Beantwoord

Toevoegen T-Mobile Samen lukt niet

• 18 november 2017
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Beste allemaal ik heb net me x gekregen gelukkig haha.
maar nu woord ik toch helemaal gek van dat samen groep.
2 vrienden hebben T-Mobile. maar als ik hun toevoeg dan zegt hij is al lid van een groep.

dus wie kan deze analfabeet.
helpen of met deze vrienden er in te zetten.
of om mij nieuwe mensen toe te voegen.
want deze actie is gewoon super, zeker dat er zo mee gepromoot word
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 november 2017, 09:28

Hoi DJB29,

Vet dat je de iPhone X in handen hebt. 😃 En van T-Mobile Samen moet je inderdaad goed gebruikmaken!

Zijn de vrienden die je probeert toe te voegen, niet al lid van een andere groep? Je kunt namelijk maar van één T-Mobile Samen groep lid zijn.

Ik zie dat je inmiddels wel met nog vier vrienden in een groep zit. Dit kun je zien via My T-Mobile onder het tabblad T-Mobile Samen. In totaal kun je met 6 mensen in een groep zitten. Een 6e aanvraag zie ik in ons systeem nog open staan. Deze aanvraag is voor een nummer wat eindigt op 886 en is nog niet gelukt, omdat dit nummer nog niet actief is. De check zal opnieuw plaatsvinden op 18-12-2017! Dat moet dus goedkomen. :D

Is zo alles helder? Zo niet, geef het dan vooral aan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi DJB29,

Vet dat je de iPhone X in handen hebt. 😃 En van T-Mobile Samen moet je inderdaad goed gebruikmaken!

Zijn de vrienden die je probeert toe te voegen, niet al lid van een andere groep? Je kunt namelijk maar van één T-Mobile Samen groep lid zijn.

Ik zie dat je inmiddels wel met nog vier vrienden in een groep zit. Dit kun je zien via My T-Mobile onder het tabblad T-Mobile Samen. In totaal kun je met 6 mensen in een groep zitten. Een 6e aanvraag zie ik in ons systeem nog open staan. Deze aanvraag is voor een nummer wat eindigt op 886 en is nog niet gelukt, omdat dit nummer nog niet actief is. De check zal opnieuw plaatsvinden op 18-12-2017! Dat moet dus goedkomen. :D

Is zo alles helder? Zo niet, geef het dan vooral aan!

Reageer