Beantwoord

Uitzetten extra veilig online

  • 26 mei 2019
  • 1 reactie
  • 2205 Bekeken

Reputatie 2
Ik kan dit niet zelf uit zetten bij mijn T-mobile, kan iemand van jullie dat doen? Is bloedirritant en zonder mijn medeweten toegevoegd aan mijn bundel tijdens het verlengen!
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 mei 2019, 11:26

Hoi Ramonstertje,

Ooh geen zorgen, natuurlijk kan ik dat meteen voor je uitzetten!

Ik heb dit dan ook direct voor je geregeld, dus je zult hier geen last meer van hebben. Het spijt me dat dit ongevraagd was toegevoegd, daarom heb ik ook meteen een vergoeding toegevoegd. Deze zul je terugzien op één van jouw volgende facturen.

Hopelijk is zo alles helemaal in orde. Heb je meer vragen waar ik je mee kan helpen, laat het me weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ramonstertje,

Ooh geen zorgen, natuurlijk kan ik dat meteen voor je uitzetten!

Ik heb dit dan ook direct voor je geregeld, dus je zult hier geen last meer van hebben. Het spijt me dat dit ongevraagd was toegevoegd, daarom heb ik ook meteen een vergoeding toegevoegd. Deze zul je terugzien op één van jouw volgende facturen.

Hopelijk is zo alles helemaal in orde. Heb je meer vragen waar ik je mee kan helpen, laat het me weten!

Reageer