Beantwoord

T‑Mobile Samen start op 9 maart?

• 9 februari 2016
  • 7 reacties
  • 144 Bekeken

Vandaag kreeg ik een mail over T‑Mobile Samen. Mooi concept alleen de startdatum is een beetje jammer.
In de regels staat dat je het eerste cadeautje krijg op de dag dat je maand ingaat. Dit is bij mij op de 9de. Gezien het feit dat het vandaag de 9de is staat die datum meteen op 9 maart. Dat vind ik wel erg jammer. Zou het niet mogelijk zijn dat het vandaag in gaat?
Die extra data zou ik goed kunnen gebruiken deze maand voor een activiteit die ik organiseer bij mijn Scouting groep.
icon

Beste antwoord door Amy 10 februari 2016, 13:07

Hi all,

Door drukte duurt het inderdaad langer voor de groepen zijn aangemaakt. Meer informatie hierover vinden jullie in dit topic over T-Mobile Samen.

@Peerk83
Wat balen dat je dit net misloopt! We kunnen T-Mobile samen niet met terugwerkende kracht alsnog eerder voor je activeren. Maar nou zijn wij natuurlijk de zuurste niet! 😉 Uit compensatie heb ik met hoge uitzondering 500MB extra voor je geactiveerd deze maand. Wat ga je precies doen met Scouting? Ik ben benieuwd waar wij met onze MB's aan bijdragen! 😃
Bekijk origineel

7 reacties

Geweldig dit, nu ook gratis onderling bellen maakte al bijna geen belminuten op dat wordt dus nog minder. en 500 mb extra is mooi meegemnomen.
Heb een vraagje, heb net tmobile samen aangemaakt maar nog geen bevestiging sms gehad het was 16:45u aangemaakt
Heb een vraagje, heb net tmobile samen aangemaakt maar nog geen bevestiging sms gehad het was 16:45u aangemaakt

Ik heb vanmiddag ook ongeveer 1 uur tot 1,5 uur gewacht op dat sms-je. zal wel druk zijn met mensen die de groep aanmaken.
Okee top dankjewel! Idd lees het nu ook kan 24u duren best druk hahaha
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

Door drukte duurt het inderdaad langer voor de groepen zijn aangemaakt. Meer informatie hierover vinden jullie in dit topic over T-Mobile Samen.

@Peerk83
Wat balen dat je dit net misloopt! We kunnen T-Mobile samen niet met terugwerkende kracht alsnog eerder voor je activeren. Maar nou zijn wij natuurlijk de zuurste niet! 😉 Uit compensatie heb ik met hoge uitzondering 500MB extra voor je geactiveerd deze maand. Wat ga je precies doen met Scouting? Ik ben benieuwd waar wij met onze MB's aan bijdragen! 😃
Hi all,

@Peerk83
Wat balen dat je dit net misloopt! We kunnen T-Mobile samen niet met terugwerkende kracht alsnog eerder voor je activeren. Maar nou zijn wij natuurlijk de zuurste niet! 😉 Uit compensatie heb ik met hoge uitzondering 500MB extra voor je geactiveerd deze maand. Wat ga je precies doen met Scouting? Ik ben benieuwd waar wij met onze MB's aan bijdragen! :D

Hoi Amy,

Leuk dat je vraagt waar we het voor gaan gebruiken.
Op 5 maart word er voor alle Scouting groepen in Nederland het iScout spel (https://iscoutgame.com/) georganiseerd. Hier kun je per groep aan meedoen en strijd je tegen alle andere groepen die mee doen. Via internet krijg opdrachten (die je kunt inleveren via een foto's of filmpje's) en allerlei vragen.
Gezien het feit dat wij met onze scoutinggroep midden in het bos zitten gaat een 4G verbinding ons goed helpen. De 500MB extra zullen goed besteed worden. Bedankt T-Mobile!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peerk83,

Graag gedaan natuurlijk! Ziet er leuk uit zeg het iScout spel! Heeeel veel succes gewenst!

Wel winnen he! Deel je achteraf even een leuke foto? 😉

Reageer