Beantwoord

Valt NPO Radio 1 onder datavrije muziek?

• 4 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 413 Bekeken

Mijn vraag is.
Of de npo radio ook onder de data vrije streaming valt.
Omdat ik veel naar radio 1 luister in het buitenland.
En tog mijn mb,s naar beneden zie gaan !
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 oktober 2017, 14:18

Hoi Goseca,

Begrijpelijk dat je dat vraagt!

Hier hebben we een uitgebreid topic over, namelijk hier. Daar kun je alle diensten zien die al meedoen én die al aangevraagd zijn door andere klanten om ook toegevoegd te worden. Ik zie NPO Radio 1 daar nog niet tussen staan! Je kunt een suggestie doen in dat topic, wie weet wordt deze dienst dan ook toegevoegd!

Om dubbele topics te voorkomen, zal ik deze nu sluiten. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Ow ja ik heb een go abo van eu 10gb en rest onbeperkt. Dan heb ik toch 6gb vrij streaming buiten de 10gb bundel
Reputatie 2
Badge
Volgens mij is Datavrij muziek luisteren alleen mogelijk in Nederland, Goseca.
Hier iets meer info:
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/31567
Volgens mij lees ik iets anders

Heb jij Go Up of een Stel Samen & Stel Bij Zakelijk abonnement met een internetbundel van 6 GB of hoger? Dan zit Datavrije Muziek standaard in je abonnement. Meer informatie lees je op de zakelijke pagina.
Is Datavrije Muziek ook geldig in het buitenland?

Ja, je kunt elke maand 6 GB in de EU gebruiken voor Datavrije Muziek. Je kunt je verbruik bijhouden via My T-Mobile. We sturen je een sms als je GB’s voor Datavrije Muziek in de EU (bijna) op zijn. Daarna gaat het verbruik voor muziek streamen uit je gewone abonnement.
Maar mijn vraag was ook of npo radio 1 als data vrij word gezien
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Goseca,

Begrijpelijk dat je dat vraagt!

Hier hebben we een uitgebreid topic over, namelijk hier. Daar kun je alle diensten zien die al meedoen én die al aangevraagd zijn door andere klanten om ook toegevoegd te worden. Ik zie NPO Radio 1 daar nog niet tussen staan! Je kunt een suggestie doen in dat topic, wie weet wordt deze dienst dan ook toegevoegd!

Om dubbele topics te voorkomen, zal ik deze nu sluiten. 🙂