Beantwoord

Uitzetten van Extra Veilig Online

• 28 april 2017
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Goeden dag T Mobile

Op verschillende sites (met name Elsevier) is het heel onprettig lezen doordat ik eerst bijna een minuut moet wachten tot de pagina komt en dat er typisch dan een bericht van extra veilig online komt dat er wat mis is met de site. Ik snap dat sommige comments grof zijn maar daar lees ik wel omheen.

Ik vertrouw Elsevier en wil extra veilig online weg hebben.

Hoe kan ik dat regelen?

Vast bedankt voor uw moeite

Groeten
Hans.
icon

Beste antwoord door Thalina 2 mei 2017, 12:28

Hoi Hans,

Begrijpelijk dat je wilt dat websites gewoon lekker snel laden 🙂 Ik zie dat de Extra Veilig Online bundel eigenlijk aan jouw abonnement is gekoppeld en tussentijds niet stopgezet kan worden. Bij uitzondering heb ik de bundel voor je uitgezet. Als je je toestel even volledig uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Nog even iets anders: ik zie dat je je nog niet hebt aangemeld voor leuke extra's zoals T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Geloof mij: dit wil je niet missen! 😃 Op deze pagina lees je er alles over en ook hoe je je kunt aanmelden.

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hans,

Begrijpelijk dat je wilt dat websites gewoon lekker snel laden 🙂 Ik zie dat de Extra Veilig Online bundel eigenlijk aan jouw abonnement is gekoppeld en tussentijds niet stopgezet kan worden. Bij uitzondering heb ik de bundel voor je uitgezet. Als je je toestel even volledig uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Nog even iets anders: ik zie dat je je nog niet hebt aangemeld voor leuke extra's zoals T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Geloof mij: dit wil je niet missen! 😃 Op deze pagina lees je er alles over en ook hoe je je kunt aanmelden.

Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Dank u voor uw actie. De snelheid is flink beter.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hans,

Fijn om te horen dat het heeft geholpen! 🙂 Goede week verder toegewenst! En bij andere vragen weet je ons te vinden!
Deze mag bij mij ook uitgezet worden krijg te veel sms en er is niks aan de hand
Ook wist ik niet dat dit een vast onderdeel was van mijn abo
Is inmiddels uit thanks
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Harrie8262,

Ik zie inderdaad dat je al via Facebook geholpen bent! Fijn dat het meteen voor je uit is gezet.

Als je in de toekomst nog tegen andere dingen aanloopt, dan kun je altijd bij ons terecht!

Reageer