Beantwoord

Unlimited data cadeau van normale databundel af

  • 4 juli 2017
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

Afgelopen vrijdag, 30 juni, heb ik een bericht ontvangen dat ik 48 uur onbeperkt internet kon gebruiken. Deze heb ik geactiveerd en hiervan ook een bevestiging ontvangen maar nu zie ik dat de verbruikte mb's binnen die 48 uur toch van mijn eigen bundel zijn gegaan.... Wanneer wordt dit hersteld ? Ben hierdoor nu al een behoorlijk stuk van mijn eigen bundel kwijt....
icon

Beste antwoord door Thalina 4 juli 2017, 16:04

Hoi Baklap01,

Dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn! Ik heb op jouw My T-Mobile gekeken en ik zie bij jouw verbruikdetails dat je in de afgelopen maand tot en met gisteren in totaal 3232MB hebt verbruikt. Als je naar jouw verbruikstatus kijkt zie je dat je op dit moment van jouw 6000MB nog 3844MB over hebt. Dat betekent dat er 2156MB vanaf is gegaan. Op welke dag heb je precies de bundel geactiveerd? Zo te zien aan jouw verbruik op 30/06 en 01/07, klopt dat? Als ik het verbruik van die dagen namelijk optel bij wat je hebt verbruikt van jouw 6000MB, kom ik uit op ongeveer jouw totale verbruik in de afgelopen maand. Dus zo te zien is het wel goedgegaan 🙂

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Baklap01,

Dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn! Ik heb op jouw My T-Mobile gekeken en ik zie bij jouw verbruikdetails dat je in de afgelopen maand tot en met gisteren in totaal 3232MB hebt verbruikt. Als je naar jouw verbruikstatus kijkt zie je dat je op dit moment van jouw 6000MB nog 3844MB over hebt. Dat betekent dat er 2156MB vanaf is gegaan. Op welke dag heb je precies de bundel geactiveerd? Zo te zien aan jouw verbruik op 30/06 en 01/07, klopt dat? Als ik het verbruik van die dagen namelijk optel bij wat je hebt verbruikt van jouw 6000MB, kom ik uit op ongeveer jouw totale verbruik in de afgelopen maand. Dus zo te zien is het wel goedgegaan 🙂

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Ik heb hetzelfde probleem! Ik kreeg een sms met 48uur gratis data, nu is het afgelopen en krijg ik een berichtje dat ik over mijn databundel ben heengegaan. In my T-mobile staat dan weer wel dat ik nog 5700mb over heb! Welke moet ik geloven van de 2? Ik hoop dat dit snel hersteld word!
Reputatie 4
Hoi Dylann93,

Welkom op het forum!

Dat is een foutief sms'je geweest. Mijn excuses hiervoor! Als ik in het systeem kijk en op jouw My T-Mobile, dan zie ik dat je nu nog 5480 MB over hebt. Je kunt altijd de informatie van My T-Mobile aanhouden, want die is altijd up-to-date. Je hebt in elk geval nog voldoende data over tot de volgende maand. :)

Ik hoop dat ik je heb kunnen geruststellen. Als je nog vragen hebt, sta ik voor je klaar om je te helpen!
Hoi Muberra,

Bedankt voor uw snelle reactie! Ik ga ervan uit dat het dan gewoon goed is. Mocht het met mijn volgende factuur toch anders blijken dan kan ik altijd nog contact opnemen met jullie en dat jullie het dan herstellen neem ik aan? Mvg,

Dylan
Reputatie 4
Hoi Dylan,

Niks te danken, daar ben ik voor! :)

Mocht er iets verkeerd gaan op jouw factuur dan zullen wij dat zeker voor je onderzoeken en oplossen. Ik ga ervan uit dat dat niet het geval zal zijn, want ik zie op jouw My T-Mobile, bij 'Verbruikstatus', geen overige kosten staan. Maar mocht er iets misgaan, laat het dan zeker even weten.

Ik wens je nog veel plezier met jouw MB's!

Ik heb vandaag ook een unlimited data bundel gekregen voor 7 dagen, vanwege een storing met mij Wi-Fi netwerk van my-t-mobile thuis. Nu zie ik dat eerst mijn standaard bundels (2 gb, is nu bijna op en 5gb) worden opgemaakt. Dit betekent dat ik straks zonder data kom te zitten want de unlimited data bundel is 7 dagen geldig en ik moet nog met mijn standaard bundels 16 dagen doen.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rita,

Ik zie het inderdaad! En dat is niet de bedoeling, dus ik heb dit direct doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij gaan ervoor zorgen dat dit recht wordt gezet, dus geen zorgen.

En anders zorgen we er natuurlijk sowieso voor dat je gewoon kunt internetten de rest van de maand, daar hoef je niet bang voor te zijn!

Reageer