Beantwoord

T-mobile Samen groep

  • 16 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 2
De oprichter van de T-mobile Samen groep is per vandaag naar nieuwe provider gegaan. Ik wil de groep opnieuw opstarten, maar krijg de melding dat de 2 andere telefoonnummers al in een andere groep zitten. Terwijl deze wel een sms hebben ontvangen dat het T-mobile Samen cadeau is vervallen. Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 augustus 2017, 15:48

Hoi Rieus,

Leuk dat je meteen weer een nieuwe T-Mobile Samen groep wilt aanmaken!

Een telefoonnummer kan na een wijziging pas na 24 uur weer aan een groep worden toegevoegd, omdat er sprake is van verwerkingstijd. Het zou nu dus wel moeten lukken!

Laat je weten of het inderdaad gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rieus,

Leuk dat je meteen weer een nieuwe T-Mobile Samen groep wilt aanmaken!

Een telefoonnummer kan na een wijziging pas na 24 uur weer aan een groep worden toegevoegd, omdat er sprake is van verwerkingstijd. Het zou nu dus wel moeten lukken!

Laat je weten of het inderdaad gelukt is?
Reputatie 2
Het werkt nu wel! Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan, fijn om te lezen dat het werkt! :D

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je het forum te vinden!

Reageer