Vraag

Uurbundel activeren

  • 9 november 2016
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

ik kan mij uurbundel niet activeren.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Normalin,

Ik zie dat nu dat je de uurbundel via T-Mobile Extra hebt aangevraagd. Je ontvangt je T-Mobile voucher voor de uurbundel binnen 3 werkdagen per mail. Ik zie dat je deze nog niet hebt ontvangen, maar dat zal wel uiterlijk morgen gebeuren. Op de voucher staat een uniek code en die moet je sms'en naar 2244. Na activatie van je code is je bundel geldig voor 60 minuten internetten.

Mocht je deze mail morgen nog niet hebben ontvangen, trek dan even aan de bel dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen!
Nonsens je komt nooit door.ik ben al uren bezig om te activeren.is voor de gek houderij en ben ik al m'npunten kwijt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi normalin,

Aah is dat is vreemd! Heb je geprobeerd te UUR te sms'en naar 2244? Welke foutmelding krijg je te zien als je dat doet? Je hoort normaal gesproken direct een SMS van ons te ontvangen zodra je bundel wordt geactiveerd.

Ik hoor graag van je zodat we dit kunnen oplossen! 😉

Reageer