Vraag

Tweemaal Deezer op mijn abonnement

• 6 juli 2016
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengd en nu net als bij het oude abonnement deezer toegevoegd (omdat ik die graag wilde behouden) nu blijkt echter dat ik 2 x voor deezer betaal. Hoe los ik dit op?

5 reacties

Hoi nicolette77, welkom op het klantenforum.

Zie je echt 2 keer deezer staan? Dan kan het zijn dat je een deel van de bundel + de maandkosten voor de maand erop betaalt. Facturen rondom een wijziging en verlenging kunnen een beetje vaag zijn. Op deze pagina vind je een uitleg en een E-Learning over gewijzigde facturen.

Als dat het niet is, kan het zijn dat het startabonnement een andere naam heeft.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nicolette77,

Welkom op ons forum! :)

Heeft Kaassausje al het goede antwoord gegeven? Ik zie namelijk zelf op het moment nergens 2 keer Deezer staan en haar antwoord lijkt mij dan ook zeker een goede suggestie. Je startabonnement heeft inderdaad een andere naam, Altijd Muziek Voordeel, maar dit is alleen omdat Deezer bij je abonnement inbegrepen zit. Daar betaal je niet dubbel voor, maar ontvang je juist korting mee.

We horen graag van je of het antwoord al gegeven is!
Nee, er staat bovenaan het overzicht deezer altijd korting 5,99 maar onderaan staat nog een x deezer voor 9,95... En ook deze 2 bedragen staan opgeteld bij de totale prijs..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nicolette77,

De informatie lijkt inderdaad niet te kloppen op My T-Mobile. Je betaalt sowieso niet 2x voor Deezer dus daar hoef jij niet druk om te maken. Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten voor meer duidelijkheid. Als het dan nog niet klopt dan corrigeren wij dat natuurlijk. 🙂
Dat is goed, ik wacht t af!

Reageer