Beantwoord

Tmobile cloud basis

Net als bij TMobile extra lukt het niet om deze dienst te activeren. Hij geeft steeds aan dat ik niet het juiste abonnement heb.
icon

Beste antwoord door storm91 12 april 2014, 12:07

@JohnH

je kan tot zover ik weet wel muziek afspelen via de cloud van t-mobile zonder wat te doen, alleen moet je als android zijnde wel even aangeven dat het moet zoeken naar wat er in de cloud zelf staat ipv op je toestel, bij apple staat tie al wel goed om direct uit de cloud te kunnen spelen. Video's weet ik niet, kan het ook niet testen want als ik op de player van t-mobile klik crasht tie doodleuk, en dat is dus echt een appbug dat zich op de optimus G bezig houdt. Moeten ze dus nog even fixen, lol!
Bekijk origineel

21 reacties

Als het echt niet lukt zou je de app van Mega eens kunnen proberen.... die doet hetzelfde maar geeft 50 Gb gratis ruimte met een erg goede Android en IOS app.

Ik gebruik die altijd en werkt perfect zeker voor een veilige backup van je fotos/videos  en je kunt er natuurlijk ook de rest kwijt en als je wilt de links delen...
Ongetwijfeld heeft T-Mobile cloud een aantal extra dingen maar als die dienst niet voor je werkt.......
Reputatie 4
Hey no0dl3lz,

hmm, dat is erg vreemd, heb je het abonnement nog maar net of niet?en klopt het dat je stel samen hebt? heb je het al geprobeert via https://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/cloud of via https://www.t-mobilecloud.nl/webreg?

kan je anders even uitlegen hoe je dit precies gedaan hebt?

@JohnH je geeft het wel erg snel op he 😛 haha
Niet echt.....   als men de basis versie wilt gebruiken is Mega een heel erg goed alternatief....  en nog snel ook :)

Als ik advies geef ga ik voor de beste optie  en als je de basis versie van de T-Mobile cloud vergelijkt met de gratis versie van Mega is het niet zo moeilijk voor de laatste te kiezen.... Alleen als de hoeveelheid gratis opslag van 50Gb.... en niet te vergeten de optie je video's rechtstreeks van de cloud af te spelen  etc

En vergeet ook niet de voordelen van een gratis, ongebonden cloud dienst.....  als je bijvoorbeeld de nota niet meer kan betalen en geen gebruik meer kan maken van de T-Mobile cloud heb je een behoorlijk probleem.... dit zal nooit voorkomen bij een gratis dienst zoals Gdrive of Mega....  dit wil natuurlijk niet zeggen dat daar nooit wat mis kan gaan maar voor heel veel mensen is (bijvoorbeeld) Mega een beter alternatief als de T-Mobile cloud....  zeker als je pre-paid hebt of een andere bundel die niet werkt met de cloud....

Ik ben zowiezo een voorstander van het spreiden van mijn diensten.... 
Allemaal bedankt voor het snelle reageren. Het klopt dat mijn ABO nog maar net loopt. T mobile cloud werkt nu al wel. Maar tmobile Extra nog niet. Zal er wel mee te maken hebben. Die cloud diensten wat jij genoemd hebt heb ik al een tijd in gebruik. Waar mijn voorkeur uitgaat naar boxnet omdat deze een fijne interface heeft voor muziek. Maar toch bedankt voor het meedenken.
Elke dienst heeft zijn eigen dingetjes die het aantrekkelijk maken om hem te gebruiken.....  en dat light geheel bij de voorkeur van de gebruiker natuurlijk :)

Maar blij dat het werkt en tnx dat je het even laat weten.

Markeer als je wilt de vraag even als " beantwoord"  (het antwoord van Storm was het beste)  dan hoeft men er niet meer naar te kijken 🙂
Reputatie 4
@JohnH

je kan tot zover ik weet wel muziek afspelen via de cloud van t-mobile zonder wat te doen, alleen moet je als android zijnde wel even aangeven dat het moet zoeken naar wat er in de cloud zelf staat ipv op je toestel, bij apple staat tie al wel goed om direct uit de cloud te kunnen spelen. Video's weet ik niet, kan het ook niet testen want als ik op de player van t-mobile klik crasht tie doodleuk, en dat is dus echt een appbug dat zich op de optimus G bezig houdt. Moeten ze dus nog even fixen, lol!
Kweenie met muziek  ik stream nooit muziek :)   Ik heb een halve sd kaart vol met muziek (16Gb).....   dan ben ik nooit afhankelijk van een verbinding voor muziek en het spaart enorm de accu....

Ik gebruik cloudopslag hoofzakelijk voor mijn backups, zowel compleet als mijn losse apps (kan je nog een terug naar een oudere versie) En omdat ik overdreven voorzichtig ben heb ik zowel op Gdrive als op Mega dezelfde copy.....  Mijn voorkeur voor Mega is hoofdzakelijk de snelheid via wifi is de upload 2 tot 4 Mb/s  en bij een knappe backup is dat toch wel heel erg lekker.... en omdat ik in Alpha stadium al gebruik maakte van de dienst neem ik niet snel afscheid :)

Ik heb niets tegen de T-Mobile cloud maar vind het niets toevoegen en een beetje als het wiel opnieuw uitvinden.....  en nogmaals  je bent alles kwijt als er een probleem ontstaat tussen gebruiker en T-Mobile....  nu heb je dat wel zelf in de hand maar als je ziet hoeveel mensen er teruggezet worden naar pre-paid  en dan (denk ik) niet meer bij hun cloiud kunnen komen omdat ze niet langer de juiste bundel hebben....   toch iets om heel goed over na te denken...
@JohnH ik krijg geen mogelijkheid in de app voor ios om de vraag als beantwoord te markeren. Of moet dit op de website?
Reputatie 4
Moet inderdaad op de website, mobiele versie heeft die mogelijkheid niet 😞
@storm91 waar moet ik precies op drukken om hem als beantwoord te markeren? sorry ben een noob op dit forum
Reputatie 4
Kzie nu pas (was net ook de foon) dat je je topic niet als vraag hebt aangeklikt toen je de topic hebt aangemaakt, een vraag beantwoorden werkt alleen met die combinatie, een moderator zal dit dus eventueel later kunnen doen.
Oké in ieder geval dank voor jullie expertise over dit onderwerp. Er mag wat mij betreft een slotje op.
Ik heb ook cloud maar er per ongeluk gewist van me mobiel nu kan ik hem niet meer downloaden hoe zit dat gr lenie
Reputatie 4
Hey verhagelenie, welkom op het forum :)

Welk besturingssysteem heb je precies? Je kan overigens even hier naar beneden scrollen en op de juiste besturingsysteem klikken, hierdoor ga je automatisch naar de juiste pagina.
Reputatie 6
@verhagelenie

Welkom hier op het Forum!

Is het weer gelukt om de software op jouw toestel te installeren en te gebruiken?
Ja ik heb het weer gelukkig
Hoi ik heb cloud basis maar kan niet meer inloggen
Reputatie 4
Welke melding krijg je dan precies? Dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord verkeerd is? of komt dit door een andere melding?
Hoi ik weet hoe stom ook mijn inlog naam niet en mijn wachtwoord hoe lost je dat op ik kan op dit moment helemaal niets doen als ik probeer mijn inlog naam invult en dan me wachtwoord op vraagt krijg ik te horen al een paar dagen dat het niet lukt bij jullie maar ik wil je wel bedanken voor de snelle reactie van je
Reputatie 4
Dit zou moeten werken, op welke tijd heb je het geprobeert? Als dit buiten kantooruren is kan het zijn dat het niet aankomt, vreemd genoeg, tenzij dit weer is aangepast. Helaas kan ik er verder weinig aan doen, een moderator zal je later de gegevens geven die je nodig hebt.
Reputatie 6
@verhagelenie

Ik heb je een privébericht gestuurd hierover, wil je daar op reageren?

Reageer