Beantwoord

T-Mobile Samen korting eerste maand

• 1 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Beste T-mobile,

Recentelijk heb ik een nieuwe T-mobile abonnement afgesloten, bij de bestelling was het mogelijk aan te geven om gebruik te maken van de T-mobile samen korting (gekozen voor 5 euro korting per maand).

Echter zie ik nu op mijn eerste factuur, geldt voor de ingangsdatum 26 September 2017, dat er geen T-mobile samen korting is toegepast.
Op de T-mobile samen pagina staat dat de korting pas ingaat op 26 Oktober 2017.

Is het standaard dat er in de eerste maand geen T-mobiel samen korting toegepast kan worden? Of is er sprake van een kleine administratiefout?
Bij het bestellen was ik onder de indruk dat de T-mobile samen korting meteen zou worden toegepast op het moment dat mijn abonnement begint.

Hopelijk kunnen jullie me hier uitleggen wat er aan de hand is.

Vriendelijke groet,
Oanh
icon

Beste antwoord door Snotaapje 1 oktober 2017, 22:48

Hallo,

Welkom in de magenta familie!

De T-Mobile Samen korting krijg door met twee andere of meer (maximaal 5 anderen) vrienden/famillie een groep aan te maken. Ze moeten wel allebei een abonnement hebben dus 1 Prepaid en 1 abonnement kan wel maar dan krijg je 2,50 euro korting. Met twee andere vrienden met een abonnement 5 euro
De korting krijg je niet direct bij het bestellen. Het is puur een indicatie wat voor korting je krijgt.

Heb je al een groep? Dan krijg je pas de 2e maand van je abonnement de korting.

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

Welkom in de magenta familie!

De T-Mobile Samen korting krijg door met twee andere of meer (maximaal 5 anderen) vrienden/famillie een groep aan te maken. Ze moeten wel allebei een abonnement hebben dus 1 Prepaid en 1 abonnement kan wel maar dan krijg je 2,50 euro korting. Met twee andere vrienden met een abonnement 5 euro
De korting krijg je niet direct bij het bestellen. Het is puur een indicatie wat voor korting je krijgt.

Heb je al een groep? Dan krijg je pas de 2e maand van je abonnement de korting.

- Snotaapje;)
De groep was al aangemaakt voordat ik mijn abonnement had besteld. Echter kon ik pas toegevoegd worden bij de groep nadat ik mijn SIM (en dus telefoonnummer kreeg + ingangsdatum abonnement).

Helaas betekent dit dus dat de korting 1 maand later ingaat dan wanneer het abonnement begint.

In elk geval, dank voor de informatie.
Reputatie 4
Badge +5
Hall9,

Je kan geen groep aanmaken zonder dat je nummer actief is. Daarom krijg je pas de 2e maand de korting.

- Snotaapje

Reageer