Van SMS verdubbelaar naar SMS maximaal lukt niet

• 12 januari 2011
  • 50 reacties
  • 1409 Bekeken

Toon eerste reactie

50 reacties

Reputatie 2
Thanks!! Vraag ik me nog wel af, waarom is die optie er niet om zelf te doen?
Reputatie 6
ruby het is nou voor mekaar zie het maar als een service van t mobile maar als er nog meer komen komt het mischien wel dat je het zelf kan doen maar bij jouw is het gelukt veel geluk er mee
Reputatie 4
Ook ik zou graag de SMS Maximaal bundel aangezet krijgen in plaats van de SMS Verdubbelaar maar het is via My T-mobile niet mogelijk. Iemand die kan/wil helpen??
Reputatie 6
@janger12
Ik heb de Sms Maximaal bundel voor je geactiveerd. Houd er rekening mee dat op iedere 4e van de maand de nieuwe bundelperiode ingaat. Je ontvangt over de periode van 22 februari tot en met 3 maart het aantal sms'jes naar verhouding.
Reputatie 4
@Raymond
Bedankt voor de snelle hulp!
Reputatie 2
Ook ik zou van verdubbelaar naar maximaal willen. Ik heb net de verdubbelaar al uitgezet in de hoop dat ik dan zelf de maximaal aan kon doen. Maar dat wilde ook niet lukken.
@ Raymond, zou je het bij mij ook kunnen activeren?
Reputatie 6
@DittaBlonk
Ik heb Sms Maximaal voor je geactiveerd. Morgen ontvang je de volledige 1000 sms'jes. Veel sms-plezier 🙂
Reputatie 2
Geweldig! Heel erg bedankt!

Waarom kan je als klant dit dan eigenlijk niet zelf doen? Zo te zien is er namelijk veel vraag naar!
Reputatie 2
hallo,

Ik heb net mijn bundel gewijzigd van relax 20 sim only naar relax 15 sim only.
Ik had bij mijn relax 20 sim only een sms verdubbelaar,
deze zou ik ook graag omzetten naar sms maximaal,
hoe is dit mogelijk ?

Alvast bedankt
Reputatie 2
ruby het is nou voor mekaar zie het maar als een service van t mobile maar als er nog meer komen komt het mischien wel dat je het zelf kan doen maar bij jouw is het gelukt veel geluk er mee
Excuse me? Bedoel je dit nou sarcastisch of ben je ook MOD en serieus?
Ben blij dat het gedaan is, maar wilde dit gaan doen doordat T-mobile aangeeft dat je je abbo zelf aan kunt passen. Je belminiten kun je ook verhogen, en er wordt ook aangegeven dat je je bundels kunt veranderen. Wanneer je dan in het gedeelte van de voordelbundels komt is de optie er in ene niet. Vandaar mijn vraag aan iemand van T-mobile, hoe dit kan. Gewoon nieuwsgierigheid, verder niks hoor!
Hallo,

Ook ik wil graag overstappen van SMS verdubbelaar naar SMS maximaal, maar heb ook de mogelijkheid niet om SMS maximaal aan te vinken.

Is er iemand die dit voor mij kan regelen?
Reputatie 5
@mwaaij

Als je de Sms verdubbelaar omgezet wil hebben naar een Sms Maximaal kan ik dit direct voor je regelen. Als je dit geregeld wil hebben kun je me hier even een privébericht over sturen. 🙂
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb net de sms-verdubbelaar uitgezet, maar kan nergens aanvinken dat ik sms-maximaal wil .. Help please!!
Reputatie 5
@zoereijn
Ik heb de Sms maximaal per direct voor je geactiveerd. Je ontvangt tot 21 april ongeveer 150 sms'jes. Op 21 april ontvang je de volledige 1000 sms'jes.
Ik heb hetzelfde probleem via internet kan ik het niet omzetten in maximaal?

Wie moet ik daarover een berichtje sturen?

Alvast bedankt
Badge +12
Welkom Stephanief,

Even geduld hebben, dan pakt EstherD hem wel op

Reputatie 5
@stephanief

Ik heb direct de Sms Maximaal voordeelbundel voor je geactiveerd. Hou er rekening mee dat je nieuwe bundel pas op 26 april ingaat en je tot en met die tijd de sms'jes naar verhouding ontvangt. Dit zullen er ongeveer 300 zijn.
Hallo Aeon.

Okee super bedankt! En 26 april is al bijna dus super!

xxx Stephanie
Bedankt Dave

Het is gelukkig alweer helemaal goed 😃
Hallo,

Ik heb ook geprobeerd online mn smsdubbel om te zetten naar maximaal. In het begin staat hij dan wel op sms maximaal, maar er komt geen email, en de volgende dag staat het er ook niet meer. Graag zou ik als het mogelijk is het wel willen omzetten.
Reputatie 6
@Tahasa

Je kunt via je http://www.T-Mobile.nl/my T-Mobile/htdocs/page/my T-Mobile/login/login.aspx en daarna "bekijk en wijzig je abonnement" en nogmaals "Wijzig" de Sms Maximaal bundel selecteren. Mocht dit niet lukken dan kun je mij een privéberichtje sturen dan zal ik het voor je activeren.
Bedankt Chris076, heb het nog een keer geprobeerd. Hetzelfde gedaan, maar nu wel een mail.
Reputatie 6
@Tahasa

Fijn dat het nu gelukt is! Zal er gisteren iets niet goed gegaan zijn, maar je hebt nu een bevestiging en ik heb het voor je nagekeken de bundel staat inderdaad actief nu. Veel sms plezier!
Reputatie 2
Ik wilde graag weten indien ik in binnen 1maandbundel sms verdubbelaar omzet naar sms maximaal, betaal ik dan voor die maand 2,50 en 9,95 of alleen 2,50 en een bedrag lager dan 9,95 in verhouding tot de resterende dagen tot de volgende maandbundel?
Reputatie 6
@RAJA420
Als je een Voordeelbundel halverwege de bundelperiode gaat wijzigen, dan betaal je voor de oude en de nieuwe bundel naar verhouding.

Reageer