Beantwoord

T-Mobile Samen icm verlenging

• 2 februari 2018
  • 6 reacties
  • 273 Bekeken

Goedendag, in december heb ik mijn tweede abonnement verlengd in de veronderstelling dat ik gebruik kon maken van de T Mobile samen korting. Ik heb al een T mobile samen groep maar zie nu tot mijn verbazing dat ik met mijn tweede nummer geen deel meer kan uit maken van die groep omdat de voorwaarden zijn gewijzigd zonder dat ik in de gelegenheid ben gesteld mezelf nog op tijd aan te melden. Als dat betekent dat ik nu niet meer de 5 euro korting kan verkrijgen waar op ik een 2 jarige abonnement heb afgesloten, dan kan het zomaar zijn dat ik alsnog met terugwerkende kracht afstand ga doen van het tweede abonnement! Het is absoluut geen prettige gedachte dat T Mobile dit soort wijzigingen doorvoert zonder klanten ervan op de hoogte te brengen dat het gaat gebeuren en vanaf wanneer, en ook bij de aanbiedingen in 2017 stond niet erbij vermeld dat de 5 euro samen korting beperkt geldig zou zijn. Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Gr.
icon

Beste antwoord door Bas 2 februari 2018, 14:08

Hey mrgoochie6,

Fijn om te lezen dat mijn collega Heidi je hier vanochtend goed bij heeft geholpen! Als ik het goed begrijp is alles nu dus weer naar wens? :D

Het is namelijk zo dat als de samenstelling van je T-Mobile Samen groep niet verandert, dat er dan ook niets verandert aan je T-Mobile Samen voordeel, of die van de overige leden binnen de groep! Hierdoor kunnen jij en je moeder dus gewoon genieten van de kortingen. Mocht je meer informatie willen neem dan gerust een kijken in dit topic. 😉

Heb je in de toekomst nog vragen, laat het dan gerust weten, we helpen je graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Je bent niet de enige die teleurgesteld is in deze actie van T-Mobile, kijk maar even rond op dit forum. Maar als je de kleine lettertjes gaat lezen zul je merken dat T-Mobile ten allen tijde het recht heeft dit soort aanbiedingen te wijzigen of te stoppen. Ze maken geen onderdeel uit van je contract.

Ik heb het geluk dat ik in juli weg kan omdat mijn contract afloopt en dat mijn Samen partner ook nog een aantal maanden bij TM zit. Heb voor mijzelf besloten nog uitsluitend sim only af te sluiten die per maand opzegbaar is, bij wie dan ook. Want alle providers zijn hetzelfde. Klanten lokken met aanbiedingen en ze dan weer intrekken. Of kleine bundels stilletjes aan laten verdwijnen.
T Mobile zojuist gebeld, en alles is alsnog in orde gemaakt. Mijn tweede nummer als ook van mijn moeder is zojuist toegevoegd aan de Samen groep. Probleem opgelost.
Reputatie 7
Badge +18
Klopt omdat je in december verlengd hebt. Samen vervalt voor abonnementen afgesloten of verlengd na 29 januari. Bedenk wel dat zodra jouw moeder gaat verlengen dat het uit is met de pret voor jullie beiden.
Mijn moeder heb ik ook in december verlengd. Dus voorlopig klopt het weer. Vind het evenwel niet netjes van T Mobile, want zoals het ervoor stond kon ik geen nummers meer toevoegen in My T Mobile, terwijl de mevrouw aan de lijn doodleuk vertelde dat dit echt wel kon en geen enkel probleem was enz enz. Maar goed... Eind goed, al goed en over 23 maanden zien we wel weer verder hoe of wat met verlengen. 😉
Reputatie 4
Badge +13
Hey mrgoochie6,

Fijn om te lezen dat mijn collega Heidi je hier vanochtend goed bij heeft geholpen! Als ik het goed begrijp is alles nu dus weer naar wens? :D

Het is namelijk zo dat als de samenstelling van je T-Mobile Samen groep niet verandert, dat er dan ook niets verandert aan je T-Mobile Samen voordeel, of die van de overige leden binnen de groep! Hierdoor kunnen jij en je moeder dus gewoon genieten van de kortingen. Mocht je meer informatie willen neem dan gerust een kijken in dit topic. 😉

Heb je in de toekomst nog vragen, laat het dan gerust weten, we helpen je graag!
Beste Bas, collega Heidi heeft me uitstekend geholpen.

Het probleem was of is echter dat ik ingelogd had, mijn tweede nummer en dat van mijn moeder wilde toevoegen aan de groep van mijn eerste nummer en dat bleek dus NIET te kunnen. Verder lezen leerde mij daarop dat het ook niet meer mogelijk zou zijn leden nog toe te voegen na 28 januari 2018. Je collega heeft die twee nummers nu alsnog toegevoegd, maar ik kon dat dus niet. Ik kan me voorstellen dat dit de nodige verwarring oplevert. Of het is een storing, en niet de bedoeling van T Mobile en dan zou dat er bij vermeld moeten worden of het is moedwillig en T Mobile probeert op die manier tegen te houden dat abonnementen van voor 28 januari 2018 nu nog gebruik kunnen maken van de Samen korting. Either way, mijn probleem is opgelost dus ik ga me hier verder niet druk over maken... Als Heidi er niet was geweest! 😉

Reageer