Beantwoord

unlimited data gaat van bundel af?

• 4 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 1716 Bekeken

Gratis unlimited for a day is gewoon van mijn bundel afgegaan, hoe kan zoiets ?
icon

Beste antwoord door David 5 augustus 2019, 09:43

Hoi @Schaften,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk! Kan het zijn dat dit een tijdelijke weergavefout was en ondertussen weer goed staat? Zo niet, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik met je meekijken wat er precies aan de hand is en waarom de MB's van de verkeerde bundel zijn afgeschreven.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Schaften,

Dat is inderdaad wel erg opmerkelijk! Kan het zijn dat dit een tijdelijke weergavefout was en ondertussen weer goed staat? Zo niet, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik met je meekijken wat er precies aan de hand is en waarom de MB's van de verkeerde bundel zijn afgeschreven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Schaften,

Bedankt voor de gegevens van jou, via een privébericht! Zou je mij nog een screenshot van de mail en de activatie-sms kunnen sturen? Je kunt deze toevoegen aan een reactie, maar zorg er dan wel voor dat eventuele privégegevens onleesbaar of verwijderd zijn uit het screenshot. Ik zie aan onze kant op dit moment namelijk geen activatie van de voucher terug, dus ik moet even bevestigen dat dit wel gebeurd is.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Schaften,

Dit heb ik even helemaal nagelopen en dat gaat inderdaad fout aan onze kant, excuus! Ik heb gelijk een GB toegevoegd om dit recht te zetten en de kosten hiervan vergoed. De kosten zie je wel op My T-Mobile terug, maar worden op de factuur vergoed.

De data is te gebruiken tot je nieuwe databundel van start gaat, dus enjoy!

Mocht je nog vragen hebben, let me know!
bedankt, fijn dat het zo opgelost is

Reageer