Beantwoord

T-Mobile Samen en Thuis?

• 7 december 2017
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Kan ik in mijn tmobile samen groep, ook een vast telefoon nummer zetten van een tmobile thuis abonnement? Of is het alleen voor mobiele nummers?
icon

Beste antwoord door David 8 december 2017, 11:13

Hi Hamd,

Leuk dat je een groep hebt van T-Mobile Samen en deze uit wilt breiden! 😃

Vaste nummers van T-Mobile Thuis zijn geen deel van T-Mobile Samen en kunnen dus ook niet worden toegevoegd aan een groep. Ik durf je niet te zeggen of Thuis in de toekomst daar wel bij aan gaat haken, maar op dit moment is het alleen voor mobiel, tablet en 4G voor Thuis.

Ik zie trouwens dat je volgende maand mag gaan verlengen, altijd leuk natuurlijk! Het is dan ook gelijk handig om in je achterhoofd te houden dat je met een Go-abonnement niet €2,50, maar zelfs €5,- korting krijgt! Toch weer mooi meegenomen! 🙂

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hamd,

Leuk dat je een groep hebt van T-Mobile Samen en deze uit wilt breiden! 😃

Vaste nummers van T-Mobile Thuis zijn geen deel van T-Mobile Samen en kunnen dus ook niet worden toegevoegd aan een groep. Ik durf je niet te zeggen of Thuis in de toekomst daar wel bij aan gaat haken, maar op dit moment is het alleen voor mobiel, tablet en 4G voor Thuis.

Ik zie trouwens dat je volgende maand mag gaan verlengen, altijd leuk natuurlijk! Het is dan ook gelijk handig om in je achterhoofd te houden dat je met een Go-abonnement niet €2,50, maar zelfs €5,- korting krijgt! Toch weer mooi meegenomen! 🙂

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we het graag van je!

Reageer