Beantwoord

T-Mobile Samen ingangsdatum en andere voordeelbundels

• 10 februari 2016
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

Ik had T-Mobile Family en nu als het goed is binnenkort T-Mobile Samen. Nu is mijn vraag wanneer gaat ie in en wat gebeurd er als ik een ander voordeelbundel neemt, vervalt ie dan?
icon

Beste antwoord door David 12 februari 2016, 12:09

Hi Sanniemona,

Helaas zijn er inderdaad wat problemen bekend met T-Mobile Samen, daar kan het door komen..

In het systeem zie ik wel dat je op 1 februari de e-mail hebt verstuurd, maar dit is ook de datum dat je eigenlijk omgezet zou worden. Het zou kunnen dat het elkaar hierdoor gekruist is en het niet automatisch gebeurd is. Zou je eens kunnen kijken of je via je My T-Mobile een Samen-groep aan kunt maken? Het zou moeten lukken, ook al zit er wat vertraging in de daadwerkelijke verwerking.

Laat even weten of het gelukt is, anders helpen we je hier graag mee verder!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanniemona,

Wat fijn dat je nu gebruik kan maken van T-Mobile Samen. Je kan nu gratis bellen met je groep en je ontvangt elk maand een keuze naar keuzen! 😉
Excuses dat je niet automatisch bent overgezet dat was namelijk wel de bedoeling. Ik heb daarom een bedrag vergoed dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.

Ik wens je veel belplezier en als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Hallo,
Heb inmiddels contact opgenomen met T-Mobile.... Gaat idd wat mis de laatste tijd. Ik moest zelf T-Mobile Family uitzetten. Dat stond niet in mijn mail... jullie zouden alles automatisch doen. Ik verwacht dan ook dat de kosten die dan lopen van 1 febr. t/m 12 febr. in mindering wordt gebracht.
Verder heb ik dus nu T-Mobile Samen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanniemona,

Helaas zijn er inderdaad wat problemen bekend met T-Mobile Samen, daar kan het door komen..

In het systeem zie ik wel dat je op 1 februari de e-mail hebt verstuurd, maar dit is ook de datum dat je eigenlijk omgezet zou worden. Het zou kunnen dat het elkaar hierdoor gekruist is en het niet automatisch gebeurd is. Zou je eens kunnen kijken of je via je My T-Mobile een Samen-groep aan kunt maken? Het zou moeten lukken, ook al zit er wat vertraging in de daadwerkelijke verwerking.

Laat even weten of het gelukt is, anders helpen we je hier graag mee verder!
Badge +7
Hi Sanniemona,

Dan moet ik eerlijk bekennen dat ik jouw vraag niet kan beantwoorden. T-Mobile heeft zo te lezen klanten met T-Mobile Family al uitgenodigd om over te stappen, hoe het dan werkt weet ik niet. Ik heb zelf geen T-Mobile Family.

Mogelijk kan een Moderator jouw vraag wel beantwoorden.

groeten,

Robert
Ik heb een mail ontvangen of ik wil omzetten. Ik heb ja gezegd toen kreeg ik een mail dat ze gingen omzetten en dat ik een sms zou ontvangen maar dat is alweer ong 1 week geleden . Ik heb gebeld hierover maar de dame wist het niet. Ik hoefde er verder niks aan te doen. Ik kan ook niet zien of het al gebeurd is
Badge +7
Hi Sanniemona,

Als eerste welkom op het forum.

Je geeft aan T-Mobile Family te hebben en binnenkort T-Mobile Samen. Nu wil je weten wanneer dit ingaat.
T-Mobile Samen gaat in, wanneer je deze activeert. Het activeren kun je pas nadat jouw T-Mobile Family is stopgezet. Hoe heb je T-Mobile Samen aangevraagd?

T-Mobile Samen is niet gekoppeld aan een voordeelbundel, dus als je Deezer of je Bel-, internetbundel aanpast maakt niet uit voor T-Mobile Samen.

groeten,
Robert

Reageer