Beantwoord

T-Mobile Samen - wil iemand delen?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo mede T-Mobile gebruikers,

Binnen mijn kennissenkring zijn er geen T-Mobile klanten waardoor ik geen gebruik kan maken van de maandelijkse korting. Is er iemand die zijn/haar nummer aan dat van mij wil koppelen zodat ik de korting wel krijg ? 🙂 ik hoor het graag via een PM. Thnx!

Jorrit
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2017, 16:12

Hey allemaal,

Het is alweer even geleden, maar ik zag deze toevallig langskomen! Mocht het nou zo zijn dat je geen mensen in je omgeving kent met T-Mobile Samen, meld je dan even aan voor onze T-Mobile Samen Facebook! Hier zijn meer mensen die op zoek zijn naar mensen om een groep mee te starten. 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 2
Hoe werkt dat dan? Wat houdt het 'koppelen' in?
Volgens mij worden beide nummers gekoppeld waardoor je als je familie of vrienden hebt die ook t- mobile klant zijn gratis onderling kan bellen. Daarnaast krijg je als gekoppelde klant 2,50 korting per maand op de rekening. Verder zijn er voor zover ik weet geen consequenties
1 persoon is hoofd van T-Mobile Samen en die voegt de ander toe. Hoofd persoon moet wel een betaalde abonnement hebben bij T-Mobile. Jullie kunnen dan onderling gratis met elkaar bellen, de persoon die zich toevoegt mag wel een prepaid kaart hebben en dan bel je onderling ook gratis.

Naast gratis onderling bellen, kan iedere abonnee (dus GEEN prepaid) iedere maand een cadeau kiezen. Ga voor 500 MB extra, kan je nog langer muziek luisteren of die ene Netflix-aflevering nog even meepikken onderweg naar huis. Je kan ook kiezen voor € 2,50 korting op je factuur, handig als je even iets minder bij kas zit. Of kies voor dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur. Dan spaar je nog sneller voor die ene leuke gadget of dagje uit.

Lekker handig en je kan je groep aanmaken via My T-Mobile of via de app. Spelregels: https://www.t-mobile.nl/consumer/media/pdf/voorwaarden/spelregels-t-mobile-samen.pdf
Reputatie 2
Dank je wel, @Serviceweb.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Het is alweer even geleden, maar ik zag deze toevallig langskomen! Mocht het nou zo zijn dat je geen mensen in je omgeving kent met T-Mobile Samen, meld je dan even aan voor onze T-Mobile Samen Facebook! Hier zijn meer mensen die op zoek zijn naar mensen om een groep mee te starten. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi lezers!

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een groep of naar leden voor zijn/haar groep, dan kun je in dit algemene topic een verzoek plaatsen. Daar vind je forumleden met dezelfde wens, dus dat moet in orde komen! 🙂

Dit topic gaat op slot om dubbele topics te voorkomen.