Beantwoord

Toch belminuten afgeschreven na bellen met T-Mobile Samen groepslid

• 18 februari 2016
  • 6 reacties
  • 416 Bekeken

Heb vandaag tmobile samen aangemaakt. Na ontvangst van het bevestigings-sms'je met groepslid (Haya) gebeld.
Zie nu dat belminuten wel zijn afgeschreven.

Hoe kan dit ?
icon

Beste antwoord door Thalina 19 februari 2016, 10:33

Hoi Inge,

Allereerst welkom op het forum! Leuk dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt!

Goed dat je het even navraagt, want je wilt natuurlijk wel onderling gratis kunnen bellen! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je om 16:15 uur een sms'je hebt ontvangen dat de T-Mobile Samen groep is aangemaakt. Op jouw My T-Mobile zie ik dat je om 15:38 en 15:41 uur met het groepslid Haya hebt gebeld. Dit was dus helaas net voordat je de bevestiging kreeg van de T-Mobile Samen groep en daardoor zijn de minuten nog van je tegoed afgehaald. Vanaf 16:15 uur kun je wel gratis onderling bellen met de groepsleden.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze dan gerust. Heb je trouwens al meegedaan met onze winactie? Als je jouw T-Mobile Samen groepsnaam deelt in dit topic, maak je kans op een toffe prijs!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
dat gaat tochpasin na een aantal dagen

ik heb het maandag ofzoaangemaakt en gaat pas de 22ste in
Ik heb het bevestigings-smsje gekregen waarin stond dat de groep is aangemaakt en dat we dus onderling gratis kunnen bellen. Dat blijkt dus niet het geval te zijn.
Reputatie 5
Ik snap dat je ervan schrikt. Helaas pikt de belstatus een wijziging in je abonnement niet direct op. Die heeft even de tijd nodig om te snappen dat er iets is veranderd aan je abonnement. Binnen ongeveer een dag zal dit bijgetrokken moeten zijn en zul je zien dat de belminuten er weer bij opgeteld zijn. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. :)

@tazmaniak, jij doelt denk ik op het cadeau dat je kunt kiezen bij T-Mobile Samen. Die gaat pas in op de dag dat je altijd je tegoed krijgt. De bundel zelf gaat vrijwel direct in. Na ontvangst van bevestiging per sms kun je er al gebruik van maken.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Inge,

Allereerst welkom op het forum! Leuk dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt!

Goed dat je het even navraagt, want je wilt natuurlijk wel onderling gratis kunnen bellen! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je om 16:15 uur een sms'je hebt ontvangen dat de T-Mobile Samen groep is aangemaakt. Op jouw My T-Mobile zie ik dat je om 15:38 en 15:41 uur met het groepslid Haya hebt gebeld. Dit was dus helaas net voordat je de bevestiging kreeg van de T-Mobile Samen groep en daardoor zijn de minuten nog van je tegoed afgehaald. Vanaf 16:15 uur kun je wel gratis onderling bellen met de groepsleden.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze dan gerust. Heb je trouwens al meegedaan met onze winactie? Als je jouw T-Mobile Samen groepsnaam deelt in dit topic, maak je kans op een toffe prijs!
Beste Thalina, Zoals uit bijgevoegde screenshot blijkt heb ik het sms'je al om 14.47u ontvangen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ingeyolande,

Ik snap dat dit voor verwarring kan zorgen. Doordat heel veel klanten in de afgelopen dagen een T-Mobile Samen groep hebben aangemaakt duurt de verwerking hiervan langer dan we verwacht hadden. Hierdoor kan het gebeuren dat gesprekken die vlak na het aanmaken van de groep nog uit de belbundel zijn gegaan. Onze excuses hiervoor! Heb je gemerkt dat dit de afgelopen dagen nog vaker is gebeurd? Zo ver ik kan zien gaan alle gesprekken binnen de groepsleden nu niet meer uit de bundel. 🙂

Reageer