Beantwoord

Updaten software van mijn auto

• 29 mei 2017
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Ik gebruik mijn telefoon om WiFi-verbinding met met auto te maken. Veel data gebruik ik daar niet mee, meestal hoef ik alleen software van de auto te updaten (enkele Mb's per keer). Sinds Altijd Veilig Online lijkt dat niet meer mogelijk. Hoe regel ik dat T-Mobile dat verkeer doorlaat?
icon

Beste antwoord door David 30 mei 2017, 11:50

Hey Paul,

In ons systeem zie ik terug dat je gistermiddag mijn collega Hanny hebt gesproken. Zij heeft de bundel Extra Veilig Online voor jou uitgeschakeld om te kijken of dit het probleem opgelost heeft. Heb je het erna nog kunnen testen? Is het toen wel gelukt om een verbinding op te zetten of loop je nog steeds tegen deze problemen aan? Zou je anders kunnen aangeven van welke telefoon en carkit je gebruik maakt? Hopelijk kunnen we je er dan verder bij helpen!

Ik ben benieuwd of het gelukt is en zie jouw reactie dan ook graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Paul,

In ons systeem zie ik terug dat je gistermiddag mijn collega Hanny hebt gesproken. Zij heeft de bundel Extra Veilig Online voor jou uitgeschakeld om te kijken of dit het probleem opgelost heeft. Heb je het erna nog kunnen testen? Is het toen wel gelukt om een verbinding op te zetten of loop je nog steeds tegen deze problemen aan? Zou je anders kunnen aangeven van welke telefoon en carkit je gebruik maakt? Hopelijk kunnen we je er dan verder bij helpen!

Ik ben benieuwd of het gelukt is en zie jouw reactie dan ook graag tegemoet!
Goed gezien. Hanny zei dat EVO waarschijnlijk wat overijverig is en dat er maar één manier is om dit op te lossen en dat is EVO ontslag te geven. Dat hebben we gedaan. Zojuist getest en inderdaad: nu geen probleem meer.

Ik vind het achteraf een tegenvaller dat ik niet meer met de datadeler in de auto kan werken. Ik gebruik weinig data en aan streamen heb ik geen behoefte. Die SIM-kaart is nu onbruikbaar. Bovendien kan ik kennelijk EVO niet vertellen wat hij wél en wat hij niet moet doorlaten. Beetje Back-to-the Past wat mij betreft.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Paul,

Inderdaad jammer dat het niet goed werkt in combinatie met EVO. Fijn dat je nu jouw hotspot verbinding wel kan gebruiken. De MB-verdeler werkt inderdaad niet met een Go abonnement en dus kun je de MB-verdeler kaart weg doen. Ik hoop dat je hotspot verbinding goed genoeg is om de software van je auto te updaten.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 😉

Reageer