Beantwoord

T-Mobile Samen gesprekken van belminuten af

Ik heb een groep aangemaakt, maar als ik iemand uit de groep bel staan de belminuten wel op mijn factuur. Ze lijken dus wel uit de bundel te gaan terwijl bellen binnen de groep gratis zou zijn
icon

Beste antwoord door Thalina 6 maart 2017, 12:06

Hoi Marlies,

Wat leuk dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt! 🙂 Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de onderlinge gesprekken met groepsleden in Nederland kosteloos zijn. Als je op jouw specificatie van jouw factuur kijkt zie je achter sommige T-Mobile nummers een (s) staan. Dat betekent dat deze telefoongesprekken met een T-Mobile Samen groepslid zijn geweest. Deze gesprekken staan wel op jouw specificatie erbij, omdat je daar een geheel overzicht krijgt van al jouw gesprekken die je hebt gevoerd. Maar deze gesprekken worden niet afgetrokken van jouw belminuten. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik zie ook dat je een vriend(in) hebt aangebracht bij T-Mobile, wat leuk! 🙂 Heel jouw omgeving wordt zo magenta haha.

Hopelijk geeft dit antwoord in ieder geval meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marlies,

Wat leuk dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt! 🙂 Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de onderlinge gesprekken met groepsleden in Nederland kosteloos zijn. Als je op jouw specificatie van jouw factuur kijkt zie je achter sommige T-Mobile nummers een (s) staan. Dat betekent dat deze telefoongesprekken met een T-Mobile Samen groepslid zijn geweest. Deze gesprekken staan wel op jouw specificatie erbij, omdat je daar een geheel overzicht krijgt van al jouw gesprekken die je hebt gevoerd. Maar deze gesprekken worden niet afgetrokken van jouw belminuten. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik zie ook dat je een vriend(in) hebt aangebracht bij T-Mobile, wat leuk! 🙂 Heel jouw omgeving wordt zo magenta haha.

Hopelijk geeft dit antwoord in ieder geval meer duidelijkheid. Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!
Helder, dank je wel. Ik heb inmiddels nog iemand aangebracht, maar heb nog geen bevestiging ontvangen. Ik heb veel moeite gedaan voor de abonnementen van mijn schoonouders dus zou voor deze ook beide willen registeren voor de korting. Een van de twee heb ik al aangemeld. Kan ik ergens zien wat de status is?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marlies,

Fijn om te horen dat het over T-Mobile Samen zo duidelijk is 🙂 Nu ga ik je natuurlijk nog helpen bij jouw andere vraag! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie twee aanvragen voor Vriendenkorting terug. Op 11/02 zie ik dat de Vriendenkorting is toegekend voor het nummer dat eindigt op -54. Verder zie ik dat je op 24/02 voor het nummer dat eindigt op -94 Vriendenkorting hebt aangevraagd, maar deze aanvraag is afgewezen. Ik zie dat op deze datum deze klant nog PrePaid had en het abonnement pas op 01/03 is ingegaan. Vandaar dat het is afgewezen. Ik heb nu de Vriendenkorting handmatig toegekend, zodat jullie beiden alsnog kunnen genieten van de 25 euro factuurkorting 🙂

Heb je zo alle aanvragen gehad of had je nog iemand overgehaald om naar Team Magenta over te stappen? Dat zou natuurlijk super leuk zijn! Ik zie verder geen aanvragen terug in het systeem. Mocht je toch al een aanvraag hebben gedaan, kun je mij dan het 06-nummer en zijn/haar naam sturen via een privébericht? Dan kijk ik met je mee!

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?

Reageer