Beantwoord

T-Mobile Samen: kan iedereen in een groep elkaars nummer zien?

Reputatie 7
Badge +18
Beste T-Mobile,

Ik beheer een T-Mobile Samen groep. Kunnen de leden die ik toevoeg onderling elkaars mobiele nummer zien via hun "Mijn T-Mobile"? En zo ja, is dat af te schermen zodat ik alleen de nummers zie als beheerder? (En dat zij alleen mijn nummer zien?)

Hartelijke groet, Folkert
icon

Beste antwoord door Serviceweb 16 april 2017, 09:54

Hi Folkert,
Daar heb je het al... Iedereen wil graag hier op de forum of op de speciale Facebook pagina nummers met elkaar uitwisselen om goedkoper uit te zijn. Wil niet zeggen dat jij dit zo hebt gedaan 🙂, maar dit komt nu wel voor en ik kan je zeggen dat je nummer voor iedereen die in je T-Mobile Samen groep zit te zien is.

Dus een ieder die in je T-Mobile Samen groep zit kan alle nummers zien die in die groep zitten. Dit is, op dit moment, niet af te schermen. Dus voor je eraan begint, goed nadenken of je wel je nummer zomaar aan een vreemde wil geven!!

In ieder geval hele fijne Paasdagen gewenst!
Bekijk origineel

11 reacties

Hi Folkert,
Daar heb je het al... Iedereen wil graag hier op de forum of op de speciale Facebook pagina nummers met elkaar uitwisselen om goedkoper uit te zijn. Wil niet zeggen dat jij dit zo hebt gedaan 🙂, maar dit komt nu wel voor en ik kan je zeggen dat je nummer voor iedereen die in je T-Mobile Samen groep zit te zien is.

Dus een ieder die in je T-Mobile Samen groep zit kan alle nummers zien die in die groep zitten. Dit is, op dit moment, niet af te schermen. Dus voor je eraan begint, goed nadenken of je wel je nummer zomaar aan een vreemde wil geven!!

In ieder geval hele fijne Paasdagen gewenst!
Reputatie 7
Badge +18
Nee ik hou T-Mobile Samen een besloten groepje van bekenden. Ik behoor tot de uitstervende soort die geen enkel social media profiel/account (meer) heeft :)
Maar als ik iemand vraag om bij de groep te komen wil ik die persoon graag alles erover vertellen en ik zag het niet zo 1 2 3 in de voorwaarden staan...

Fijne Paasdagen!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Folkert,

Leuk om te lezen dat je gebruikmaakt van T-Mobile Samen. Welk cadeau heb je actief? De nummers in de T-Mobile Samen groep zijn (nog) niet af te schermen. In hoeverre dit in de toekomst een optie wordt zou ik niet zo 1-2-3 durven zeggen. In principe moet je meer dan een heel eind komen op basis van de voorwaarden. Mocht je toch nog tegen vragen aanlopen, laat het vooral weten! Voor nu; heb een mooie dag!

Hartelijke groet.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Mitch,

Ik heb € 2,50 korting gekozen want ik gebruik niet zoveel data. Behalve in mijn vakantiemaand deze zomer, dan kies ik eenmalig 500Mb extra om te roamen binnen de EU want dat gaat dan van mijn gewone bundel af.

Hartelijke groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Folkert,

De factuurkorting is zeker een goede keuze! Ik wens je alvast veel plezier deze zomer met je 500MB. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Nu heb ik toch een vraag:
Ik heb een Basis abonnement en beheer een groep, mijn groepslid heeft een Go abonnement.
Als ik het goed begrijp kan ik max. 2,50 korting krijgen ook als ik meer leden toevoeg.
Maar als mijn groepslid met Go een groep zou starten met nog 2 erbij (waaronder ik) krijgen we allemaal 5,00 korting.
Of zit ik er nu naast?
Reputatie 4
Hoi Folkert,

Tof dat je gebruik maakt van T-Mobile samen! :)

Dat is een goede vraag van je. Met jouw abonnement krijg je inderdaad €2.50 korting, als je meer leden toevoegt. Je moet dan met minimaal 2 mensen in een groep zitten (inclusief jezelf). Jullie moeten allemaal (alle groepsleden) een GO abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van de €5 korting. Met 1 Basis Sim en 2 Go abonnementen in dezelfde groep krijg je dus €2.50 korting.

Je kunt €5 korting krijgen op het moment dat jij en de rest van je 2 groepsleden een GO abonnement hebben. Dus jullie moeten allemaal een GO abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van de €5 korting. Kijk ook nog in ons topic over T-Mobile Samen en handige feitjes en tricks!

Mocht je een GO abonnement nemen in de toekomst en je zoekt nieuwe gezellige groepsleden die ook een GO abonnement hebben, neem dan hier een kijkje. In dit forum topic helpen onze lieve T-Mobile klanten elkaar en genieten ze sneller van de €5 korting. :D

Ik zie dat je nog geen gebruik maakt van T-Mobile Extra. Meld je super snel aan, want zo kan je elke maand gratis sparen voor leuke cadeau's, nog meer korting of dagjes uit. Helemaal gratis en onderdeel van onze extra service. Het zou heel jammer zijn als je extra voordeel zou mislopen. Je kunt jezelf meteen aanmelden via jouw My T-Mobile account.

Mocht je er niet uitkomen, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt voor de heldere uitleg!
En bedankt voor de tip van T-Mobile extra, had ik al eens naar gekeken. Ik spaar maar 8 punten per maand dus snel zal het niet gaan...
Reputatie 7
Badge +20
Hey Fdpg1963,

Eric_E gaf het in het andere topic al aan, maar de informatie die hierboven gegeven wordt door mijn collega Müberra klopt niet helemaal. Je hoeft niet allemaal een Go-abonnement te hebben om de €5,- korting te krijgen. Jij hebt Basis Sim en stel dat je dan 2 vrienden toevoegt met een Go-abonnement, dan ontvang jij €2,50 korting per maand en de andere 2 leden €5,-. Stel dat jij alleen maar met 1 vriend met Go zit, dan krijgen jullie allebei €2,50. 🙂

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Reputatie 7
Badge +18
Hi Folkert,

De factuurkorting is zeker een goede keuze! Ik wens je alvast veel plezier deze zomer met je 500MB. :)

Lees ik net dat de 500Mb cadeau van T-Mobile samen alleen in NL geldig is na 13 juni...
Reputatie 4
Hi Folkert,

Dat klopt helemaal! 🙂

De wijziging vanaf 13 juni geldt alleen voor de databundels vanuit de abonnementen.

Reageer