Van SMS verdubbelaar naar SMS maximaal lukt niet

• 12 januari 2011
  • 50 reacties
  • 1409 Bekeken

Reputatie 2
hoi,
ik heb nu een tijdje de smsverdubbelaar aan mijn abo toegevoegt maar nu wil ik de sms maximaal bundel (1000 smsjes in de maand) maar hij staat er niet meer bij om aantevinken.
ik snap dat ze niet samen kunnen maar hij staat er gewoon niet bij wat ik vreemd vind.
groetjes Bram

50 reacties

Reputatie 6
@Bramkn
Ik kan helaas niet aangeven waarom deze bundel er niet tussen staat. Indien je Sms Maximaal wilt activeren, wil ik je vragen om dit aan te geven via een priv
Reputatie 5
@Blies
Je hebt me net een priv
Reputatie 5
@Blies

Ik heb je een priv
Reputatie 6
@maaike74

Zou je in een priv
Reputatie 2
hallo ik ben te ver over mijn sms tegoed gegaan .

en toen ik klant was bij vodafone had ik een blox 1000 smsjes voor 10 euro heeft t-mobile ook zoiets?

en zo ja waar staat dat dan want ik kan het niet vinden

mvg joeri
Reputatie 6
Badge +9
Bij i-phone abonnementen kan je geen SMS bundel toevoegen, als je echt meer SMS wil dan moet je overstappen naar RELAX, daar je b.v. 1000 smsjes toevoegen.
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem, wil ook overstappen van verdubbelaar naar maximaal maar wordt ook bij mij niet als optie aangegeven
Reputatie 2
Ik wil graag mijn sms verdubbelaar omzetten naar sms maximaal maar via my tmobile staat de sms maximaal niet meer als optie aangegeven. Hoe kan ik toch overstappen op sms maximaal?
Reputatie 2
Dit heb ik ook!
Reputatie 2
Hallo,
Ik probeer mijn smsbundel om te zetten van verdubbelaar naar maximaal. Maar elke keer krijg ik geen optie bij de smsbundels. Er staat alleen mijn huidige (dus verdubbelaar) en geen smsbundels.
Wat gaat er mis? Of wat moet ik doen om de keuze van maximaal te krijgen..?
Reputatie 2
@Jajij
Ik krijg de keuze wel. Wil je dat ik voor jouw de Sms Maximaal activeer of heb je inmiddels de keuze al kunnen maken.
Reputatie 2
Vandaag een dag later, staat deze optie er wel bij en heb ik het zelf gedaan:)
Reputatie 2
Hallo, ik zou ook graag de sms maximaal aan willen zetten, maar geen idee hoe dit moet.
krijg het maar niet voor elkaar!

Vriendelijke groet,
Roy Kiesbrink
Reputatie 2
Ik heb ook hetzelfde probleem, ik heb nu een relaxabbonement met sms verdubbelaar, maar wil overstappen naar Sms maximaal, maar bij het doorlopen voor wijzigen van je abbo, krijg ik die optie niet eens te zien? OP welke wijze kan ik dit alsnog doorvoeren?
En kun je Sms maximaal bij je relaxabbo ook iedere maand weer aan of uitzetten?
Reputatie 6
@Rka en Ikram22
Ik heb de Sms Maximaal bundel voor jullie geactiveerd. Rka, houd er rekening mee dat je nieuwe bundelperiode ingaat op iedere 20e. Over de periode van 7 februari tot en met 19 februari ontvang je de sms'jes naar verhouding. Ikram22, je ontvangt op iedere 21e je nieuwe bundel. Sms Maximaal kan maandelijks uit- en aangezet worden. De wijziging zal binnen 24 uur op My T-Mobile te zien zijn.
Reputatie 2
Hoi Raymond,
Bedankt!
dus deze bundel gaat pas vanaf de volgende maand in?
als ik niet alles op krijg, neem ik dit dan ook de volgende maand mee?

groeten,
Roy
Reputatie 2
Ik wil ook graag SMS maximaal activeren, maar dit kan ik niet meer selecteren, alleen sms verdubbelaar voorheen kon ik dit wel!
Reputatie 2
Dank je wel Raymond! Als ik hem volgende maand wilt uitzetten, krijg ik dan een herinneringsmsje of dergelijks of hoe gaat dat te werk?
alvast bedankt
Reputatie 2
@Ikram22
het is helaas niet mogelijk om hiervan een herinnering te ontvangen. Je kunt zelf de bundel uitzetten via My T-Mobile.
Reputatie 2
Hallo, ik zou ook graag van SMSverdubbelaar naar SMSmaximaal gaan!
Wat moet ik daar voor doen?
Alvast bedankt!

Groeten Ruby
Reputatie 6
@Ruby
Ik wil Sms Maximaal graag voor je activeren. Houd er wel rekening mee dat je nieuwe bundelperiode ingaat op iedere 22e. Als ik de bundel vandaag activeer ontvang je niet 1000 sms'jes, maar ongeveer 130 sms'jes. Op 22 februari ontvang je dan wel de volledige 1000 sms'jes. Zal ik Sms Maximaal voor je activeren?

@TimmyNL
Excuses voor de late reactie. Ik zie dat je Sms Maximaal inmiddels hebt geactiveerd.
Reputatie 2
Sorry voor de late reactie! Heb niet meer gekeken hier na mijn post...
Kun je de bundel ook op de 22 vor me activeren? Om het overzichtelijk te houden? Als dat niet kan mag het gewoon per direct hoor!
Alvast bedankt!

Groetjes Ruby
Reputatie 6
ruby jezal even moeten wachten tot de moderator terug is op maandag morgen
Reputatie 2
Ahaaa, dan is het al de 21e dus maakt het niet zoveel uit. Per direct is in dit geval per wanneer dit gelezen wordt!
Reputatie 6
@Ruby
Ik heb Sms Maximaal voor je geactiveerd en Sms Verdubbelaar uitgezet. Vanaf 22 februari ontvang je de volledige 1000 sms'jes.

Reageer