Beantwoord

Uitschakelen Extra Veilig Online

• 24 september 2016
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Hoe schakel ik extra beveilgd online uit gaarne een reaktie want ik kom er niet uit waarom wordt dit klanten toch zo moeilijk gemaakt
icon

Beste antwoord door David 26 september 2016, 11:34

Hey Rolandha,

Welkom op ons forum!

Er zijn inderdaad wat gevallen bekend waarbij Extra Veilig Online niet lekker werkt, dit wordt op het moment opgepakt. Hopelijk werkt het zeer spoedig wel goed! Zou je kunnen aangeven waarom je deze bundel zou willen uitschakelen? Ik zie dat deze pas sinds kort (23 september) is ingeschakeld. Werkt het bij jou niet goed of loop je ergens anders tegenaan? De bundel is in principe een vaste bundel, vandaar dat je deze niet zelf uit kunt schakelen via My T-Mobile, maar wellicht kunnen wij iets voor je betekenen.

We horen het graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Las dat er meer mensen met het probleem zitten en dat tmobile er mee bezig is omdat er een storing was of is .misschien dus nog even geduld tot er een medewerker zich meld.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rolandha,

Welkom op ons forum!

Er zijn inderdaad wat gevallen bekend waarbij Extra Veilig Online niet lekker werkt, dit wordt op het moment opgepakt. Hopelijk werkt het zeer spoedig wel goed! Zou je kunnen aangeven waarom je deze bundel zou willen uitschakelen? Ik zie dat deze pas sinds kort (23 september) is ingeschakeld. Werkt het bij jou niet goed of loop je ergens anders tegenaan? De bundel is in principe een vaste bundel, vandaar dat je deze niet zelf uit kunt schakelen via My T-Mobile, maar wellicht kunnen wij iets voor je betekenen.

We horen het graag van je!
Ik ben er inmiddels achter dat als tmobile haar verplichtingen tegenover mij als klant gewoon nakomt (wat ze dus niet doet) ik dat extra veilig online helemaal niet nodig heb. Ik kan het per maand opzeggen dus dat wil ik nu ook gedaan hebben.
Mvrgr
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rolandha,

Dat klopt inderdaad, alleen als het op de 23e van september geactiveerd is, kon dit eigenlijk pas op 23 oktober. Aangezien jij het al zo vroeg hebt aangegeven, heb ik de bundel nu per direct uitgeschakeld.

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan weten!
Bedankt voor je medewerking waren ze bij jullie financiele admie ook maar zo vlot
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Rolandha! 🙂

Reageer