Beantwoord

T-Mobile Samen en prepaid

• 19 mei 2016
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Mijn vriend en ik hebben beide een abonnement, en de 2 kinderen hebben een prepaid kaartje.
Kunnen wij ze dan gewoon toevoegen aan t mobile samen, zodat ze gratis naar ons beide kunnen bellen.
En moet dan 1 van ons een groep aanmaken en dan alle 4 de nummers erin zetten?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 19 mei 2016, 12:42

Hoi moniquetuk.

Ja en ja. Als eerste zal of jij, of je vriend (in ieder geval een abonnementhouder) de Samen-groep aan moeten maken. Daarna kun je telefoonnummers toevoegen. Een groep moet minimaal 2 leden hebben en mag uit maximaal 6 leden bestaan. Iedereen kan zelf kiezen wat hij/zij als maandcadeautje wilt. Via My T-Mobile kun je het veranderen.

Let op: pas als iedereen een sms'je heeft gehad, kun je onderling gratis bellen. De kids met de prepaidkaartjes zullen t.a.t. €0,50 aan beltegoed moeten hebben om jullie gratis te kunnen bellen.

Alle uitgebreide informatie en een link naar de pdf met voorwaarden vind je op deze pagina.

Weet je zo voldoende? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi moniquetuk.

Ja en ja. Als eerste zal of jij, of je vriend (in ieder geval een abonnementhouder) de Samen-groep aan moeten maken. Daarna kun je telefoonnummers toevoegen. Een groep moet minimaal 2 leden hebben en mag uit maximaal 6 leden bestaan. Iedereen kan zelf kiezen wat hij/zij als maandcadeautje wilt. Via My T-Mobile kun je het veranderen.

Let op: pas als iedereen een sms'je heeft gehad, kun je onderling gratis bellen. De kids met de prepaidkaartjes zullen t.a.t. €0,50 aan beltegoed moeten hebben om jullie gratis te kunnen bellen.

Alle uitgebreide informatie en een link naar de pdf met voorwaarden vind je op deze pagina.

Weet je zo voldoende? 🙂
Dank je wel, het is gelukt.
Maar wat ik eruit begrijp kunnen de jongens dan geen maandcadeautje uitkiezen omdat hun een prepaid hebben.

Alleen van mijn vriend lukt het nog niet, gaf aan dat hij al in een groep zat.
Maar zoals ik kon zien kwam dat omdat die family aan had staan.
Die heb ik stop gezet.
Nogmaals bedankt voor uw antwoord.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monique,

Goed om te horen dat het is gelukt! 🙂 Als ze prepaid hebben kunnen ze inderdaad geen cadeautje uitkiezen, maar ze kunnen wel onbeperkt gratis bellen met alle leden uit jullie groep. Ook leuk meegenomen toch?

Het klopt inderdaad dat je eerst T-Mobile Friends & Family moet uitzetten, daarna kun je je vriend toevoegen aan jullie T-Mobile Samen groep. Je kunt namelijk niet in twee groepen tegelijk zitten. Ik zie wel dat je vanochtend nog iemand hebt toegevoegd aan de groep, is dat jouw vriend? Want hij is nu in ieder geval goed toegevoegd aan jullie T-Mobile Samen groep.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend toe!
Ja de kids zijn nu blij dat ze in ieder geval ons kunnen bereiken als het nodig is.
Ook trouwens als het niet nodig is haha.
Klopt dat ik inderdaad vanmorgen nog iemand had toegevoegd.
Maar dat is niet mijn vriend.

Zijn account geeft aan dat vandaag die family eraf word gehaald, dus lukt me nog steeds niet om hem toe te voegen.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Monique,

Super, goed om te lezen dat de kids blij zijn! Dat maakt ons ook blij ;)

Ai, goed dat je dit aangeeft. De desbetreffende persoon moet zelf met ons via het forum of telefonisch contact opnemen om een eventuele T-Mobile Friends & Family bundel te deactiveren. Is de bundel inmiddels gedeactiveerd, dan kan je' m toevoegen aan je T-Mobile Samen groep.

Laat ons weten of het is gelukt.

Reageer