Beantwoord

Tmobile samen lid toevoegen

• 21 juli 2016
  • 6 reacties
  • 272 Bekeken

Hoi,

Ik heb op dit moment een tmobile samen groep en wil hier graag iemand aan toevoegen. Deze persoon zat eerst in een andere groep maar die groep is opgeheven. Wanneer ik het nummer wil toevoegen krijg ik de melding dat deze persoon al in een andere groep zit maar dit klopt niet meer. Hoe kan ik deze persoon alsnog toevoegen?
icon

Beste antwoord door Issam 21 juli 2016, 15:23

Hoi hoi Chicksel,

Wat vreemd zeg. Het lijkt erop dat er een vertraging zit in het systeem waardoor de persoon die je wilt toevoegen nog niet los is gekoppeld van zijn oude T-Mobile Samen groep. Zou je mij in een privรฉbericht het 06-nummer en de naam van de persoon willen sturen die je wilt toevoegen? Dan ga ik hiermee aan de slag.

Ik wacht je reactie af Chicksel. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Chicksel,

Wat vreemd zeg. Het lijkt erop dat er een vertraging zit in het systeem waardoor de persoon die je wilt toevoegen nog niet los is gekoppeld van zijn oude T-Mobile Samen groep. Zou je mij in een privรฉbericht het 06-nummer en de naam van de persoon willen sturen die je wilt toevoegen? Dan ga ik hiermee aan de slag.

Ik wacht je reactie af Chicksel. 🙂
ik heb n nieuwe tmobile abonnament genomen die gaat in 2018 juni heb nog 1 pp nodig om totaal5 euro korting te krijgen op mijn maand factuur
Kan iemand mij hiermee helpen aub ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜€๐Ÿ˜๐Ÿ˜€๐Ÿ’œ๐Ÿ˜š๐Ÿ’œ๐Ÿ˜š๐Ÿ’”๐Ÿ˜š๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ˜š๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜šโ˜บ๏ธ๐Ÿ˜ฎโ˜บ๏ธ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜€
Reputatie 7
Badge +20
Welkom in het forum
Lees eerst even de forum regels. Bumpen is niet toegestaan.
Die โ‚ฌ5,- krijg je pas als je nieuwe abo ingaat.

Kijk eens een hele groep mensen voor jouw alleen ๐Ÿ‘๐Ÿป En al die andere die zoeken.
https://forum.t-mobile.nl/voordeelbundels-408/gezocht-t-mobile-samen-groep-vormen-277745
๐Ÿ˜Š op Facebook is ook een gesloten site van T-mobile-samen die erg succesvol is.
Gaat je vast lukken nu
Succes.
Okey leuk
Badge +13
En ook deze doe ik voor nu even op slot aangezien je genoeg info heb gekregen en spammen niet is toegestaan.