Beantwoord

T-Mobile Samen aktie 1GB extra

Goedemorgen,
Ik heb vrijdag 5 februari mijn TMobile Samen groep aangemaakt. Nu is er een tijdelijke aktie waarbij je eenmalig 1GB extra data zou krijgen. Mijn nieuwe bundel ging in op zaterdag 6 februari maar helaas heb ik echter maar 500 MB extra gekregen. Ik heb hierover zaterdag contact gehad met Mandy,dit zou een technisch probleem zijn.Zij zou dit doorgeven.
Tot op heden heb ik geen extra 500 MB gezien. Komt dit bij mijn volgende nieuwe bundel ?
icon

Beste antwoord door Amy 11 februari 2016, 20:47

Hoi allemaal,

Er zijn momenteel inderdaad problemen met de 500MB-extra actie. Door het succes van T-Mobile Samen duurt het helaas iets langer dan we hadden gedacht. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing.

De 500MB zal later automatisch toegevoegd worden. Excuses voor het ongemak! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Mij is dit ook overkomen..Ik vraag me af wanneer ik 1gig krijgt
Reputatie 3
Badge +5
Je had gewoon per die datum je uitgebreide bundel moeten hebben. Zal wellicht een technisch probleem zijn. Misschien dat het nog wordt rechtgezet. Maar eerst heb je je gewone bundel toch nog? Dus hopelijk is het opgelost voordat je gewone bundel op is, zodat je er alsnog van kan profiteren.

Als je zelf geen internetbundel hebt, dan heeft die extra GB geen zin. Want dan houd je dezelfde snelheid namelijk en dat is 64 Kbit. Tenminste, bij een recent abonnement.
Reputatie 7
Badge +15
Hoi allemaal,

Er zijn momenteel inderdaad problemen met de 500MB-extra actie. Door het succes van T-Mobile Samen duurt het helaas iets langer dan we hadden gedacht. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing.

De 500MB zal later automatisch toegevoegd worden. Excuses voor het ongemak! 🙂

Reageer