Beantwoord

T-Mobile Samen korting gaat niet per eerste contractdatum in

• 5 juni 2017
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

ik ben sinds vanmiddag klant en heb me thuis ook meteen aangemeld voor T-Mobile Samen. Helaas zie ik na het aanmelden dat mijn korting pas na een maand in gaat i.p.v. per direct, terwijl er nog niet eens 24 uur tussen zit tussen de start van mijn abonnement en het aanvraag voor T-Mobile Samen. Ik vind dit erg vervelend, omdat ik in gedachte had dat de korting meteen in zou gaan als ik op dezelfde dag mij aanmeld voor T-Mobile Samen.

Kunnen jullie dit nog oplossen voor mij?:(
icon

Beste antwoord door Thalina 7 juni 2017, 11:21

Hoi Kitty,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Wat leuk dat je gelijk een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Het klopt inderdaad dat je momenteel de korting pas vanaf jouw volgende tegoed maand krijgt. Maar goed nieuws: we zijn hiermee aan de slag gegaan en vanaf 13 juni wordt dit aangepast. Alle wijzigingen in de T-Mobile Samen groep die op de dag dat je jouw tegoed ontvangt plaatsvinden worden direct doorgevoerd in plaats van een maand later. Dat betekent bijvoorbeeld dat een nieuwe klant die op de dag van activatie (zoals bij jou het geval is) onderdeel wordt van een T-Samen groep, de korting direct op de eerste factuur ziet verschijnen. Dus dat is goed nieuws 🙂 Alleen heb jij daar op dit moment natuurlijk vrij weinig aan, dat begrijp ik. Ik heb je via een privébericht meer informatie gestuurd. Kun je daar eens naar kijken?

Had je verder nog de tip gezien die Jan en Michel hierboven al gaven over de Vriendenkorting? Op deze pagina lees je er meer over.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. Ik help je graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Misschien kan de vriendenkorting het een beetje goed maken , dan krijg je €25 Als ik je aanmeld.
Reputatie 3
Beste hallokitty,

Begrijp dat je teleurgesteld bent, omdat de korting die je krijgt bij T-Mobile Samen niet direct in gaat, terwijl je daar wel vanuit bent gegaan.
Toch is het nooit anders geweest, en krijg je deze speciale korting pas op je eerst volgende factuur, nadat je deel bent gaan nemen aan een T-Mobile Samen groep.
Dit gebeurd automatisch, maar ook om te controleren of men voldoet aan de spelregels van T-Mobile Samen.

Het kan dus niet direct voor je worden opgelost, hoe vervelend dat misschien ook voor je is.
Vanaf volgende maand, krijg je automatisch je korting op je factuur.

Alles over T-Mobile Samen, kunnen je rustig nalezen op deze pagina.

T-Mobile Vriendenkorting, waar Jan Kelder het over heeft, is een ander voordeel waar je aan zou kunnen deelnemen.
Alles hierover, kun je weer rustig nalezen via deze pagina.

Hopelijk is alles je nu duidelijk, anders hoor ik het graag van je!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kitty,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Wat leuk dat je gelijk een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Het klopt inderdaad dat je momenteel de korting pas vanaf jouw volgende tegoed maand krijgt. Maar goed nieuws: we zijn hiermee aan de slag gegaan en vanaf 13 juni wordt dit aangepast. Alle wijzigingen in de T-Mobile Samen groep die op de dag dat je jouw tegoed ontvangt plaatsvinden worden direct doorgevoerd in plaats van een maand later. Dat betekent bijvoorbeeld dat een nieuwe klant die op de dag van activatie (zoals bij jou het geval is) onderdeel wordt van een T-Samen groep, de korting direct op de eerste factuur ziet verschijnen. Dus dat is goed nieuws 🙂 Alleen heb jij daar op dit moment natuurlijk vrij weinig aan, dat begrijp ik. Ik heb je via een privébericht meer informatie gestuurd. Kun je daar eens naar kijken?

Had je verder nog de tip gezien die Jan en Michel hierboven al gaven over de Vriendenkorting? Op deze pagina lees je er meer over.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. Ik help je graag!

Reageer