Beantwoord

T-Mobile Samen cadeau vervallen

• 7 februari 2017
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik krijg net een bericht dat mijn T-Mobile Samen cadeau is vervallen. Bekijk de spelregels.
Dat heb ik dus gedaan maar heb nog steeds geen flauw idee waarom. Volgens mij voldoen we aan de voorwaarden. Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Thalina 9 februari 2017, 14:42

Hoi Foon,

Inmiddels heb ik weten te achterhalen wat er precies gebeurd is. Door een foutje aan onze kant kreeg je heel kort zowel de 2,50 euro factuurkorting als de 500 MB als cadeautje van T-Mobile Samen. Wel leuk natuurlijk, maar niet helemaal de bedoeling 😉 Deze fout hebben we inmiddels opgelost door één cadeautje weg te halen en daarom kreeg je deze sms. Sorry dat dit voor verwarring heeft gezorgd! Op dit moment heb je de 2,50 euro factuurkorting ingesteld staan als cadeautje. Dit was het laatste T-Mobile Samen cadeau dat je had aangegeven. Als je jouw cadeautje wilt wijzigen, kan dat via My T-Mobile > T-Mobile Samen. Mocht het niet lukken, dan help ik je er graag bij!

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid en ben je gerustgesteld 🙂 Laat het weten als je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Foon,

Dat is inderdaad een goede vraag! Ik heb alle mogelijke opties waardoor dit zou kunnen komen doorgenomen, maar ik zie ook niet waarom jouw cadeau zou zijn komen te vervallen. Wel zie ik dat er op 06/02 in de avond iets is veranderd met jouw cadeau, heb je die avond iets aangepast aan jouw T-Mobile Samen cadeau? Welk cadeau zou je willen ontvangen? Nog steeds de 500MB? Nu staat jouw cadeau namelijk op 2,50 euro factuurkorting ingesteld.

Om te achterhalen waarom je deze sms hebt ontvangen, doe ik navraag bij de afdeling die gaat over T-Mobile Samen. Zodra ik daar meer informatie over heb, laat ik het aan je weten!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Foon,

Inmiddels heb ik weten te achterhalen wat er precies gebeurd is. Door een foutje aan onze kant kreeg je heel kort zowel de 2,50 euro factuurkorting als de 500 MB als cadeautje van T-Mobile Samen. Wel leuk natuurlijk, maar niet helemaal de bedoeling 😉 Deze fout hebben we inmiddels opgelost door één cadeautje weg te halen en daarom kreeg je deze sms. Sorry dat dit voor verwarring heeft gezorgd! Op dit moment heb je de 2,50 euro factuurkorting ingesteld staan als cadeautje. Dit was het laatste T-Mobile Samen cadeau dat je had aangegeven. Als je jouw cadeautje wilt wijzigen, kan dat via My T-Mobile > T-Mobile Samen. Mocht het niet lukken, dan help ik je er graag bij!

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid en ben je gerustgesteld 🙂 Laat het weten als je nog vragen hebt!
Super! Dank je wel voor je hulp!

Reageer