Vraag

uitzetten sms maximaal

Ik wil mijn sms maximaal bundel uitzetten, omdat het voor mij voordeliger is dat te doen. Echter krijg ik dit online niet voor elkaar. Iemand tips?

13 reacties

Ook lukt het mij niet om mijn SMS maximaal uit te zetten. Heb een "Bel &sms 35" abo, waar standaard al 75 smsjes bijzitten waar ik genoeg aan heb.

Wie weet wat te doen ?? Alvast bedankt.
Nou Kimberly en Annesuus, dat probleem had ik dus ook.Ik ben vandaag dus naar de T-Mobile shop gegaan om mijn sms maximaal uit te laten zetten, omdat dat via internet niet kon. Wat bleek: je komt er helemaal niet meer vanaf totdat je contract afloopt. Ze maken zo`n reclame dat je elk gewenst moment je sms maximaal uit en aan kan zetten, maar dat is dus geen waar. Had je vantevoren eerst moeten kijken bij welk abonnement dat geldig is. Dus je zit mooi aan dat abonnement van sms maximaal vast. Na telefonisch contact opgenomen tre hebben met T-Mobile, omdat ze mij in de winkel niet verder konden helpen, wist die mevrouw mij aan de andere kant van de lijn te vertellen, dat ze er verder niets aan kon doen en dat ze dan toch maar op de site iets duideliuker moesten zijn. Maar daar koop ik niets voor. Mijn 2 jarig contract is net opnieuw ingegaan en dit noem ik dus: MISLEIDENDE reclame. Tegen hoeveel mensen met hetzelfde probllem,heeft men dit gezegd, dat ze dit dus maar duidelijker op de site moeten gaan zetten? Dat zijn gewoon praatjes waar niets mee gedaan wordt. Het lijkt mij sterk, dat ik de eerste ben, die dit probleem heeft. Dit probleem is al veel langer aan de gang, maar op deze manier: misleidende reclame, probeert men mensen vast te klampen aan een abonnement. Zo positief dat ik altijd was over T-Mobile, zo negatief ben ik nu. Morgen ga ik met mijn gezin, 5 man sterk, al onze abonnementen opzeggen bij T-mobile en wil er na de abonnementsperiode, NIETS meer mee te maken hebben. Ook ga ik dit alles voor leggen bijTROS Radar. Deze misleidende reclame moet niet mogen. Toen ik mijn abonnement ging verlengen, werd mij verteld dat ik via internet mijn sms maximaal zo kon aanzetten, maar........................er werd er niet bij verteld, dat je hem niet meer kon uitzetten. Toen ik dus vandaag in de winkel kwam om mijn sms maximaal uit te laten zetten, werd mij verteld: ach dan had U beter langs kunnen komen i.p.v.internet, dan hadden wij u kunnen vertellen hoe dat dit alles dus in elkaar zat.
Reputatie 6
Badge +12
@All,

Als jullie het niet erg vinden staat er in het lijstje dit:

- SMS Maximaal
- SMS Verdubbelaar

Echter heb je voor beide bundels de optie Flexibel en VAST.
Vast is tot einde contract.
Flexibel is per maand opzegbaar.

Dit kan je zelf zien hoor 🙂
Voordeel bundels.
Extra vooreel op je moibiele abonnement
*Eenvoudig toevoegen aan je abonnement.
*Bepaal zelf je voordeel.
*Maandelijks eenvoudig aan-uit zetten.
Het aan- of uitzetten van een Voordeelbundel doe je via My T-Mobile of door naar de T-Mobile Klantenservice te bellen op 06-2400 1200 (tegen je beltarief*).
Reputatie 7
@annesuus1991 en @Kimberley1994

De voordeelbundel Sms Maximaal is een onderdeel geweest van je contract, welke je hebt afgesloten via een externe dealer. Deze bundel heeft mede je prijs voor het toestel bepaalt alsmede de korting op je bundel Bel&Sms. Daarom loopt de Sms Maximaal mee gedurende je contract.
Reputatie 7
@LannekePanneke

Het staat op de T-Mobile site aangegeven voor welke abonnementen dit geld. Op dezelfde T-Mobile pagina waar jij aan refereert staat ook dat het maandelijks aan- en uitzetten van voordeelbundels geldig is voor de Smart abonnementen.
Even een reactie op Henktm.

Het sms maximaal was geen onderdeel van mijn contract via de externe dealer. Het te betalen maandbedrag was 9,95 euro lager. Aangezien ik bang was dat ik aan de standaard smsjes te kort had heb ik op aanraden van de telefoniste toen sms maximaal erbij genomen, want dit kon ik namelijk toch elk moment uitzetten werd mij verteld. Omdat ik m.n ping heb ik genoeg aan de 75 smsjes.

Via het internet krijg ik het er dus niet af, morgen zal mijn vader wel even gaan bellen. Ikzelf denk dat ik dit toch niet voor elkaar krijg.
Reputatie 5
@Kimberle1994
De Voordeelbundel Sms Maximaal is op 29 januari, direct op startdatum van je contract geactiveerd. Deze is niet later geactiveerd. Het is helaas niet mogelijk deze bundel te verwijderen bij je contract.
Ik heb het ook genomen omdat er online staat dat je het zo op kan zeggen als je dat wilt. Maar inderdaad heel erg misleidend die zogenaamde 'pretbundel'!!
Ik heb hem achteraf niet nodig. Er stond dat je er minimaal een maand aan vast zat, dus daarna kon ik het aan- en uitzetten dacht ik.
Valt me heel erg tegen. Ook al zou het ergens met kleine lettertjes staan dat het maar voor een bepaald abonnement geldt.. dan nog vind ik het heel erg klantonvriendelijk om de mensen er zo sneaky in te luizen. Zeg gewoon duidelijk waar het meteen op staat. Gezien de reacties is dat niet het geval.
Helaas duurt mijn abonnement nog meer dan een jaar en dat betreur ik echt, want ik wil nu zeker weg bij T-Mobile. Als ze op deze manier hun klanten strikken..
Reputatie 5
@piteau
Welkom op het T-mobile Forum! :)

Bij het activeren van de Voordeelbundel Sms maximaal selecteer je de Sms maximaal Vast, hieruit kun je opmaken dat deze bundel gekoppeld zit aan de contract. Dit staat ook vermeld in de prijslijst van de Voordeelsim. Ik vind het vervelend dat je hierbij niet de juiste informatie ter beschikking had.
Hallo,

Mijn moeder heeft bij haar abonnement gratis twee maanden sms maximaal gekregen. Echter probeer ik deze uit te zetten via My Tmobile, alleen deze optie kan ik niet aanvinken. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit uit kan zetten of kan dit uitgezet worden want zij heeft geen behoefte aan deze bundel.

MVG,
Tessa
Graag op dit account de sms maximaal uitzetten. Vorig bericht had ik via mijn eigen account gestuurd. Deze is van mijn moeder
Reputatie 4
Badge +3
@Marion1963

Sms Maximaal staat vanaf vandaag uit 🙂

Reageer