antwoord door Rosan 18 februari 2017, 13:18

Beste, Gesprekken korter dan 1 minuut worden als 1 minuut gezien.
Heb je ook de factuur van je moeder bekeken om te zien of ze geen andere nummers heeft gebeld?
Want het zou kunnen dat ze meer heeft gebeld als haar bundel of service nummers misschien?
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Beste, Gesprekken korter dan 1 minuut worden als 1 minuut gezien.
Heb je ook de factuur van je moeder bekeken om te zien of ze geen andere nummers heeft gebeld?
Want het zou kunnen dat ze meer heeft gebeld als haar bundel of service nummers misschien?
Geldt dit alleen voor de 1e minuut bv 50 sec. is 1 minuut en 1,30 is 1,30 of is dat dan 2 minuten.

Dacht dat ik via de app alle gebelde nummers van deze periode kon zien maar op internet ingelogd en dan blijkt dat ze inderdaad meer als 50 minuten naar andere nummers gebeld heeft dus het lijkt te kloppen.

Bedankt voorde reactie.
Reputatie 5
Badge +10
Beste RJvw , onder de minuut is altijd 1 minuut.
Boven de minuut is per seconde , dus 1 minuut en 8 seconden blijft 1 minuut en 8 seconden

Reageer