Vraag

unlimited data for a day nl

  • 17 december 2019
  • 3 reacties
  • 777 Bekeken

Zondag 15 December een aanvuller ‘unlimited data aangeschaft, gister 15 December nauwelijks gebruik van deze aanvuller kunnen maken. Nou lees en begegreep ik dat er een software storing is geweest, maar hoe ga ik hier gecompenseerd voor worden?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Blijd 

De storing was er grotendeels maar voor enkele uren en daarom kan er geen compensatie worden aangeboden. Dit kan enkel als de storing meer dan 12 uur had geduurd.

Werkt alles weer? Zo niet start je toestel eens opnieuw op.

Reputatie 7
Badge +20

@Blijd Welkom, Dat is wel heel zuur, hopelijk leest een moderator mee en kunnen ze iets voor je betekenen.

Ik ga voor je duimen🍀 

Groetjes en toch nog een fijne dag vandaag! 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Blijd 

Is dat even een onhandige timing voor jouw Unlimited data! Kun je mij in een privébericht je naam, 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Met deze gegevens kijk ik het gelijk voor je na!

Ik zie je gegevens graag tegemoet! :grinning:  

Reageer