Beantwoord

Trager internet na verlenging abonnement?

• 18 april 2017
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb sinds zondag een nieuw abonnement, Go met 5 GB. Het mobiel internet lijkt niet goed te werken, zowel in Nederland als in Belgie niet. Het is voornamelijk in de app Kaarten op mijn iphone dat hij maar blijft laden en er niks komt. Het gebruik van mobiele data voor Kaarten staat wel aan. Uit en aanzetten van telefoon/mobiele data heeft ook niet geholpen.

Is de snelheid van mijn nieuwe abonnement lager? Of ligt het eerder aan de software?
icon

Beste antwoord door Sam- 20 april 2017, 14:12

Hoi Meeskamp,

Gaaf om je hier weer te zien. Ik zie dat Snotaapje je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Ik ga mee met zijn vermoeden, want je maakt inderdaad gebruik van Extra Veilig Online. Deze bundel kan in sommige gevallen zorgen voor een langzamere internet snelheid of applicaties die niet meer goed werken. Om uit te sluiten dat dit de boosdoener is heb ik de bundel voor je uitgeschakeld.

Zou je over minimaal 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan willen zetten? Controleer daarna of alles weer correct werkt. We zijn erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi meeskamp,

Wat jammer dat het niet werkt zoals het wilt.
Heb je Extra Veilig Online. Daardoor kan Apple Maps niet werken.
Met een uitzondering kan dat worden verwijderd door een moderator.

- Snotaapje;)
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Meeskamp,

Gaaf om je hier weer te zien. Ik zie dat Snotaapje je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Ik ga mee met zijn vermoeden, want je maakt inderdaad gebruik van Extra Veilig Online. Deze bundel kan in sommige gevallen zorgen voor een langzamere internet snelheid of applicaties die niet meer goed werken. Om uit te sluiten dat dit de boosdoener is heb ik de bundel voor je uitgeschakeld.

Zou je over minimaal 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan willen zetten? Controleer daarna of alles weer correct werkt. We zijn erg benieuwd naar je reactie!
Bedankt, nu werkt het prima! 🙂

Reageer