Beantwoord

Tegelijk in een Samen-groep en een Alles onder 1 dak-groep?

• 25 januari 2018
  • 4 reacties
  • 332 Bekeken

Ik zit in een T-Mobile Samen groep, samen met 2 anderen.
Nu wil ik mijn contract verlengen voor 29-01-2018, ik wil naar een GO-basic abonnement. Het nieuwe abonnement zal ingaan op 02-04-2018.
Dan kan ik in de Samen-groep blijven, met een maandelijkse korting van 5 euro. Dat blijft zo. Ik heb dit bij de klantenservice nagevraagd.
Daar werd me ook het volgende verteld:
dat ik die korting houd, ook als mijn groepsgenoten geen korting meer zouden krijgen omdat zij pas na 29-01-2018 hun contract verlengen. Ik zou dan als enige in de groep wel de korting krijgen.
Ook als zij vervolgens een andere korting krijgen, bv Onder-1-dak, dan nog zouden ze bij mij in de groep blijven. Zij zouden dan in 2 groepen zitten: Samen (met mij, ik ben de enige die daaruit een korting krijgt) en Onder-1-dak, waar zij hun korting krijgen.
Tot zover wat mij door de klantenservice is verteld.
Klopt dit? Dus
1. Kunnen mensen in een Samen-groep blijven terwijl ze niet meer voor de korting in aanmerking komen?
2. Kunnen deze mensen dan tegelijkertijd een Onder-1-dak groep gaan vormen met de daarbij behorende korting?
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 januari 2018, 14:42

Hoi Puck50,

Wat top dat je bij ons verlengt! Gezellig dat je lekker bij T-Mobile blijft. :D

Om meteen antwoord te geven op jouw vragen:

Jazeker! Zij kunnen nog 6 maanden lid blijven van de groep, daarna wordt iemand anders automatisch beheerder en zijn ze niet langer lid van de groep. Zij krijgen inderdaad ook automatisch de juiste korting (Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel), terwijl ze nog in de Samen-groep zitten. Lees ook vooral nog even deze FAQ, waar alles heel duidelijk wordt uitgelegd!

Hopelijk is alles zo duidelijk! Heb je er meer vragen over, stel ze dan gerust. 😳
Bekijk origineel

4 reacties

Sorry, ik kan je hier helaas geen antwoord op geven. Maar wil wel aan je vragen of ik met jullie groep mag meedoen? Dan kan ik ook korting krijgen. Ik heb sinds deze week een nieuw abonnement. Graag hoor ik van je. Alvast bedankt.
Hoi, bedankt voor je reactie.
Onze groep staat een beetje op losse schroeven omdat nog onduidelijk is hoe het zal gaan. Ik denk zelf dat de info van de klantenservice niet helemaal klopt. Ik denk dat je beter af bent bij een andere groep, die wat stabieler is. Anders was je zeker welkom!
Oké, bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Puck50,

Wat top dat je bij ons verlengt! Gezellig dat je lekker bij T-Mobile blijft. :D

Om meteen antwoord te geven op jouw vragen:

Jazeker! Zij kunnen nog 6 maanden lid blijven van de groep, daarna wordt iemand anders automatisch beheerder en zijn ze niet langer lid van de groep. Zij krijgen inderdaad ook automatisch de juiste korting (Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel), terwijl ze nog in de Samen-groep zitten. Lees ook vooral nog even deze FAQ, waar alles heel duidelijk wordt uitgelegd!

Hopelijk is alles zo duidelijk! Heb je er meer vragen over, stel ze dan gerust. 😳

Reageer