Beantwoord

T-Mobile Samen werkt niet

• 4 februari 2016
  • 19 reacties
  • 522 Bekeken

Ik heb op 2-2 een groep aangemaakt. Op 2-2 en op 3-2 heb ik met 1 van de toegevoegde nummers uit de groep gebeld en hier zijn toch kosten voor in rekening gebracht. Hoe kan dit??
icon

Beste antwoord door Amy 4 februari 2016, 20:09

Hey Hellenm,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je een account hebt aangemaakt en je vraag hier stelt!

Ik ben net direct het systeem ingedoken, want je hoort natuurlijk onderling wel gratis te kunnen bellen! Kun jij mij in het privébericht het nummer sturen van de persoon waarmee je gebeld hebt? Ik zoek het daarna graag voor je uit! 🙂
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Hellenm,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je een account hebt aangemaakt en je vraag hier stelt!

Ik ben net direct het systeem ingedoken, want je hoort natuurlijk onderling wel gratis te kunnen bellen! Kun jij mij in het privébericht het nummer sturen van de persoon waarmee je gebeld hebt? Ik zoek het daarna graag voor je uit! 🙂
Badge +5
Laat maar, Amy was sneller 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hellenm,

Bedankt voor je privébericht! 🙂

Ik heb je verbruikstatus bekeken en zie geen kosten terug voor het bellen naar dit nummer. In je verbruiksdetails staat dit nummer ook onder 'T-Mobile nummers'. Ik wil je adviseren om je aankomende factuur in de gaten te houden. Mochten er toch onterecht kosten in rekening gebracht zijn wil je het dan aan ons laten weten? We zullen het dan uiteraard rechttrekken!
Ik heb hetzelfde probleem!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Riksp,

Welkom op het forum!

Goed dat je het aangeeft! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op dit moment geen overige kosten hebt. Ik zie dat je de groep op 26/7 hebt aangemaakt. Wanneer heb je overige kosten gemaakt? Kun je aangeven waar je deze ziet staan? Dan kijk ik met je mee! Verder zag ik trouwens dat je de 500MB van T-Mobile Samen nog niet had ontvangen, daarom heb ik die gelijk toegevoegd.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 5
Badge +14
Ik heb ook een nieuw nr toegevoegd in tmobile samen maar dit nr heeft ook geen 500 mb bij gekregen .
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jan,

Zou je het nieuwe nummer eens naar mij willen sturen in een privébericht? Dan kijk ik even wat ik kan doen! 🙂
Reputatie 5
Badge +14
Dag Amy , het probleem is opgelost ! Zij zit nu in de groep !
Bedankt voor het reageren !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan,

Fijn dat het is opgelost. Nu kunnen jullie allemaal zorgeloos gebruik maken van T-Mobile Samen! :8
Hoi vandaag heeft mijn moeder een nieuwe telefoon opgehaald in de 't mobile shop echter kan ik nu niet meer mijn moeder gratis bellen en word er voor het bellen beltegoed bij mij afgeschreven toch is er niks veranderd op my t mobile
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laura,

Dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn! Ik zie dat je in een T-Mobile Samen groep zit met vijf personen (inclusief jijzelf). Kun je eens controleren of jouw moeder ook echt in de groep zit? Kun je aangeven hoe jouw moeder heet in de groep? Wanneer heb je voor het laatst gebeld met jouw moeder? Was je toen in Nederland en was jouw moeder toen ook in Nederland? Heb je ook met andere groepsleden gebeld, ging er toen ook beltegoed vanaf?

Ik hoor het graag van je!
Hoi thalina mijn moeder staat vermeld als ma en is de beheerder van de griep ik heb zowel op haar t mobile als op mijn t mobile gekeken ik heb zelfs via haar t mobile mijn nummer eerst verwijderd en daarna weer terug toegevoegd ook is zei vandaag terug geweest naar de t mobile shop waar er ook nog eens naar gekeken is maar het probleem speelt nog steeds
Ik bel mijn moeder trouwens dagelijks
Reputatie 7
Badge +20
Hi laura,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat het nummer van je moeder eindigt op 230. Kan dat kloppen? Ik zie in het systeem niet terug dat je kosten hebt gemaakt door te bellen naar het nummer dat eindigt op 230. Er is voor het laatst beltegoed afgeschreven op 26/6 toen jij een sms hebt verstuurd. Als ik naar het systeem kijk dan lijkt het erop dat T-Mobile Samen goed werkt. Ervaart je moeder dit probleem ook met andere leden van de groep?

Ik hoor graag van je.
Dit klopt als ik haar probeer te bellen krijgen ik de melding u heeft niet voldoende beltegoed voor dit gesprek tot ik gratis 5 Europa beltegoed van 't mobile kreeg toen kon ik haar wel bellen nu is dat op en kan ik weer niet bellen derest uit de groep kan ik wel bellen
Net een berichtje ontvangen dat ik zoals afgesproken voor de goodwill 2 euro krijg lief hoor maar dit is niet afgesproken wat is dit
Reputatie 7
Badge +20
Hi Laura,

Als je wilt bellen dan moet je als PrePaid klant minimaal €1 tegoed hebben. Als je probeert te bellen dan wordt er 1 euro gebufferd. De 1 euro wordt alvast gereserveerd voor belverbruik. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven. Ik heb je nu €2 beltegoed gegeven. Zou je even kunnen testen of het gratis bellen nu wel goed gaat?
Hoi hajar als dit het geval was kon ik niemand gratis bellen ik kan alle gri te ps genoten verder gratis bellen behalve mijn moeder
Reputatie 4
Hoi Laura,

Het probleem is bekend bij ons. Er zijn namelijk ook andere klanten die dit ervaren. We zijn dit aan het onderzoeken en hopen het probleem zo snel mogelijk op te lossen! In elk geval mijn excuses. Om het ongemak voor je verzachten heb ik je €5 tegoed gegeven. Als je kijkt op jouw My T-Mobile kijkt dan zie je dat het is toegevoegd.

Als er in de tussentijd iets anders is wat wij voor je kunnen doen, laat het dan zeker weten.

Reageer